Η υποσημείωση για τα προϊόντα των προσφορών που δεν παρατηρεί κανείς - Πελάτες των Lidl προσοχή

Σίγουρα πρέπει να το γνωρίζετε!

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Η υποσημείωση για τα προϊόντα των προσφορών που δεν παρατηρεί κανείς - Πελάτες των Lidl προσοχή

Το νέο φυλλάδιο των καταστημάτων Lidl με τις προσφορές της εβδομάδας έχει ήδη κυκλοφορήσει και με μια πιο προσεκτική ματιά παρατηρήσαμε κάτι που όσοι δεν έχουν παρατηρήσει σίγουρα την έχουν πατήσει!

Πόσες φορές έχει πάει σε ένα σούπερ μάρκετ Lidl κι έχεις αναζητήσει συγκεκριμένα προϊόντα που έχεις δει στο φυλλάδιο και σου λένε πως δεν υπάρχουν πια; Εμείς πάρα πολλές και υπάρχει λόγος που συμβαίνει αυτό. Τα καταστήματα τον αναφέρουν αρκεί να είσαι προσεκτικός για να τον δεις!

Τι αναφέρουν τα Lidl για τα προϊόντα των προσφορών

Οι προσφορές του φυλλαδίου, παρά τις προσεγμένες παραγγελίες, ενδέχεται να εξαντληθούν από την πρώτη μέρα. Λόγω περιορισμένου χώρου σε ορισμένα καταστήματα πιθανόν να μην βρείτε κάποια από τα διαφημιζόμενα προϊόντα.

Να σου υπενθυμίσουμε πως στα Lidl υπάρχουν ανοιχτές θέσεις εργασίας! Αν ψάχνεις δουλειά ρίξε μια ματιά εδώ...

H κίνηση ανθρωπιάς των Lidl που καταχειροκροτήθηκε

H Lidl Ελλάς, πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί, ενώνει δυνάμεις με τη HOPEgenesis, συνεχίζοντας τον δρόμο που έχει ήδη χαράξει, προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους.

Οι δύο εταιρείες προχωρούν στην εκπόνηση επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: "Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες", η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Με τη συνεργασία αυτή υπογραμμίζεται η επιθυμία της να συμβάλει ενεργά στην προώθηση των γυναικών στην εργασία, την οποία η εταιρεία τοποθετεί τόσο στις εταιρικές της αρχές, όσο και στον κώδικα δεοντολογίας της.

Lidl πρωτοβουλία γυναίκες

Βασικό ζητούμενο της συγκεκριμένης έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που διευκολύνουν ή "εμποδίζουν" τις γυναίκες να κάνουν παιδί ή παιδιά στη χώρα μας σήμερα και μάλιστα τις εργαζόμενες γυναίκες που ζουν εντός του αστικού ιστού, με έμφαση στις προτεραιότητες και τις ανάγκες που οι ίδιες θέτουν προκειμένου να τεκνοποιήσουν ή/και να συνεχίζουν να τεκνοποιούν. Στο πλαίσιο αυτό, τη διερεύνηση ενδιαφέρουν και οι στάσεις και αντιλήψεις των γυναικών γενικότερα και των μητέρων ειδικότερα, αναφορικά με τη "βοήθεια" που μπορεί να τους προσφερθεί από την πολιτεία κατά τη βρεφική και πρώιμη παιδική ηλικία των παιδιών τους.

Ο μέσος χρόνος ολοκλήρωσης του ερωτηματολογίου ανέρχεται μόλις σε 10 λεπτά, ενώ είναι ανώνυμο, διασφαλίζοντας τους κανόνες ηθικής δεοντολογίας της έρευνας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Η συμμετοχή στην έρευνα γίνεται διαδικτυακά ακολουθώντας τον σύνδεσμο εδώ.

Σε συνέχεια της έρευνας και των αποτελεσμάτων της, η συνεργασία θα επισφραγιστεί, τον Οκτώβριο, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης, με θέμα: "Γυναίκα - Καριέρα - Οικογένεια". Η καμπάνια θα εστιάζει στην προβολή γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Μέσα από τη διεξαγωγή της καμπάνιας, σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα αφήγημα που θα προβάλει Ελληνίδες γυναίκες καταξιωμένες στον χώρο τους, που έχουν συνδυάσει με επιτυχία καριέρα και οικογένεια, που προέρχονται από διάφορους χώρους, της επιστήμης, της πολιτικής, του αθλητισμού, της δημοσιογραφίας και του επιχειρείν.

Η Lidl Ελλάς υπέγραψε πριν από έναν χρόνο τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων, ενώ έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.