Σούσουρο στην αγορά με την είδηση που κυκλοφορεί για τα Lidl - Μαθεύτηκε

Τι συνέβη;

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Σούσουρο στην αγορά με την είδηση που κυκλοφορεί για τα Lidl - Μαθεύτηκε

Σούσουρο επικρατεί στην αγορά με μια είδηση που κυκλοφόρησε για την αλυσίδα των Lidl που δίνει 12.000 ευρώ μέχρι τις 27 του Δεκέμβρη. Μαθεύτηκε πως, η εταιρεία πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί παρουσιάζει το έκτο κατά σειρά Socioeconomic Impact Report και τo δεύτερo Social Return on Investment Study.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ευρύτερης επίδρασής της στην εθνική οικονομία και στις θέσεις εργασίας, η εταιρεία θέλησε και φέτος να προσμετρήσει την άμεση και έμμεση συνεισφορά της, για την περίοδο Μάρτιος 2020 – Φεβρουάριος 2021, με την κατάρτιση του έκτου Socioeconomic Impact Report.

Σκοπός της μελέτης, για ακόμη μία φορά, είναι να προσδιορίσει και να αξιολογήσει τις επιδράσεις που δημιουργούνται από τη λειτουργία της εταιρίας στην Ελλάδα, για την οικονομία και την κοινωνία της χώρας. Ως σημείο αναφοράς της λογοδοσίας και στρατηγικής της, η LidlEλλάς ορίζει τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Τα ευρήματα σε όρους προστιθέμενης αξίας, υποστήριξης θέσεων εργασίας και καταβολής φόρων και εισφορών στο ελληνικό κράτος, παρουσιάζονται αναλυτικά εδώ με τη μορφή δεικτών.

Με γνώμονα τη διαφάνεια και την αντικειμενικότητα, η εταιρεία απευθύνεται σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της, καθώς και σε ενδιαφερόμενους κοινωνικούς και οικονομικούς φορείς, ώστε να διαμορφώσουν μία συνολική αντίληψη της οικονομικής και κοινωνικής αξίας που δημιουργεί η LidlΕλλάς στην χώρα μας.

Η παρουσιάζει το έκτο κατά σειρά Socioeconomic Impact Report και τo δεύτερo Social Return on Investment Study

Επιπλέον η Lidl Ελλάς πραγματοποίησε για δεύτερη συνεχή χρονιά Social Return on Investment (SROI) Study, θέλοντας να μεταφράσει τις επενδύσεις της στο CTYGreece, το Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά του Κολλεγίου Ανατόλια, σε κοινωνική αξία. Για το διάστημα Ιανουάριος 2014-Δεκέμβριος 2020,με τη συμβουλευτική υποστήριξη του τμήματος υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής και Βιώσιμης Ανάπτυξης της ΕΥ Ελλάδος, διεξήχθησαν μεταξύ άλλων συνεντεύξεις, focusgroups και ερωτηματολόγια στους εμπλεκομένους με σκοπό την κατανόηση των αλλαγών που επήλθαν στις ζωές των επωφελούμενων από τη συμμετοχή τους στις δραστηριότητες του CTYGreeceπου υποστήριξε η Lidl Ελλάς, τον εντοπισμό των σημαντικότερων αλλαγών που βίωσαν οι επωφελούμενοι και την ιεράρχησή τους, τη βελτίωση της αξιολόγησης της κοινωνικής αξίας που δημιουργείται από τις δραστηριότητες του κέντρουκαι την αποτίμηση της κοινωνικής αξίας που δημιουργήθηκε.

Τα ευρήματα της έρευνας αποκάλυψαν πως για κάθε 1€ που επενδύθηκε, από τον Ιανουάριο 2014 έως τον Δεκεμβρίου 2020, από τη Lidl Ελλάς στο CTYGreece, έχουν δημιουργηθεί 3,7€ κοινωνικής αξίας, μέσω των δραστηριοτήτων του κέντρου.

pelop.gr

Ανακοίνωση Lidl: Όσοι έχουν αγοράσει ψάρια και κρέατα πρέπει να γνωρίζουν ότι...

Σε έκτακτη ανακοίνωση προχώρησαν τα Lidl, κάνοντας λόγο για δύο τρόφιμα, στα οποία η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη σημασία για την καλύτερη δυνατή ποιότητα.

H νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς προσκαλεί τους καταναλωτές να γνωρίσουν τεκμηριωμένες αλήθειες για το συσκευασμένο κρέας και ψάρι.

Με βασικό όχημα μια σειρά ταινιών και πρωταγωνιστές το ψάρι και το κρέας, η Lidl Ελλάς τεκμηριώνει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των συσκευασμένων νωπών κρεάτων και ψαρικών που διαθέτει στα καταστήματά της, αναφερόμενη στις έννοιες της ποιότητας, της φρεσκάδας, της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων, καθώς και των συστηματικών και αυστηρών ελέγχων.

Από την επιλογή των παραγωγών έως και τη στιγμή που ο καταναλωτής επιλέγει το προϊόν, κάθε κομμάτι κρέατος και κάθε φρέσκο ψάρι από τα Lidl έχει ποιότητα που αξίζει.

Διαβάστε την συνέχεια στο Athensmagazine.gr

TAGS