Σκλαβενίτης: Η αλήθεια για την εμπλοκή του στην υπόθεση των Lidl

Τι πραγματικά συνέβη

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Σκλαβενίτης: Η αλήθεια για την εμπλοκή του στην υπόθεση των Lidl

Μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε στα social media με το περιστατικό που έλαβε χώρα σε κατάστημα των Lidl στο Ίλιον, δημιουργήθηκε ένα δημοσίευμα το οποίο ανέφερε ότι ο Σκλαβενίτης πήρε την πρωτοβουλία να γεμίσει με τρόφιμα και όχι μόνο το σπίτι της ηλικιωμένης γυναίκας που πήγε να κλέψει το κρέας.

Πληροφορίες του singleparent.gr και χρηστών στο Twitter αναφέρουν ότι την Παρασκευή (18/2), βαν του Σκλαβενίτη ξεφόρτωσε στο σπίτι της 70χρονης γυναίκας τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, κάτι που ωστόσο δεν ισχύει καθώς η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ το διέψευσε.

Η ανακοίνωση μετά τον σάλο που έγινε - «Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα...»

Στο στόχαστρο έχει βρεθεί τις τελευταίες ώρες η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων Lidl καθώς έγινε γνωστό πως προσήχθη μία ηλικιωμένη γυναίκα σε ένα κατάστημά της στο Ίλιον, όταν επιχείρησε να κλέψει μερικά τρόφιμα για να φάει, καθώς αντιμετωπίζει δυσβάσταχτα οικονομικά προβλήματα.

Οι υπεύθυνοι του καταστήματος κατάλαβαν την κίνηση αυτή της γυναίκας και παρά τις παροτρύνσεις των υπολοίπων πελατών του σούπερ μάρκετ να μην πάει η γυναίκα στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ανένδοτος και είπε «ότι οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση».

Ο υπεύθυνος κάλεσε τους αστυνομικούς οι οποίοι προσήγαγαν την 70χρονη το κοντινότερο αστυνομικό τμήμα. Εκεί η γυναίκα σημείωσε ότι προχώρησε σε αυτήν την πράξη καθώς αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Υποστήριξε ότι δεν έχει καθόλου χρήματα και ένα στεγαστικό δάνειο με πολύ μεγάλη ρύθμιση, το οποίο πληρώνει με τη σύνταξή της για να μην της πάρουν το σπίτι.

Lidl απάντηση

Αμέσως ξεκίνησε ένα κύμα αντιδράσεων κατά των σούπερ μάρκετ και έτσι η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε μία σχετική ανακοίνωση με την οποία ξεκαθαρίζει πως δε θα δοθεί συνέχεια στο περιστατικό.

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».