Ρίγη συγκίνησης με την κίνηση του ΑΒ Βασιλόπουλου λίγες ημέρες πριν το Πάσχα

Τι συνέβη;

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Ρίγη συγκίνησης με την κίνηση του ΑΒ Βασιλόπουλου λίγες ημέρες πριν το Πάσχα

Ρίγη συγκίνησης προκαλεί για ακόμη μια χρονιά η κίνηση των ΑΒ Βασιλόπουλος (μετά την έκτακτη εξέλιξη) που για 6η συνεχόμενη χρονιά τα Πασχαλινά τους Αβγά είναι αφιερωμένα σε πράξεις προσφοράς, που αλλάζουν τον κόσμο των παιδιών προς το καλύτερο.

Που θα πάνε τα έσοδα των αβγών των ΑΒ Βασιλόπουλος

Συγκεκριμένα, με κάθε αγορά ενός Πασχαλινού Αβγού της ΑΒ, οι πελάτες συνεισφέρουν με 0,30€ για τη στήριξη του έργου της ΕΛΕΠΑΠ, του πρώτου ελληνικού φιλανθρωπικού σωματείου στην Ελλάδα, το οποίο παρέχει υπηρεσίες αποκατάστασης σε παιδιά με αναπηρίες. Ταυτόχρονα, η ΑΒ Βασιλόπουλος διπλασιάζει το ποσό που θα συγκεντρωθεί για τις θεραπείες των γενναίων αυτών παιδιών.

ΑΒ Βασιλόπουλος Πασχαλινά αβγά

Τέλος εποχής για τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος μετά από 28 χρόνια - Η ανακοίνωση

Ο Βασίλης Σταύρου ανακοίνωσε την απόφασή του να αποχωρήσει από την εταιρία ΑΒ Βασιλόπουλος, όπου ασκούσε καθήκοντα Brand Brand President από το 2018.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο Βασίλης Σταύρου ξεκίνησε στην ΑΒ το 1994. Στη μακρά πορεία του στον Όμιλο, διετέλεσε, μεταξύ άλλων, προϊστάμενος Ποιοτικού Ελέγχου στη Διεύθυνση Αγορών, Γενικός Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Ανθρώπινου Δυναμικού και Αειφορίας για την Νοτιοανατολική Ευρώπη & Ινδονησία, καθώς και Brand President της Mega Image στην Ρουμανία.

Για την αποχώρηση του Βασίλη Σταύρου, ο Wouter Kolk, Διευθύνων Σύμβουλος Ahold Delhaize Ευρώπης & Ινδονησίας, δήλωσε: «Θα ήθελα με αυτήν την ευκαιρία να ευχαριστήσω προσωπικά τον Βασίλη για τη σημαντική συνεισφορά του στην εταιρεία μας, κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης καριέρας του. Είναι γνωστός και σεβαστός για το πάθος του για τους ανθρώπους και το χτίσιμο δυνατών ομάδων. Η βαθιά εμπειρία του στο χώρο του λιανικού εμπορίου και η φροντίδα για τους άλλους είναι μοναδική και θα μείνει αξέχαστη σε πολλούς».

Η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση νέου επικεφαλής. Στο μεταξύ, ο Jesper Lauridsen, Brand President Albert και Brand Leader για την περιοχή της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης (CSE), θα αναλάβει την ευθύνη ως Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος και αυτό πέρα από τις τρέχουσες αρμοδιότητές του. Ο Jesper θα συνεργαστεί στενά με την διοικητική ομάδα της ΑΒ, με στόχο την απρόσκοπτη ανάπτυξη της εταιρείας, στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.

Το βιογραφικό του Βασίλη Σταύρου

ΑΒ Βασιλόπουλος Βασίλης Σταύρου

Στηρίζεται πολύ στο ένστικτο και στα δεδομένα. Του αρέσει να μαθαίνει νέα πράγματα ενώ φημίζεται για την ικανότητά του να αξιολογεί ανθρώπους και χαρακτήρες. Ο λόγος για τον Βασίλη Σταύρου, τον νέο Βrand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο οποίος ανέλαβε επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος σε μία χρονιά σταθμό για την εταιρεία, στην επέτειο των 80 χρόνων της.

Η τοποθέτησή του στο τιμόνι της ΑΒ Βασιλόπουλος ήρθε να επισφραγίσει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία στον Όμιλο. Από τον μοναδικό τρόπο που χειρίστηκε την κρίση των διοξινών, ως επικεφαλής του Τμήματος Ποιοτικού Ελέγχου έως το πρόγραμμα ανάπτυξης «DG Store Manager of the Year» που εμπνεύστηκε για τους διευθυντές των καταστημάτων, το οποίο σήμερα αποτελεί ένα δια-ομιλικό πρόγραμμα, ο Βασίλης Σταύρου έχει αποδείξει στην πράξη τα ηγετικά του προσόντα και την αποτελεσματικότητά του.

Η πορεία προς την κορυφή ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια και συγκεκριμένα το 1994. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του στη Γεωπονική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με εξειδίκευση στην Επιστήμη και την Τεχνολογία Τροφίμων αποφασίζει να δοκιμάσει την τύχη του, στην Αθήνα και αναλαμβάνει υπεύθυνος του Τμήματος Τυποποίησης Οπωροκηπευτικών της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Σε αυτό το νευραλγικό πόστο θα εντρυφήσει στη λειτουργία της επιχείρησης και τρία χρόνια αργότερα μετακινείται στο Τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου. Το 2000, αναλαμβάνει Διευθυντής Ανθρώπινων Πόρων, μια θέση που θα αποδειχθεί πραγματικό σχολείο. Εκεί έμαθε να αξιολογεί ανθρώπους και χαρακτήρες, αλλά και να φροντίζει για την επαγγελματική εξέλιξη των στελεχών του, παρακινώντας τους παράλληλα να κατακτήσουν τους στόχους τους στο εργασιακό τους περιβάλλον.

Την 1η Μαΐου 2014, αναλαμβάνει τη θέση του Αντιπροέδρου και Γενικού Διευθυντή Επιχειρηματικής Ανάπτυξης για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ινδονησία και ένα χρόνο αργότερα ορίζεται επικεφαλής της Mega Image, θυγατρικής του ομίλου στη Ρουμανία, όπου και παρέμεινε με σημαντικές επιτυχίες και βραβεύσεις, μέχρι την επιστροφή του στην ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ο νέος σταθμός στην καριέρα του, ως Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, αποτελεί μια τεράστια πρόκληση. Η διατήρηση της δυναμικής που απέκτησε η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και η μετεξέλιξή της, θα είναι το μεγάλο του στοίχημα.

Ο κ. Σταύρου είναι εκπαιδευμένος στις δύσκολες «αποστολές». Έχει θητεύσει στις Ειδικές Δυνάμεις όπου σφυρηλάτησε έναν δυνατό και πειθαρχημένο χαρακτήρα και έμαθε να υπομένει τις κακουχίες. Είναι άνθρωπος της δράσης, και δεν είναι τυχαίο που έχει ως μότο: ποτέ μην αφήνεις για αύριο, αυτό που είναι να κάνεις σήμερα.

Του αρέσει να βρίσκεται με ανθρώπους καθώς είναι πολύ επικοινωνιακός, αλλά οι φίλοι του παραμένουν λίγοι και καλοί. Σιχαίνεται το ψέμα, καθώς ο ίδιος είναι άνθρωπος που θα παραδεχθεί πρώτος το λάθος.

Του αρέσει το τρέξιμο, τα ταξίδια, τα γρήγορα αυτοκίνητα και τα gadgets.

Είναι παντρεμένος και έχει δυο κόρες, τις οποίες λατρεύει.