Πολύ σημαντική ανακοίνωση των Lidl - Τι συνέβη;

Η καμπάνια “Plastic Free Greece” συνεχίζεται

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Πολύ σημαντική ανακοίνωση των Lidl - Τι συνέβη;

Σπουδαία είναι τα νέα για τα Lidl. Η εταιρία, συνεχίζει και φέτος την καμπάνια "Plastic Free Greece" σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης. Μάλιστα, βγήκε και σχετικά ανακοίνωση σχετικά, λίγο μετά την ενημέρωση των προσφορών.

Η ανακοίνωση των Lidl

Με γνώμονα πως η διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές αποτελεί κοινό καθήκον και ευθύνη, τον Ιούνιο του 2020 στη Σαντορίνη ξεκίνησε το έργο της καμπάνιας «Plastic Free Santorini», ως μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και της Lidl Ελλάς. Τον Σεπτέμβριο του 2020 ενσωματώθηκε κάτω από την εθνική καμπάνια «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης», μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.

Το καλοκαίρι του 2021 εκπρόσωποι της Lidl Ελλάς, μαζί με συνεργάτες και εθελοντές του Ιδρύματος, ένωσαν τις δυνάμεις τους στον αγώνα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των ελληνικών ακτών και επισκέφθηκαν τα Χανιά, το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής, τη Σαντορίνη, τη Ρόδο, την Κω και την Κέρκυρα. Συνολικά συλλέχθηκαν 248 κιλά απορριμμάτων στους παράκτιους καθαρισμούς και 997,5 κιλά στους υποθαλάσσιους καθαρισμούς.

Lidl καμπάνια Plastic Free Greece

Φέτος το ταξίδι συνεχίζεται, με στόχο 6 επιπλέον προορισμοί της χώρας μας να γίνουν Plastic Free. H ομάδα του προγράμματος, αποτελούμενη από στελέχη και εθελοντές των δύο συνεργαζόμενων φορέων, θα επισκεφθεί το Ηράκλειο, το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής, τη Σαντορίνη, τη Σύρο, τη λίμνη Κερκίνη και τη Λήμνο, προσφέροντας ανάσες ζωής στο οικοσύστημα των περιοχών αυτών, αλλά και εφαρμόσιμες λύσεις που ανοίγουν δρόμους βιώσιμης ανάπτυξης.

Σε κάθε προορισμό θα πραγματοποιηθούν δύο παράκτιοι και δύο υποβρύχιοι καθαρισμοί, συναντήσεις με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και εκπαιδευτικές δράσεις.

H θαλάσσια ρύπανση είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που δεν γνωρίζει σύνορα και επηρεάζει όλες τις περιοχές και τα νησιά μας, ανεξαρτήτως. Η «Plastic Free Greece» καμπάνια αποτελεί παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για τη χώρα μας και αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση για τη θαλάσσια ρύπανση από πλαστικά απορρίμματα, μέσα από δράσεις παράκτιων και υποθαλάσσιων καθαρισμών.

Οι ενέργειες αυτές αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove, REduce και REcycle.

Η κίνηση "βόμβα" των Lidl προς τους εργαζόμενους

Η Lidl Ελλάς αποδεικνύει έμπρακτα, για μια ακόμη φορά, την αφοσίωση και τη συνεχή επένδυση στους ανθρώπους της.

Η διοίκηση της εταιρείας προχώρησε πρόσφατα στη χορήγηση έκτακτης επιπρόσθετης παροχής ποσού ύψους 1,3 εκατ. ευρώ σε όλους τους εργαζομένους της. Το ποσό επιμερίσθηκε με τη μορφή διατακτικών τροφίμων στους πάνω από 6.500 εργαζομένους, ως επιβράβευση για τη συλλογική προσπάθεια, την αφοσίωση και την συνεισφορά τους κατά το προηγούμενο οικονομικό έτος. Η ενίσχυση αυτή έρχεται να προστεθεί σε ένα τακτικό ετήσιο πρόγραμμα διατακτικών που λαμβάνει εδώ και χρόνια το προσωπικό της Lidl Ελλάς, ύψους 3 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον η εταιρεία προχωρά σε επενδύσεις άνω των 700.000€ σε μισθούς εργαζομένων στα καταστήματα για αύξηση των απολαβών.

Παράλληλα και σε συνέχεια της πιστοποίησής της με το Σήμα Ισότητας SHARE, η Lidl Ελλάς φροντίζει για όλους τους εργαζομένους που αποκτούν παιδιά, ανεξαρτήτως φύλου, και στηρίζει τις νέες οικογένειες με την ενεργοποίηση 2 νέων παροχών. Η πρώτη αφορά κάθε νέο μπαμπά, εξασφαλίζοντας 6 επιπλέον ημέρες άδειας πατρότητας από τις 14 που προβλέπονται από τον νόμο. Η δεύτερη αφορά κάθε γονέα με παιδί έως 8 ετών καλύπτοντας οικονομικά τον τρίτο μήνα της γονικής άδειας ανατροφής τέκνου. Ενισχύει δηλαδή την υπάρχουσα παροχή καλύπτοντας και τον τρίτο μήνα με αποδοχές, αντί για τους 2 μήνες μετ’ αποδοχών που δικαιούνται, βάσει νόμου, από τον Ο.Α.Ε.Δ.

Lidl ανακοίνωση για εργαζόμενους

Τέλος, η εταιρεία προχωρά στη δημιουργία μιας μόνιμης πολιτικής τηλεργασίας κάνοντας χρήση ενός υβριδικού μοντέλου. Η νέα πολιτική δίνει την δυνατότητα στους ανθρώπους της να κάνουν χρήση της τηλεργασίας σε ποσοστό έως και 40% ανά μήνα.

Πρόκειται για μια νέα πολιτική που σχεδιάστηκε με μεγάλη προσοχή και θα τεθεί σε ισχύ τον Σεπτέμβριο, ανταποκρινόμενη στα θέλω και τις ανάγκες των εργαζομένων της δίνοντάς τους την ευελιξία και την δυνατότητα να εργάζονται απομακρυσμένα. Αξίζει να σημειωθεί πως από την πρώτη στιγμή της πανδημίας, η εταιρεία διασφάλισε όλα τα τεχνολογικά εργαλεία και την υποδομή, επενδύοντας στη συνεχή αναβάθμισή τους, ώστε να υποστηρίξει τους εργαζομένους της σε αυτήν την πρωτόγνωρη συνθήκη.

«Αντιμετωπίζουμε μια ακόμα ιδιαίτερη, διαφορετική και γεμάτη αλλαγές χρονιά. Για ακόμη μια φορά, καλούμαστε να εργαστούμε με αφοσίωση, κάτω από τις πιο απαιτητικές συνθήκες, πετυχαίνοντας τους κοινούς μας στόχους χάρη στις αξίες που διέπουν τη μεγάλη ομάδα της Lidl Ελλάς: πάθος, ομαδικότητα, δέσµευση και αισιοδοξία. Και αποδεικνύουμε για μια ακόμα φορά πως έχουμε τους ανθρώπους μας στα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία στο επίκεντρο των δράσεων μας», δήλωσε σχετικά ο Martin Brandenburger, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.

Με αποφασιστικότητα, ευελιξία, κατανόηση και προσεκτικό σχεδιασμό, η Lidl Eλλάς δεσμεύεται για ένα εργασιακό περιβάλλον ισότητας, υποστηρίζοντας τη διαφορετικότητα με ένα σύνολο δράσεων που έχουν στο επίκεντρο τους ανθρώπους της.

TAGS