Black Friday 2022: Ποια εβδομάδα θα μπορέσετε να κάνετε τα ψώνια σας σε έξτρα χαμηλές τιμές

Δείτε λεπτομέρειες για την περίοδο των σούπερ προσφορών!

Γεωργία Σαμπαζιώτη
Youweekly Editor
Πηγή εξωτερικής φωτογραφίας: Eurokinissi
Πηγή εξωτερικής φωτογραφίας: Eurokinissi

Οι περισσότεροι από εμάς αναμένουμε τόσο τις περιόδους εκπτώσεων, όσο φυσικά και την Black Friday, που είναι η περίοδος που οι τιμές χαμηλώνουν περισσότερο από ποτέ. Και μπορεί τα δύο προηγούμενα χρόνια λόγω πανδημίας και lock down οι δια ζώσης αγορές να σημείωσαν χαμηλή κίνηση, ωστόσο φέτος αναμένεται διαφορετικό το σκηνικό. Σας παρουσιάζουμε παρακάτω ποια είναι η εβδομάδα που θα μπορέσετε να βρείτε τα προιόντα που θέλετε σε τιμές σοκ!

Αυτή την εβδομάδα θα πέσει για το 2022 η Black Friday

Η Black Friday με τις τεράστιες εκπτώσεις και προσφορές, «πέφτει» την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, οπότε για το 2022, η Black Friday θα είναι η 25η Νοεμβρίου.

Στις 25 Νοέμβρη η Black Friday για το 2022

Πως κινήθηκαν οι αγορές της θερινής περιόδου - Έρχεται δεκαήμερο εκπτώσεων

Στις 31/8 ήταν η τελευταία μέρα των θερινών εκπτώσεων για το 2022 που ήταν σε ισχύ από τις 11/7. Οι καταναλωτές που επιθυμούν να ψωνίσουν τα τελευταία κομμάτια των καλοκαιρινών κολεξιόν είχαν την ευκαιρία να το κάνουν , ωστόσο αναμένεται να ακολουθήσει και ένα δεκαήμερο εκπτώσεων.

Ενδιαφέροντα ωστόσο είναι και τα ευρήματα έρευνας που έγινε ανάμεσα στους καταστηματάρχες στα οποία φαίνεται να είναι πεσμένη η αγοραστική κίνηση, σαφώς καλύτερη από πέρσι, ωστόσο σίγουρα όχι στα επίπεδα που θα επιθυμούσαν οι ίδιοι.

Όπως επισήμανε πρόσφατα ο πρόεδρος του Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής και του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης, οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου έχουν θέσει ως προτεραιότητα τη ρευστοποίηση των αποθεμάτων, για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις και πολλές από αυτές αναμένεται να επεκτείνουν τις εποχικές προσφορές τουλάχιστον ένα δεκαήμερο μετά το τέλος των θερινών εκπτώσεων.

Έξι στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις της Αθήνας είδαν φέτος καλύτερα ταμεία από το 2021, όμως αντίστοιχα 6 στις 10 απέχουν ακόμα αρκετά από το τελευταίο «κανονικό» 2019.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά ευρήματα της εξαμηνιαίας έρευνας του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών για την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, που πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την επιστημονική επιμέλεια του καθηγητή Γ. Μπάλτα.

Σε χαμηλότερα επίπεδα από τα αναμενόμενα κινήθηκαν οι αγορές κατά τις θερινές εκπτώσεις

Σύμφωνα με την έρευνα, συνοπτικά, καλύτερο τζίρο δήλωσε το 57,7%, ίδιο τζίρο δήλωσε το 19,7% και χειρότερο τζίρο δήλωσε το 21,6%.

Όμως στην ερώτηση, εάν ο τζίρος ήταν καλύτερος σε σχέση με το 2019, καλύτερο τζίρο δήλωσε το 14,2%, ίδιο τζίρο δήλωσε το 20,4% και χειρότερο τζίρο δήλωσε το 59,8%.

Στην ερώτηση πώς θα χαρακτήριζαν οι επιχειρηματίες τον τζίρο των φετινών εκπτώσεων, με βάση τον επιχειρηματικό προγραμματισμό των επιχειρήσεων, ο τζίρος των φετινών εκπτώσεων ήταν αναμενόμενος για το 34,3% των ερωτηθέντων, χειρότερος για το 49,4%, καλύτερος για το 14,4% ενώ δεν απάντησε στην ερώτηση ένα ποσοστό 1,9%.

Στην ερώτηση, τι ποσοστό του τζίρου οφείλεται στον τουρισμό, το 63,5% των καταστημάτων δήλωσε ότι το 0 - 10% του τζίρου τους, οφείλεται στο τουρισμό, 15,8% των καταστημάτων, δήλωσε ότι το 11 - 25% του τζίρου τους οφείλεται στο τουρισμό, το 9,4% των καταστημάτων, δήλωσε ότι το 26 - 50% του τζίρου τους, οφείλεται στον ίδιο λόγο, το 4,3% των καταστημάτων δήλωσε ότι το 51 - 80% του τζίρου τους οφείλεται στο τουρισμό, το 3,6% των καταστημάτων, δήλωσε ότι το 81% και άνω του τζίρου τους, οφείλεται στο τουρισμό ενώ «Δεν ξέρω - Δεν απαντώ» απάντησε το 3,4% των καταστημάτων.