H LAVAZZA και η BEVERAGE WORLD επισφραγίζουν τη συνεργασία τους για τα επόμενα 10 χρόνια

Με το μότο «Together We Blend»!

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
H LAVAZZA και η BEVERAGE WORLD επισφραγίζουν τη συνεργασία τους για τα επόμενα 10 χρόνια

Η Lavazza και η Beverage World ανανέωσαν την επιτυχημένη συνεργασία τους για τα επόμενα 10 χρόνια, προσβλέποντας σε νέα, φιλόδοξα σχέδια και μια ακόμα πιο δυναμική αναπτυξιακή πορεία των προϊόντων της LAVAZZA στην ελληνική αγορά. Η εκδήλωση, πραγματοποιήθηκε με φόντο την φωτισμένη Αθήνα, την Δευτέρα 11 Οκτώβρη, στην ταράτσα του Gazarte στην παρουσία συνεργατών και στελεχών των δύο οργανισμών, καθώς και εκπροσώπων των Μέσων Ενημέρωσης.

Τόσο η Lavazza, όσο και η Beverage World, δήλωσαν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τη μεταξύ τους συνεργασία, τα εξαιρετικά αποτελέσματα και τη μεγάλη ανάπτυξη του brand. Εστίασαν στη δέσμευση της Lavazza για παρουσία στην Ελλάδα που σηματοδοτεί την επέκταση της μάρκας στην αγορά, με την πολύτιμή βοήθεια και αξιοποίηση της σημαντικής εμπειρίας, τεχνογνωσίας και εξειδίκευσης στο χτίσιμο μαρκών της Beverage World.

lavazza

Ο Chief Commercial Officer της Lavazza κ. Mauro Mantovani με τον κ. Παύλο Φωτιάδη, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης

Η εκδήλωση ξεκίνησε με το θερμό καλωσόρισμα του κου Γιώργου Μακρυγιαννάκη, Γενικού Διευθυντή της Beverage World: «Μαζευτήκαμε σήμερα εδώ για να γιορτάσουμε μία μακρόχρονη συνεργασία μ’ ένα από τα μεγαλύτερα ιταλικά brand στον κόσμο, τη Lavazza, στέλνοντας το μήνυμα «Together We Blend». Στη συνέχεια, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης, κ. Παύλος Φωτιάδης, τόνισε την μεγάλη σημασία της νέας συμφωνίας δίνοντας έμφαση στη δέσμευση για ένα κοινό ταξίδι όπου μαζί, στηριζόμενοι στις ίδιες αξίες θα εργαστούν με τον ίδιο ζήλο και πάθος προσφέροντας την μοναδική και αυθεντική εμπειρία του καφέ Lavazza σε κάθε καταναλωτή στην Ελλάδα όπου κι αν βρίσκεται. Επίσης, ευχαρίστησε θερμά όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχημένη διετία και την αφετηρία αυτού του μακρόχρονου ταξιδιού.

lavazza

Ο Chief Commercial Officer της Lavazza κ. Mauro Mantovani, εξέφρασε την χαρά που βρίσκεται στην Αθήνα, καθώς και την ιδιαίτερη περηφάνια για τη συνεργασία της Lavazza μ’ έναν τόσο αξιόπιστο, επαγγελματία και σταθερό συνεργάτη στην Ελλάδα, όπως είναι η Beverage World. Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Η Ελλάδα είναι μια σημαντική στρατηγική χώρα για εμάς και αποστολή μας ως μια κορυφαία παγκόσμια μάρκα, είναι να προωθήσει την αυθεντική εμπειρία του ιταλικού καφέ σ’ όλες τις μορφές του, ανταγωνιζόμενος σ’ όλες τις κατηγορίες και κανάλια, με μια λέξη κλειδί στην καρδιά όλων όσων κάνουμε- την ποιότητα».

Ο κος Riccardo Codognola, Regional Sales Manager of Lavazza for Greece, δήλωσε με ενθουσιασμό: «2 χρόνια πριν, είχαμε την χαρά να ανακοινώσουμε την έναρξη της συνεργασίας με την Beverage World στην Ελλάδα. Σήμερα είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που γιορτάζουμε μαζί με όλους εσάς, όχι μόνο τους στόχους μας που έχουν επιτευχθεί, αλλά και το ελπιδοφόρο μέλλον που μας περιμένει. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι γεμάτο με μεγαλύτερα επιτεύγματα και αποτελέσματα! Στα μόλις δύο χρόνια της συνεργασίας μας καταφέραμε να πετύχουμε ανάπτυξη της τάξεως του +17% και να επεκτείνουμε το δίκτυο των συνεργατών μας».

lavazza

Ο Chief Commercial Officer της Lavazza κ. Mauro Mantovani

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να γευτούν τη μεγάλη γκάμα των προϊόντων της Lavazza ανακαλύπτοντας ποικιλίες, μοναδικούς συνδυασμούς γεύσεων και χρήσιμες πληροφορίες για την προέλευση και την προετοιμασία του καφέ. Οι ειδικοί της Lavazza παρουσίασαν την τέχνη του σχεδιασμού στον καφέ, μέσα από πρωτοποριακές προτάσεις κοκτέιλ με βάση τον καφέ, δίνοντας μία άλλη οπτική στην κατανάλωση του. Οι προσκεκλημένοι απόλαυσαν τα Coffee tails της Lavazza μέσα σε μία άκρως γιορτινή ατμόσφαιρα και με τις μελωδικές επιλογές του συγκροτήματος Bejeezus.

lavazza

Στιγμιότυπο από την ομάδα της Lavazza & της Beverage World στο Training Center της Lavazza στην Αθήνα

Οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών, με αφορμή την ανανέωση της συνεργασίας τους, παρευρέθηκαν το πρωί της ίδιας μέρας στο Training Center της Lavazza στην Αθήνα. Το Training Center της Lavazza, με γραφεία σε 8 πόλεις στην Ιταλία και σε 42 χώρες σ’ όλο τον κόσμο έχει ως στόχο να δημιουργήσει και στην χώρα μας μία κουλτούρα μέσα από την τέχνη του καφέ και μια κληρονομιά γνώσης που αξίζει να διαδοθεί. Το Training Center της Lavazza είναι ένα εξειδικευμένο και πρωτοποριακό κέντρο εκπαίδευσης που ταξιδεύει τους λάτρεις του καφέ, επαγγελματίες ή ερασιτέχνες, στα μοναδικά μονοπάτια δημιουργίας και γνώσης του καφέ! Από το Coffee Experience, που καλύπτει όλες τις κύριες πτυχές της κουλτούρας του καφέ, από τις ρίζες της μέχρι τη γευσιγνωσία και τις επαγγελματικές μεθόδους παρασκευής, μέχρι το Coffee Design ,την ανακάλυψη καινοτόμων προϊόντων με νέους συνδυασμούς γεύσεων και εργαλεία για την παρασκευή και το σερβίρισμα του καφέ.

Για περισσότερες πληροφορίες για τη Lavazza: www.lavazza.gr/el.html
Για περισσότερες για τη Beverage World: www.beverage-world.gr

Σχετικά με τον Όμιλο Lavazza

Η Lavazza, ιδρύθηκε στο Τορίνο το 1895 και ανήκει στην οικογένεια Lavazza εδώ και τέσσερις γενιές. Ως ένας από τους σημαντικότερους παραγωγούς καφέ στον κόσμο, ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 140 χώρες μέσω των θυγατρικών και των διανομέων του, με το 70% των εσόδων να παράγονται στο εξωτερικό, ενώ απασχολεί συνολικά πάνω από 4.000 υπαλλήλους.
Οι εταιρείες που αποτελούν μέρος του Ομίλου Lavazza περιλαμβάνουν τις Γαλλικές Carte Noire και ESP της Γαλλίας (εξαγοράστηκαν το 2016 και το 2017 αντίστοιχα), την Merrild της Δανίας (2015), τον καφέ Kicking Horse της Βορείου Αμερικής (2017), την επίσης Ιταλική Nims (2017) καθώς και την επιχείρηση Blue's Australia Pod Coffee Co (2018). Στο τέλος του 2018 και μετά από εξαγορά, δημιουργήθηκε η μονάδα Lavazza Professional Business Unit, η οποία περιλαμβάνει την υπηρεσία Office Coffee Service (OCS) καθώς και τα συστήματα αυτόματης πώλησης Flavia και Klix.

Beverage World
Η Beverage World ιδρύθηκε το 2005 με στόχο να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές μοναδικές και ποιοτικές επιλογές, ενώ ταυτόχρονα να αποτελεί την πρώτη επιλογή προμηθευτή και συνεργάτη στο Ελληνικό εμπόριο. Το σημερινό portfolio της εταιρείας περιλαμβάνει τα κορυφαία και διεθνώς γνωστά brands όπως Beluga Vodka, Gin Mare, Angostura, Appleton Estate, Frangelico, Crodino, Wild Turkey, Lavazza και πολλά άλλα.

Όμιλος Φώτος Φωτιάδης
Ο Όμιλος Φώτος Φωτιάδης, με μια ιστορία σχεδόν 80 ετών, κατέχει ηγετική́ θέση στην παραγωγή και εμφιάλωση ποτών, στην εμπορία ποτών και άλλων προϊόντων, στην ανάπτυξη γης και στον ασφαλιστικό κλάδο, ενώ δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία σε Κύπρο, Ελλάδα, Ρουμανία, Κροατία και Σλοβενία. Ο Όμιλος Φώτος Φωτιάδης, έχει συνάψει ένα ευρύ δίκτυο απαιτητικών διεθνών συνεργασιών και αναγνωρίζεται ως ένας από τους πιο σημαντικούς και αξιόπιστους συνεργάτες εταιρειών κολοσσών παγκοσμίου φήμης, όπως Carlsberg, Diageo, Jose Cuervo, Danone, Gruppo Campari, Moet Hennessy, Osotspa, Lanson, Lavazza, Ασφαλιστικό κολοσσό ΑΧΑ και πολλές άλλες.