Λάκης Λαζόπουλος: Αγκαλιά με πασίγνωστη ηθοποιό! Φωτογραφία - αποκάλυψη!

Τα συγκινητικά λόγια...

Λάκης Λαζόπουλος: Αγκαλιά με πασίγνωστη ηθοποιό! Φωτογραφία - αποκάλυψη!

Φωτογραφία αποκάλυψη δημοσίευσε ο Λάκης Λαζόπουλος στην οποία είναι αγκαλιά με πασίγνωστη ηθοποιό! Για ποια πρόκειται;

Ο παρουσιαστής δεν είναι πολύ ενεργός στα social media όμως πριν από λίγες ώρες έκανε μια αρκετά συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram! Μια φωτογραφία στην οποία κρατά αγκαλιά την θρυλική Αλίκη Βουγιουκλάκη ήρθε στο φως!

Χθες έγινε το μνημόσυνο για τα 23 χρόνια από τον θάνατό της και με αφορμή αυτό ο Λάκης θέλησε να στείλει το δικό του μήνυμα...

Λάκης Λαζόπουλος: Αγκαλιά με πασίγνωστη ηθοποιό! Φωτογραφία - αποκάλυψη!

Λάκης Λαζόπουλος: «Δεν κάνω καμία κατάχρηση! Μπορεί έναν χρόνο ολόκληρο να...»!

Αποκαλυπτικός είναι ο Λάκης Λαζόπουλος στην συνέντευξη του, λέγοντας πως δεν κάνει καμία κατάχρηση.

Ο παρουσιαστής, μίλησε στο περιοδικό People και αναφέρθηκε σε όλα.

Αυτή η περιγραφή είναι ανθρώπου που οι Αμερικανοί περιγράφουν ως «control freak». Τα θέλεις όλα υπό έλεγχο;

Αλήθεια είναι. Δεν σημαίνει ότι το καταφέρνεις, βέβαια, αλλά πως το επιθυμείς. Προσέχω τα πάντα, σε όλα τα επίπεδα και σε όλους τους τομείς. Σκέψου πως δεν πίνω, δεν καπνίζω.

Είναι κόντρα στη στερεοτυπική εικόνα που έχουμε για τους καλλιτέχνες…

Δεν κάνω καμία κατάχρηση. Μπορεί έναν χρόνο ολόκληρο να καταναλώσω συνολικά τέσσερα μπουκάλια κρασί. Δεν μου αρέσει καθόλου. Δεν έχω μεθύσει στη ζωή μου, δεν έχω καν ζαλιστεί.

Λάκης Λαζόπουλος: Απόπειρα δολοφονίας για τον παρουσιαστή!

Ο Λάκης Λαζόπουλος συγκλόνισε με τα όσα είπε για την απόπειρα δολοφονίας εναντίον του!


Ο ίδιος, παραχώρησε μια αποκλειστική συνέντευξη στο People και τον Γιώργο Πράτανο, στην οποία απαντά σε όσα του καταλογίζουν οι επικριτές του, εξηγεί τον τρόπο που διαχειρίστηκε την τεράστια δημοσιότητα και μιλάει για το άγχος της πρεμιέρας του στο Open.

Αισθάνθηκες πως οργανώθηκε μια δολοφονία χαρακτήρα (characterassassination) με στόχο εσένα;

Ναι. Λογικό είναι. Από την ώρα που μπαίνεις στη λίστα των ανθρώπων με τη μεγαλύτερη επιρροή στην Ελλάδα, σημαίνει πως αμέσως γίνεσαι στόχος. Κάθε άνθρωπος που μπορεί να εκφράσει τη σκέψη του, και αυτή η σκέψη να ακούγεται σε πολλούς, αυτομάτως γίνεται εχθρός εκείνων που θέλουν να επιβάλουν μια άλλη σκέψη. Είναι λογικό, δεν το βρίσκω αφύσικο. Το ήξερα, το περίμενα, το φανταζόμουν. Ήξερα πως είμαι απέναντι από έναν στρατό, ήξερα πως ο στρατός αυτός θα επιχειρήσει πυροβολισμούς εναντίον μου. Αλλά δεν μπορώ να μην πω αυτό που σκέφτομαι. Αν θέλει κάποιος να μου προκαλέσει ασφυξία, θα μου κάνει αυτό: Δεν θα μου επιτρέπει να πω αυτό που σκέφτομαι. Πρέπει να σου πω ότι στην περίπτωσή μου αυτή η δολοφονία χαρακτήρα επιχειρήθηκε πολλές φορές.

Το γεγονός πως η σάτιρά σου και η εκπομπή έχει ταυτιστεί με έναν συγκεκριμένο πολιτικό σχηματισμό…

Δεν είναι αυτό που έγινε. Υπήρξε ένας σχεδιασμός – και επιμένω στη λέξη «σχεδιασμός». Έχω στη διάθεσή μου και πληροφορίες. Γνωρίζω πού σχεδιάστηκε. Ξέρω και ποιοι ήταν μέσα στον αρχικό σχεδιασμό. Έχω αυτή την πληροφόρηση. Αλλά αυτό το κομμάτι το αφήνω ως ενημέρωση στο βιβλίο που γράφω. Προτιμώ να μην το πω τώρα. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ο σχεδιασμός έγινε σε ένα σπίτι στην περιοχή της Ακρόπολης. Συνεχίζεται αυτός ο σχεδιασμός, όχι μόνο για εμένα, αλλά γενικά… Είναι μια ομάδα που συνεχίζει να επιχειρεί, προσπαθώντας να εξαφανίσει αυτούς που αντίκεινται. Θέλω να σκεφτεί κανείς τι συνέβη στην περίπτωσή μου. Αυτό που ουσιαστικά συνεχίζουν να ισχυρίζονται είναι πως δεν έχασε ένα κόμμα, δεν κέρδισε ένα άλλο, αλλά ένας άνθρωπος μετακίνησε την άποψη. Αυτό στέκει; Στέκει; Δηλαδή μια εποχή θα είχε μείνει καθηλωμένη εκεί, αν δεν υπήρχα εγώ; Αυτό θέλουν να πουν; Ότι θα είχε καθηλωθεί μια εποχή και να που βρέθηκα εγώ και τη μετακίνησα προς τα εκεί που δεν θα πήγαινε;

Η απουσία σου προκλήθηκε λόγω του σχεδίου αυτού;

Εν μέρει, ναι. Ήταν και κάποια προσωπικά ζητήματα που συνέπεσαν. Προφανέστατα.

Άρα, πέτυχε το σχέδιο.

Και λοιπόν; Και τι έγινε; Αυτό που δεν πέτυχαν ήταν να αλλάξουν τη δική μου ψυχοσύνθεση. Εγώ δεν έσκυψα το κεφάλι, δεν είπα «Είχατε δίκιο εσείς».

Νιώθεις την ανάγκη να απολογηθείς;

Ποια είναι η κατηγορία; Ότι επηρεάζω; Υπάρχει η κατηγορία «επηρεάζει» σε κάποιον ποινικό κώδικα, σε κάποιον ηθικό ή πνευματικό κώδικα; Σε ποια κοινωνία, σε ποιο μυαλό, σε ποια θρησκεία υπάρχει η κατηγορία του «επηρεάζω». Αν υπάρχει γραμμένο σε κάποιον κώδικα, να μου το πει, να καθίσω να το διαβάσω και να απαντήσω. Δηλαδή πρέπει να απολογηθώ γιατί το μυαλό μου δουλεύει έτσι; Και γιατί έχω μια σκέψη που επηρεάζει και οι άλλοι δεν έχουν; Να απολογηθούν οι άλλοι γιατί δεν έχουν.

Ένιωσες έξαλλος με όσα σου χρέωναν;

Ευτυχώς εκείνη την περίοδο που ήμουν πραγματικά εξοργισμένος ξεκίνησα να διαβάζω ένα βιβλίο για τον Περικλή, ενός Άγγλου συγγραφέα. Τον Περικλή τον έσερναν συνεχώς στα δικαστήρια με την κατηγορία πως επηρεάζει τον κόσμο. Ήταν τόσο καλός στις απαντήσεις του, που ενοχλούσε τους αντιπάλους του, επηρέαζε την κοινωνία και ήταν πολύ δυνατός στον λόγο. Έλεγαν χαρακτηριστικά τότε πως, αν ρίξεις σε έναν αγώνα πάλης τον Περικλή, εκείνος θα σηκωνόταν και θα σε έπειθε πως δεν ήταν εκείνος που έπεσε κάτω. Υπήρχε μάλιστα ένα συγκεκριμένο απόσπασμα που μου έκανε τρομερή εντύπωση. Ο Περικλής ακολουθούσε πάντοτε την ίδια διαδρομή για να πάει από το σπίτι του στην αγορά. Δεν είχε αλλάξει ποτέ σπίτι ή διαδρομή και ήταν σε όλους γνωστή. Υπήρχε ένας που τον έβριζε συνεχώς κατά τη διάρκεια της ομιλίας του. Ο Περικλής συνέχισε ανεπηρέαστος να εκθέτει τις απόψεις του. Αφού έχει νυχτώσει, ο Περικλής επιστρέφει στο σπίτι του και σε όλη τη διαδρομή πίσω του είναι ο ίδιος άνθρωπος που συνεχίζει να τον βρίζει. Όταν φτάνει στο σπίτι του, γυρίζει και του λέει: «Επειδή έχει νυχτώσει και θα χάσεις τον δρόμο, θα σου δώσω έναν υπηρέτη μου με έναν φανό για να επιστρέψεις σπίτι σου. Και έλα ξανά αύριο να με βρίσεις». Αυτό, λοιπόν, κάνω και εγώ σε όλους αυτούς. Θα τους εξυπηρετήσω μέχρι τελευταία ώρα, και όσο θέλουν να βρίζουν, ας βρίζουν. Αλλά αυτό που θέλω να πω, θα το πω. Δεν είναι έντιμο αυτό;

Ένιωσες ποτέ πως για να κρατήσεις ισορροπίες…

Η σάτιρα δεν κρατάει ισορροπίες. Δεν είναι δελτίο ειδήσεων εντεταλμένων δημοσιογράφων, που κάνουν και κήρυγμα σε μένα ότι δεν κρατάω ισορροπίες. Οι κατεξοχήν ανισόρροποι και εντεταλμένοι. Θα πιάσω κουβέντα με τους εντεταλμένους περί ισορροπίας; Το πρόβλημά τους είναι πως δεν φοράω ακουστικό στο αυτί και δεν παίρνω εντολές. Αν είχα ένα ακουστικό και μιλούσα με το control, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα και θα ήμουν «πολύ καλός» στη δουλειά μου. Η δουλειά της σάτιρας ήταν, είναι και θα είναι να ενοχλεί όλους αυτούς που παίρνουν εντολές από ένα ακουστικό. Απλά και ήρεμα.

Λάκης Λαζόπουλος - αποκαλύψεις: Από τα αλώνια... στα σαλόνια!

Όλη η ζωή του Λάκη Λαζόπουλου που... από τα αλώνια πήγε στα σαλόνια!

Αγαπήθηκε, αμφισβητήθηκε, κατηγορήθηκε, αλλά παραμένει στη ζωή μας ως σταθερή αξία στην υποκριτική, στη συγγραφή, στη σκηνοθεσία, στη σκηνή και στην οθόνη. Ο Λάκης Λαζόπουλος αποφάσισε φέτος να επανεφεύρει τον εαυτό του και να ξαναστήσει το τηλεοπτικό του τσαντίρι. Χωρίς να χαθεί από μέσα του το εξάχρονο παιδί από τη Θεσσαλία που έγραψε τα πρώτα του θεατρικά με το κασετόφωνο που του έφερε δώρο ο θείος του Νάσος από την Αμερική.

Από την ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΟΥΣΙΟΥ

Λάκης Λαζόπουλος: Πόσα λεφτά παίρνει από το Open;

Με τον αέρα του κάμπου αλλά και με επαρχιώτικες, καθαρές φυσιογνωμίες του Τύρναβου. Με αυτές τις εικόνες και κυρίως με τους ανάλογους ήχους μεγάλωσε ο Λάκης. «Από μικρός πήγαινα στα πανηγύρια, στα γλέντια με τους γονείς μου, έμαθα να κοιμάμαι με θορύβους, μουσικές, νταούλια, με τη γειτονιά να φωνάζει συνεχώς στ' αυτιά μου κι αυτό το αφομοίωσα υποκριτικά», έχει πει σε παλαιότερη συνέντευξή του. Κρατούσε στη μνήμη τον θόρυβο, αλλά ο ίδιος ήταν το πιο ήσυχο παιδί του κόσμου. Ήταν μελετηρός −μια μέρα που έλειπε η μητέρα του από το σπίτι, έσπασε το τζάμι για να μπει μέσα για να μη χάσει χρόνο από το διάβασμα− και παρατηρούσε τα πάντα. Καθόταν σαν να είναι κάμερα στη γωνία του τραπεζιού, όπως έχει πει. Όμως με ένα κασετόφωνο που του έφερε δώρο ο θείος του Νάσος, αποφάσισε να γράψει τα πρώτα του θεατρικά έργα. Άκουγε τους διάλογους των γονιών και των συγγενών του, τους άλλαζε προς το καλύτερο και έτσι έφτιαξε τα πρώτα του κείμενα. Δεν είπε τίποτε σε κανέναν. Ήθελε να γίνει ηθοποιός, αλλά δεν απήγγειλε ούτε ένα ποίημα σε σχολική γιορτή γιατί φοβόταν την αρνητική κριτική που θα τον συνόδευε για μια ζωή. Με τους ήχους και με τις εικόνες πορεύτηκε μέχρι να φτάσει φοιτητής στη Νομική στο Πανεπιστήμιο της Θράκης. Από τον πατέρα του, που δούλευε στον Αγροτικό Συνεταιρισμό, κληρονόμησε την αισιοδοξία, από τη μαμά του το χιούμορ. Και έτσι έφτασε στην Κομοτηνή ως φοιτητής για να γίνει δικηγόρος. Όχι γιατί το ήθελε εκείνος, αλλά ίσως γιατί έτσι θα ένιωθαν ασφαλείς οι γονείς του.

Τα χρόνια της λογοκρισίας

«Μπούλινγκ δέχομαι από το ’79 που ξεκίνησα να γράφω. Ήθελε να με αφορίσει για ένα επιθεωρησιακό μου κείμενο ο μητροπολίτης Λάρισας και μας πετροβολούσαν έπειτα από υπόδειξή του». Στην επιθεώρηση «Κάτι τρέχει στα γύφτικα» αναφέρεται με αυτή τη δήλωσή του ο Λάκης, την οποία έγραψε πριν πάρει το πτυχίο του. Ο κόσμος τρελαίνεται με το χιούμορ του και η φήμη του φτάνει στην Αθήνα. Αποτελεί τη νέα θεατρική πρόταση για μια επιθεώρηση που έχει στοιχεία από καλό θέατρο. Θα παίξει πια και ως ηθοποιός σε μια παράσταση του Θεσσαλικού πριν κατέβει στην πρωτεύουσα για να γίνει ένα από τα πιο σημαντικά μέλη της «Ελεύθερης σκηνής», από την οποία ξεκίνησαν την καριέρα τους αρκετοί από τους πιο σημαντικούς ηθοποιούς μας. Μαζί με την Άννα Παναγιωτοπούλου, τον Σταμάτη Φασουλή, τη Μίρκα Παπακωνσταντίνου, τη Μίνα Αδαμάκη και τον Μίμη Χρυσομάλλη φτιάχνουν την dream team του νέου ελληνικού θεάτρου. Οι ηθοποιοί γράφουν όλοι μαζί τα κείμενα, στη μουσική συνδράμει ο Λουκιανός Κηλαηδόνης και μετέπειτα ο Σταμάτης Κραουνάκης, και οι παραστάσεις «Της Ελλάδας το κάγκελο» και «Αλλαγή και πάνω τούρλα» σπάνε ταμεία. Στα νούμερά του δεν εγκαταλείπει τη θεσσαλική προφορά του και την επαρχιώτικη σκέψη του.

Ο δαιμόνιος θεατρικός παραγωγός Βαγγέλης Λιβαδάς θα χτυπήσει φλέβα χρυσού και υπό την προστασία του ο Λάκης Λαζόπουλος −ο οποίος αποχώρησε τότε από την «Ελεύθερη σκηνή»− μαζί με τον συγγραφέα Γιάννη Ξανθούλη θα κάνουν άλλες δύο θεατρικές παραστάσεις, στη μία εκ των οποίων («Του Πασόκ τους το χαβά») θα συμμετέχει και ο Μίμης Φωτόπουλος. Το πάντρεμα των παλαιών καλών ηθοποιών με τη νέα γενιά θα φέρει εξαιρετικό αποτέλεσμα. Το δίδυμο των επιτυχιών Κραουνάκη − Νικολακοπούλου ντύνει μουσικά τις παραστάσεις.

«Έπειτα μου έκοψαν την πρώτη μου επιθεώρηση που θα γινόταν στην ΕΡΤ, μου έγινε άγρια λογοκρισία από το ΠΑΣΟΚ στα "Αλαλούμια", κόπηκε ένα σόου μου με εντολή Μητσοτάκη στην κρατική τηλεόραση, κυνηγήθηκα από τον Σαρτζετάκη, που έβαλε να με συλλάβουν. Ζω ένα διαρκές μπούλινγκ», λέει σε συνέντευξή του για εκείνα τα χρόνια ο ηθοποιός και σκηνοθέτης.

Η σύλληψη, η Αλίκη και η γέννηση της κόρης του

Η μία χρονιά είναι καλύτερη από την άλλη στο θέατρο και στα πρώτα βήματά του στην τηλεόραση στο σίριαλ «Απόμαχοι» που σκηνοθέτησε ο Γιάννης Σμαραγδής. Στη σκηνή κανείς δεν γλιτώνει από τη σάτιρά του. Δεν αναφέρεται μόνο στους πολιτικούς αλλά και σε ηθοποιούς. Στο απυρόβλητο δεν μένει ούτε η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Και όταν το 1986 εκείνος ανεβάζει τη «Λυσιστράτη» στην πρώτη του απόπειρα στο αρχαίο θέατρο τόσο στην Επίδαυρο όσο και στο Ηρώδειο, έχει αποφασίσει και η Αλίκη να παίξει για πρώτη φορά κάτι αντίστοιχο με το ίδιο ακριβώς έργο. Προκαλείται σάλος λόγω του ανταγωνισμού. Θα κερδίσουν και οι δύο σε εντυπώσεις και εισιτήρια, αλλά όλοι αναρωτιούνται «θα συνεχίσει ο Λάκης ή θα είναι το τέλος του που τα έβαλε με την εθνική μας σταρ;». Η ζωή του κρύβει εκπλήξεις. Την επόμενη χρονιά με την Άννα Παναγιωτοπούλου στο «Τι είδε ο Γιαπωνέζος» σατιρίζει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Χρήστο Σαρτζετάκη με τη φράση «κάθε βράδυ τον παίρνει τηλέφωνο ο Ανδρέας Παπανδρέου και αφού του λέει τη φράση είσαι μ....ας, του το κλείνει». Ανέλπιστα θα δει στο καμαρίνι του αστυνομικούς να τον συλλαμβάνουν και θα βρεθεί στο αυτόφωρο μαζί με την Άννα Παναγιωτοπούλου που διαμαρτυρήθηκε για τη σύλληψη. Σχεδόν θα πέσει ο ουρανός στο κεφάλι του όταν δει ξαφνικά την Αλίκη να έρχεται από μόνη της μάρτυρας στο δικαστήριο, θα νομίσει ότι έρχεται για να τον κατηγορήσει, αλλά εκείνη θα τον υπερασπιστεί σε μια κατάμεστη από δημοσιογράφους αίθουσα. «Κύριε πρόεδρε», του είπε, «ο Λαζόπουλος είναι χαριτωμένος. Άμα πείτε εσείς μ....ς κι εγώ θα 'θελα να σας πάω μέσα. Αλλά αυτός το λέει αλλιώς, το λέει κάπως». Ανάμεσα στους μάρτυρες και η Μαρία Ρεζάν, ενώ ο Μάνος Χατζιδάκις βγάζει ανακοίνωση δηλώνοντας αγανακτισμένος! Ο Λάκης κερδίζει τη δίκη, κερδίζει όμως και μια νέα φίλη, την Αλίκη. Η οποία ξέρει με τον μοναδικό της τρόπο να κάνει τους ανταγωνιστές της, θαυμαστές της! Όταν γεννήθηκε η κόρη του, Μαριέλλη, θα του πει χαριτωμένα «εύχομαι να σου ζητά να με δει στην τηλεόραση». Εκείνη την εποχή οι κόντρες είχαν άλλη... αξία. Ο Λάκης είναι ήδη παντρεμένος με την Τασούλα, συμφοιτήτριά του στη Νομική. Όλα αυτά τα χρόνια οι φορές που την έχουμε δει δημόσια είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού.

Ο σάλος με τη στρατιωτική του θητεία και η γέννηση των Μήτσων

Η πολιτική σάτιρα και η προηγούμενη σύλληψη τον βάζουν στο στόχαστρο των φιλοκυβερνητικών εφημερίδων, οι οποίες αποκαλύπτουν πως δεν έχει πάει φαντάρος και έχει πάρει απαλλαγή για ψυχολογικούς λόγους. Μετά από αντιδράσεις θα υπηρετήσει τελικά για έξι μήνες. Όπως έχει πει σε συνέντευξή του για τη συνέχεια της ζωής του: «Μου έλεγε ο πατέρας μου: υπάρχουν δύο ειδών θέσεις στη ζωή. Η μία είναι να προχωράς μπροστά και να σέβεσαι μην σπρώξεις κανέναν και μιλάνε πίσω από την πλάτη σου. Αν γυρίσεις έχασες τον χρόνο, έχασες τη διαδρομή, έχασες τον στόχο. Η άλλη είναι να είσαι πίσω από την πλάτη των άλλων και να μιλάς. Είναι και αυτό ευχάριστο». Επιλέγει να προχωρήσει μπροστά και θα συνδέσει με την παράσταση «Το ημερολόγιο ενός τρελού», σε σκηνοθεσία Μίνωα Βολανάκη, τα όσα έχει περάσει στο παρελθόν. Το 1992 είναι μια χρονιά-σταθμός στη ζωή του και στην ιστορία της ιδιωτικής τηλεόρασης, γιατί γεννιούνται οι «10 μικροί Μήτσοι». Η επιτυχία τους είναι ανεπανάληπτη, με τηλεθεάσεις που ξεπερνούν το 50% και με τα επεισόδια να γράφονται νυχθημερόν και να τα παραλαμβάνει το κανάλι μέχρι και δέκα λεπτά πριν παίξουν στον αέρα. Στη συμφωνία του θα βάλει όρο να μη λογοκριθεί και να ζητείται ειδική άδεια από εκείνον για επανάληψη των επεισοδίων στις εκπομπές του Mega. Η φίλη του Αλίκη, ο Σωτήρης Μουστάκας αλλά και ο Ντίνος Ηλιόπουλος θα κάνουν guest εμφανίσεις. Από εκεί ξεκίνησε την καριέρα του ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης. Το ντουέτο Ελένης Γερασιμίδου και Λάκη είναι ασύγκριτο, όπως και η χήρα Μήτση, ο αστυνόμος Φευγουλέας, οι δύο Τζίμηδες, ο ένας της Καρδίτσας και ο άλλος του Κολωνακίου, ο Σκαραβαίος. Σε μια εποχή που δεν υπάρχουν social media, οι ατάκες κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα. Οι Μήτσοι με τα χρόνια αυξάνονται και μπαίνουν και νέοι χαρακτήρες. Παράλληλα κάνει θεατρικές επιτυχίες και ταινίες. Ο κύκλος τους ολοκληρώνεται το 2003, μετά από έκτακτα επεισόδια και backstage σπαρταριστά επεισόδια από τα γυρίσματα που καμιά φορά κρατούν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Σε κάθε πολιτικό γεγονός ο τότε διευθυντής προγράμματος, Πέτρος Μπούτος, ζητά τη συνδρομή του. Και εκείνος ανταποκρίνεται. Γράφει ασταμάτητα «στο πάτωμα και όχι στο γραφείο. Για να χτυπάω ευκολότερα το κεφάλι μου στον τοίχο όταν δεν έχω ιδέα τι θα γράψω», θα πει χαριτολογώντας.

Το κότερο και το τσαντίρι

Ένα πρωί του 2001, η είδηση ότι σε θαλαμηγό γνωστού ψυχιάτρου βρέθηκαν μεγάλες ποσότητες κοκαΐνης σε ταξίδι αναψυχής γνωστών ονομάτων του καλλιτεχνικού κόσμου γίνεται πρώτο θέμα. Στο περίφημο κότερο επιβαίνουν ο Λάκης Λαζόπουλος, ο Ηλίας Ψινάκης, ο Σάκης Ρουβάς κ.ά. Δεν προέκυψε ποινική εμπλοκή του, αλλά το όνομά του συζητιέται και η υπόθεση τον κλονίζει ψυχολογικά. Κάνει ταινίες, κάνει μεγάλες επιτυχίες στο θέατρο, και του έρχεται η ιδέα για το «Αλ τσαντίρι» στον Alpha. Από το 2004 μέχρι και την επόμενη χρονιά δεν σημειώνει επιτυχία. Κάνει αλλαγές και με την προσθήκη του σχολιασμού σε βίντεο όλα βρίσκουν τον δρόμο τους. Αυτή η εκπομπή δημιούργησε οπαδούς αλλά και ορκισμένους εχθρούς του. Από πολιτικά πρόσωπα μέχρι καλλιτέχνες. Ακόμη και με τον Παύλο Χαϊκάλη πάγωσαν οι σχέσεις τους, για να επανέλθει στην εκπομπή δύο χρόνια μετά. Είχε προλάβει ωστόσο να δηλώσει: «Δεν μου αρέσει. Δεν τον βλέπω. Είναι πολύ εύκολο να ζεις από το "ανόητο" των άλλων ανθρώπων. Κατά τη γνώμη μου, η σάτιρα έχει όρια. Αν υποθέσουμε ότι η κυρία Ντενίση δεν είναι καλή ηθοποιός, ποιος λέει στον Λάκη ότι είναι εκείνος ο καλύτερος;». Πολύ συχνά θα κάνει αναφορές από την εκπομπή του στη μητέρα του Ριρίκα. Και ενώ έχει χάσει πια αιφνιδίως τον πατέρα του −«που υπήρξε η φωτεινή γραμμή της ζωής μου», όπως έχει πει−, το 2015 η δική της απώλεια θα τον κλονίσει για δεύτερη φορά. «Η μητέρα μου μας έδωσε τα πάντα. Εμείς προσπαθήσαμε να της δώσουμε από αυτά που είχαμε. Πάντα με καθοδηγούσε με τον τρόπο της και πάντα μου έδινε το θάρρος και να αμύνομαι και να διεκδικώ αυτό που πιστεύω», δηλώνει. Με αυτή την απώλεια θα θυμώσει περισσότερο και από όταν δέχεται σκληρή κριτική. Ο Λάκης παίρνει πολιτική θέση προ κρίσης και μετά κρίσης, και θα κατηγορηθεί πως είναι φιλικά προσκείμενος στον Αλέξη Τσίπρα. Παρά τις φιλικές σχέσεις με τον πρόεδρο του καναλιού, Δημήτρη Κοντομηνά, η φθορά στις σχέσεις τους είναι αναπόφευκτη. Θα πει χαρακτηριστικά: «Έκλεισε ένας κύκλος στον Alpha, πέρασα καλά, δούλεψα σκληρά και κάποια στιγμή ειδοποιήθηκα να μην καυτηριάζω τον Σόιμπλε και τη στρατηγική του, επέλεξα να μην το κάνω».

«Παλεύω να σταθώ όρθιος»

Στο θέατρο η επιτυχία του χρόνο με τον χρόνο δεν επηρεάζεται από την τηλεόραση. Όπως είχε δηλώσει: «Ο κόσμος δεν μου γύρισε ποτέ την πλάτη, ούτε με… τιμώρησε. Αυτά είναι αθλιότητα, ψεύδη, κατασκευασμένα από διαφόρων ειδών… λιοντάρια που επιθυμούν να με… εξαφανίσουν – χωρίς να το καταφέρνουν». Περνά περισσότερο χρόνο πια με την κόρη του Μαριέλλη και βρίσκεται πολύ συχνά στο ησυχαστήριό του στην Πάρο. Δεν έχει αποφασίσει μετά την ήρεμη λήξη της συνεργασίας με τον Alpha για το τηλεοπτικό του μέλλον. Σχολιάζεται ξανά για τη δήλωσή του: «Ζω σε ένα σπίτι που είναι 40 τ.μ.». Ωστόσο πριν από λίγους μήνες δίνει μια συνέντευξη που αφήνει ερωτηματικά. «Δεν λάκη-σα ποτέ στη ζωή μου και δεν οπισθοχώρησα ποτέ! Περνούσα και περνώ μια πολύ δύσκολη περίοδο εκτός δουλειάς και δεν θέλω να συζητήσω κάτι παραπάνω. Παλεύω να σταθώ όρθιος», θα πει. Στη μάχη θα βγει νικητής και με το μυαλό του να γεννά ακόμη ιδέες στο θέατρο, στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση − φέτος επέστρεψε ξανά με το «Αλ τσαντίρι» που έκανε πρεμιέρα πριν από λίγες μέρες στο Open. Με διάθεση να παραδεχτεί τα λάθη του, αλλά με χαρά να παραμείνει ο ίδιος Λάκης που κάποτε αγαπήθηκε πολύ.