Μέγκαν Μαρκλ: «Η Κέιτ Μίντλετον με έκανε να κλάψω πριν τον γάμο μου»

Τα μέσα έγραψαν το αντίθετο

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Μέγκαν Μαρκλ: «Η Κέιτ Μίντλετον με έκανε να κλάψω πριν τον γάμο μου»

Στη συγκλονιστική συνέντευξη που παραχώρησε η Μέγκαν Μαρκλ μαζί με τον Χάρι στην Όπρα, αποκάλυψε μεταξύ άλλων πως οι φήμες για τη σχέση της με την Κέιτ Μίντλετον ξεκίνησαν εξαιτίας ενός περιστατικού που έγινε πριν τον γάμο.

Συγκεκριμένα, η πρώην Δούκισσα του Σάσεξ, η οποία μάλιστα αποκάλυψε πως περιμένει κοριτσάκι, μίλησε για τα όσα έγιναν με την Κέιτ, και ξεκαθάρισε πως οι δυο τους τα βρήκαν πολύ γρήγορα ενώ τα μέσα έγραφαν «τέρατα».

Η αλήθεια για τον καυγά της Κέιτ Μίντλετον με την Μέγκαν Μαρκλ

«Δεν έκανα εγώ την Κέιτ να κλάψει. Το αντίθετο. Λίγες ημέρες πριν τον γάμο ήταν αναστατωμένη σχετικά με ένα κοριτσίστικο φόρεμα. Με έκανε να κλάψω, με πλήγωσε πολύ. Και δεν το λέω για να δυσφημίσω κάποιον γιατί ήταν μια δύσκολη εβδομάδα.

Μέγκαν Μαρκλ Κέιτ Μίντλετον

Και η Κέιτ συγχύστηκε με κάτι αλλά το διόρθωσε και ζήτησε συγγνώμη. Και μου έφερε λουλούδια και ένα σημείωμα. Και έκανε αυτό που θα έκανα κι εγώ αν είχα πληγώσει κάποιον, θα είχα αναλάβει την ευθύνη. Απολογήθηκε. Και σε σχέση με όσα γίνονταν εκείνη την περίοδο, όπου όλοι προσπαθούσαν να μου συμπαρασταθούν δεδομένου του τι συνέβαινε με τον πατέρα μου, δεν έβγαζε νόημα όλα αυτό» είπε η Μέγκαν Μαρκλ.

Όπρα Γουίνφρεϊ: Πήρε 7 εώς 10 εκατομμύρια για τη συνέντευξη του Χάρι και της Μέγκαν

Χαμός επικρατεί από σήμερα το πρωί, με την συνέντευξη του Πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μάρκλ στην Όπρα Γουίνφρεϊ, όπου έβγαλαν όλα τα "άπλυτα" του Παλατιού στην φόρα. Το ποσό μάλιστα που πήρε η παρουσιάστρια για να την πουλήσει είναι αστρονομικό.

Συγκεκριμένα, πολλά κανάλια θέλησαν να την αγοράσουν για να την βγάλουν πρώτοι στην τηλεόραση με το CBS να είναι ο νικητής. Σύμφωνα με την εκπομπή Στην φωλιά των κου κου της έδωσαν από 7 εώς 10 εκατομμύρια δολάρια.

Ενώ, η εταιρεία παραγωγής της πούλησε τα δικαιώματα διανομής για μεγάλο ποσό σε άλλη εταιρεία που έκλεισε συμφωνίας σε 17 χώρες ενώ για κάθε 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού της συνέντευξης που προβλήθηκε, το CBS πλήρωσε 200χιλιάδες δολάρια.