Κορίτσια προσοχή! Αυτά είναι τα χειρότερα λάθη που κάνετε στο φλερτ και γυρνάτε μόνες σπίτι!

Διαβάστε το προσεκτικά,για να μπορέσετε να τα καταπολεμήσετε!

Κορίτσια προσοχή! Αυτά είναι τα χειρότερα λάθη που κάνετε στο φλερτ και γυρνάτε μόνες σπίτι!

Διαβάστε το προσεκτικά,για να μπορέσετε να τα καταπολεμήσετε! Αυτά είναι τα χειρότερα λάθη που κάνετε στο φλερτ και γυρνάτε μόνες σπίτι! Κορίτσια πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή!

Παρακάτω θα βρεις μια μικρή λίστα για να μάθεις τι δεν πρέπει να κάνεις.

► Οκ, σε όλους τους άντρες αρέσει να παίζεις με τα μαλλιά σου αρκεί να μην γίνεται σε υπερβολικό βαθμό. Δες θέλεις να νομίζει πως προτιμάς να παίζεις με τα μαλλιά σου παρά να μιλάς σε εκείνον!

► Η παιδική φωνή αρέσει μόνο στον σκύλο σου! Μην κάνεις την χαριτωμένη και να μιλάς μωρό γιατί δεν είναι καθόλου σέξι. Για να δείχνεις αθώα και νέα απλά χαμογέλα!

► Μπορεί να σου φαίνεται εσένα λογικό αλλά δεν του αρέσει να φλερτάρεις άλλους για να ζηλέψει. Θέλει να σε πολιορκήσει αλλά μόλις καταλάβει πως απλά παίζεις ένα παιχνίδι θα βαρεθεί και θα φύγει.

► Μην είσαι ψυχρή μπροστά του επειδή είσαι ντροπαλή και μετά στα social media να είσαι όλο αγαπούλες. Αυτός δεν θα καταλάβει ότι απλά είσαι ντροπαλή, θα νομίζει πως δεν τον θες αρκετά.

► Όχι στους άντρες δεν αρέσουν οι χαζές γι’ αυτό μην κρύψεις την εξυπνάδα σου! Αν βρήκες έναν όμως που να προτιμάει τέτοιες κοπέλες φύγε προτού είναι αργά.

Νέα έρευνα αλλάζει τα δεδομένα! Οι άντρες έλκονται από...

Νέα έρευνα ήρθε για να αλλάξει τα έως τώρα δεδομένα! Οι άντρες έλκονται από...

Τι ισχύει τελικά και πώς πρέπει να είναι μια γυναίκα για να τη βρει το αντίθετο φύλο ελκυστική;

Κάποτε οι άντρες έβρισκαν άκρως ελκυστικό ένα καλλίγραμμο σώμα, ενώ λίγα χρόνια αργότερα έλκονταν από τα φουσκωμένα οπίσθια και χείλη.

Επικεφαλής της έρευνας που πραγματοποιήθηκε λίγο καιρό πριν, ήταν ο δρ Julien Renoult από το Εθνικό Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών στο Παρίσι, ο οποίος μαζί με την ομάδα του θέλησαν να κατανοήσουν καλύτερα ποια είναι τελικά τα εξωτερικά γνωρίσματα στο πρόσωπο των γυναικών που αναζητούν οι άντρες επειδή τα βρίσκουν ελκυστικά.

Η συγκεκριμένη έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα πως οι άντρες προτιμούν τα «λεπτά χαρακτηριστικά» στα γυναικεία πρόσωπα, ενώ ο όρος «λεπτά χαρακτηριστικά» περιλαμβάνει μορφολογικά στοιχεία όπως η συμμετρία, η απλότητα, η ομαλή υφή του δέρματος, οι λίγες ρυτίδες και οι απαλές γραμμές περιγράμματος. Αντίθετα, το γυναικείο πρόσωπο που ερευνητές χαρακτήρισαν ως «πυκνό» (δηλαδή ένα πρόσωπο όπου η μύτη, το στόμα ή τα μάτια είναι πιο «ογκώδη» ή ασύμμετρα) ήταν αυτό που εμφανίστηκε ως το λιγότερο ελκυστικό.

Και υπάρχει λόγος που τα «λεπτά χαρακτηριστικά» έλκουν τους άντρες, αφού, όπως λένε οι επιστήμονες, τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κωδικοποιούνται αποτελεσματικά στον εγκέφαλο, με τη χρήση μερικών μόνο νευρώνων, άρα είναι πιο εύκολα επεξεργάσιμα από τον εγκέφαλο.

Η έρευνα κράτησε περίπου δύο χρόνια και οι ερευνητές χρησιμοποίησαν διαφημίσεις και τα social media σε όλη τη Γαλλία προσλαμβάνοντας 168 γυναίκες ηλικίας 18-26 ετών. Τα πρόσωπα των γυναικών φωτογραφήθηκαν και οι φωτογραφίες πέρασαν από επεξεργασία ώστε το σχήμα των κεφαλιών να εξομοιωθεί. Το φόντο των φωτογραφιών έγινε μαύρο, ενώ ο λαιμός, τα μαλλιά και μαλλιά έγιναν θολά έτσι ώστε κάποιος που έβλεπε τη φωτογραφία να επικεντρώνονται στα χαρακτηριστικά του προσώπου.

Στη συνέχεια η ερευνητική ομάδα έδειξε τις φωτογραφίες σε 169 άντρες μέσης ηλικίας 36 ετών για να αξιολογήσουν τα πρόσωπα των γυναικών και να βαθμολογήσουν το επίπεδο της ελκυστικότητας κάθε γυναίκας, με 0 την ελάχιστη έλξη και 20 την υψηλότερη. Η ερευνητική ομάδα δημιούργησε έναν αλγόριθμο ο οποίος αξιολόγησε τα «λεπτά χαρακτηριστικά» και βρήκε ότι υπήρχε ισχυρή προτίμηση γι’ αυτά εκ μέρους των αντρών.
Ο Renoult και η ομάδα του πιστεύουν ότι αυτή η προτίμηση για απλότητα υπερισχύει των διαφόρων αντιλήψεων για την ομορφιά που κατά καιρούς μπορεί να επικρατούν.

Οι ερευνητές είπαν ότι αυτό μπορεί να προκύπτει από την τάση του ανθρώπινου εγκεφάλου να προτιμά ερεθίσματα που είναι εύκολα και γρήγορα ως διαδικασία, όπως ακριβώς κάνει με τα τοπία και τις απλές αφηρημένες γεωμετρικές φόρμες.

«Εκτός από τους παράγοντες που επηρεάζονται από τη φυσική επιλογή, οι προτιμήσεις μας οδηγούνται από καθαρά αισθητικούς μηχανισμούς, αυτούς που οι νευροεπιστήμονες έχουν ήδη συνδέσει με την αισθητική εμπειρία», καταλήγει ο Renoult.