Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2020 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Αλίκη Βουγιουκλάκη αφιέρωμα: Οι άγνωστοι έρωτες της και μια σπάνια φωτογραφία στα μπουζούκια του Τσιτσάνη με διάσημο σύντροφό της που τότε ήταν τρέλα ερωτευμένη!

Όσα δεν γνωρίζαμε για την προσωπική ζωή της κορυφαίας Ελληνίδας star!

Αλίκη Βουγιουκλάκη αφιέρωμα: Οι άγνωστοι έρωτες της και μια σπάνια φωτογραφία στα μπουζούκια του Τσιτσάνη με διάσημο σύντροφό της που τότε ήταν τρέλα ερωτευμένη!
STORIES 16.04.2019 08:10

Η Αλίκη Βουγιουκλάκη υπήρξε μια επιτυχημένη ηθοποιός, η οποία μετά το θάνατό της άφησε πίσω της μια μεγάλη ιστορία. Εκτός, όμως της υποκριτικής, είχε απασχολήσει και με τους έρωτες της! Μάλιστα, μια σπάνια φωτογραφία από τα μπουζούκια του Τσιτσάνη με διάσημο σύντροφό της που ήταν τρελά ερωτευμένη, είδε το φως της δημοσιότητας.

Εθνική σταρ. Μια και μοναδική. Είδωλο. Μύθος. Εκείνη, η Αλίκη, το Αλικάκι των ασπρόμαυρων χρόνων μιας χώρας που είχε χορτάσει πόλεμο, απώλεια, φτώχεια και πια, πεινούσε για γέλιο, νιάτα, χαρά. Τα βρήκε στο πρόσωπό της. Ακόμα τα βρίσκει. Ακόμα και σήμερα, το «ροζ» κινηματογραφικό όνειρο της Αλίκης Βουγιουκλάκη, συνεχίζει να μεγαλώνει γενιές. Διαβάστε παρακάτω...

Ποντικάκι, Κλωτσοσκούφι, Σταχτοπούτα και σκανδαλιάρα μαθητριούλα Λίζα Παπασταύρου, Δόλωμα και Νεράιδα – στην οθόνη, η Αλίκη ζωντάνεψε με επιτυχία, τα πιο δημοφιλή γυναικεία αρχέτυπα. Άλλωστε και η ίδια ήταν κοκέτα, ναζιάρα, ένα θηλυκό ως τα μύχια, τα βαθύτερα κύτταρά της, πλασμένο για να ξελογιάζει τα αρσενικά. Γυναίκα-«αντράκι», από τη μια, τρυφερή, όλο προσφορά «γκέισα» από την άλλη. Και μέσα της, βαθιά, ένα παιδί που είχε ορφανέψει βίαια και «πεινούσε» για ασφάλεια.

Πάντα της άρεσαν τα φλερτ, οι έρωτες. Φασαριόζα, πειραχτήρι από μικρή, τραβούσε όλα τα βλέμματα – στο σχολείο, διηγούνται, οι φίλες της από κείνη την εποχή, ήταν ερωτευμένα μαζί της, όλα τα αγόρια των τελευταίων τάξεων του Γυμνασίου. Ο πρώτος της πλατωνικός έρωτας, στα 14 της, λεγόταν Μίλτος και ήταν αρκετά μεγαλύτερός της. Η Αλίκη είχε ξετρελαθεί μαζί του. Μετά, εκείνος έφυγε για τη Γαλλία, όπου έγινε σπουδαίος φωτογράφος. Παντρεύτηκε και μια Γαλλίδα αλλά συνέχισε να της στέλνει γράμματα. Μετά από 15 χρόνια όταν ήρθε στην Αθήνα και πήγε να τη δει στο καμαρίνι της, στο θέατρο, εκείνη δεν τον γνώρισε και του είπε να περάσει έξω (!)

Δεν είναι πολύ γνωστό πως το ρόλο της Λίζας Παπασταύρου, της μαθήτριας που ερωτεύεται τον καθηγητή της, η Αλίκη τον είχε «παίξει» στ’ αλήθεια. Στη ζωή. «Ήμουν πρώτη στη Χημεία, γιατί είχα ερωτευτεί τον κύριο Κανελλόπουλο, τον καθηγητή μας», είχε εξομολογηθεί σε μια παλιά συνέντευξή της. «Αυτός ήταν πολύ γλυκός μαζί μου, αλλά εγώ ήμουν πολύ μικρή. Θυμάμαι τι κλάμα είχα ρίξει όταν παντρεύτηκε μια κοπέλα από το Γυμνάσιο της Κηφισιάς. Ακριβώς η ίδια ιστορία με αυτήν από το “Ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο”. Μόνο που δεν είχε χάπι εντ, μάλλον για κείνον, δεν ξέρω πως είναι με τη μαθήτρια της ογδόης…».

undefined

Ένας άλλος «καθηγητής» -ο Αλέξης Σολωμός, δάσκαλός της στην Δραματική Σχολή του Εθνικού- θα γινόταν ο πρώτος της ερωτικός σύντροφος – πατρικό υποκατάστατο. Σε κείνον χρωστούσε τον πρώτο της, πρωταγωνιστικό ρόλο στο θέατρο, αφού, όταν αρρώστησε η Άννα Συνοδινού που έπαιζε την Ιουλιέττα, με τον θίασο του Νίκου Χατζίσκου, ο Σολωμός, ο οποίος σκηνοθετούσε την παράσταση, έφερε ως αντικαταστάτριά της την Αλίκη – μαθήτρια ακόμα, στο δεύτερο έτος της Σχολής. Έτσι, από έρωτα, θα ‘λεγε κανείς, έκανε την πρώτη της «αυλαία». Μία από τις πολλές, τις χιλιάδες… Αλίκη Βουγιουκλάκη: Τραγικός Δημήτρης Παπαμιχαήλ! "Της έχωσε χαστούκι και μετά ως γνήσιος πολλά βαρύς..."

ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΕΙΔΥΛΛΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ

Ακολούθησε ένας ακόμα μυστικός έρωτας, με έναν εφοπλιστή, τον Ελληνοαμερικανό Νικοκλή Μωραΐτη. Ο τελευταίος καταγόταν από την Άνδρο, αλλά είχε ναυτιλιακές επιχειρήσεις στη Νέα Υόρκη -όπου ζούσε με τους δικούς του- και στον Πειραιά.

Ήταν μια σχέση που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ‘50, τότε που η Αλίκη ήταν ακόμα ένα καστανό «ποντικάκι». Ακόμα κι έτσι, οι άντρες στριφογύριζαν γύρω της σαν ξετρελαμένες μέλισσες – ένας απ’ αυτούς ήταν και ο Νικοκλής. Θαύμαζε την Αλίκη και σ’ ένα από τα ταξίδια του στην Ελλάδα ζήτησε από τον γνωστό, τότε, σκηνοθέτη Ντίμη Δαδήρα να τον φέρει σ’ επαφή μαζί της. Η γνωριμία τους εξελίχθηκε σε ειδύλλιο, που κράτησε σχεδόν τρία χρόνια. Γρήγορα εκείνος έπεσε στα γόνατα και της έκανε πρόταση γάμου, παρότι οι γονείς του αντιδρούσαν στο δεσμό τους.

Ωστόσο, η Αλίκη επισκεπτόταν συχνά τον Νικοκλή στη Νέα Υόρκη -της άρεσε η πόλη και χαιρόταν σαν παιδί να τριγυρίζουν μαζί στα τεράστια λούνα παρκ και τα αχανή εμπορικά κέντρα. Κάθε φορά, εκείνος επέμενε να της ψωνίσει ό,τι λαχταρούσε, αλλά εκείνη αρνιόταν. Μία και μοναδική φορά δέχτηκε να της αγοράσει ένα απλό, κίτρινο μπλουζάκι. Με τα χρόνια, δυστυχώς, η απόσταση τούς απομάκρυνε – ο Νικοκλής δεν μπορούσε να αφήσει τις δουλειές του στη Νέα Υόρκη, ενώ στην Αθήνα, η καριέρα της Αλίκης απαιτούσε την πλήρη αφοσίωσή της. Οι δρόμοι τους, χώρισαν. Aλίκη Βουγιουκλάκη: Όταν ο Βλάσης Μπονάτσος έπιανε το γυμνό της στήθος - O καυτός τους έρωτας!

undefined

Εν τω μεταξύ, στη ζωή της είχε μπει, ο Μάριος Πλωρίτης – άνθρωπος του θεάτρου, κριτικός, μεταφραστής-λογοτέχνης, σκηνοθέτης και μέντοράς της. Εκείνος την προέτρεψε να αλλάξει το χρώμα των μαλλιών της από καστανό σε ξανθό. Εκείνος την έφερε σε επαφή με τον Κώστα Μουσούρη, που με τη σειρά του τη διάλεξε για να παίξει δίπλα του την Elisa Doolittle, στο έργο «Ωραία μου κυρία», του George Bernard Shaw. Το έργο που θα την επέβαλλε ως πρωταγωνίστρια και θα σημάδευε την αρχή μιας ολόκληρης εποχής. Της δικής της.

Ο ΕΚΔΟΤΗΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΧΑΡΙΖΕ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ

Οι έρωτές της διαδέχονταν ο ένας τον άλλον – και μάλιστα με επώνυμους Αθηναίους. Την εποχή του θριάμβου της ως «άτακτης μαθήτριας» την ερωτεύτηκε ο μεγαλοεκδότης Νάσος Μπότσης της «Ακρόπολης» και της «Απογευματινής» και έθεσε το συγκρότημά του στη διάθεσή της. Για χάρη της, όπως λέγεται, εξέδωσε το περιοδικό «Πρώτο», το οποίο της έκανε απανωτά εξώφυλλα και κατέγραφε κάθε της κίνηση, στήνοντας γύρω από τη Βουγιουκλάκη το πρώτο, αυτοσχέδιο, ελληνικό celebrity system. Ζηλιάρης φοβερός, ο Μπότσης έβαζε τους έμπιστους δημοσιογράφους του να την παρακολουθούν διακριτικά και να τον ενημερώνουν για τις κινήσεις της. Κι όποτε καυγάδιζαν, έπαιρνε τους αρχισυντάκτες του και απαιτούσε να βγουν οι φωτογραφίες της από όλα τα έντυπά του. Αλλά και η Αλίκη τού έκανε πολλά «γυμνάσια». Θρυλείται, πως ένα βράδυ τον ξύπνησε στις 3 για να της αγοράσει ένα βραχιόλι από τον Αθηνιωτάκη. Του είπε απλώς, «τώρα το θέλω». Κι εκείνος με τη σειρά του ξύπνησε τον Αθηνιωτάκη για να της το φέρει. Η ίδια η Αλίκη, βέβαια, υποστήριζε πως ο Μπότσης της έκανε πανάκριβα δώρα κι εκείνη τα πέταγε.

Γεγονός είναι πως ο εκκεντρικός bon vivant, που κυκλοφορούσε με «κίτρινα μπλουζάκια και πράσινα παντελόνια που θα ενθουσίαζαν και τον Νταλί» τη λάτρευε και την κακομάθαινε. Μέχρι τη βίλα του της είχε δανείσει για τα γυρίσματα της «Ψεύτρας», ενώ όταν η Αλίκη έφευγε για περιοδεία, έπαιρνε το αεροπλάνο και πήγαινε να τη συναντήσει, κουβαλώντας μαζί του, το αγαπημένο της φαγητό. Στο τέλος, όταν κατάλαβε πως η σταρ σκόπευε να τον αφήσει, έβαλε λυτούς και δεμένους για να της αλλάξουν γνώμη. Μέχρι το χέρι της ζήτησε. Η δική της αντίδραση ήταν να πετάξει τη βέρα από το παράθυρο του σπιτιού της. «Ήμουν πολύ μικρή για να καταλάβω πόσο αξιόλογος και σπουδαίος άνθρωπος ήταν ο Νάσος Μπότσης», θα παραδεχόταν αργότερα. «Θυμάμαι πόσο πρόθυμος ήταν να μου χαρίσει τον κόσμο, αν ήταν δυνατόν. Στο μυαλό το δικό μου σκέφτηκα “γιατί να μου χαρίσει αυτός τον κόσμο και να μην τον φτιάξω μόνη μου;”».

undefined

Για το φινάλε της σχέσης τους, υπάρχουν κι άλλες εκδοχές. Μια, θέλει τον εκδότη να διαλύει τη σχέση τους όταν έμαθε πως στην Ίο, όπου γυριζόταν το καλοκαίρι του ‘62 το «Aliki my love», η Αλίκη τα ‘χε φτιάξει με τον διευθυντή φωτογραφίας του φιλμ (και πολλών ακόμα ταινιών της), τον Αριστείδη Καρύδη-Φουκς. Λέγεται πως ο τελευταίος -αν και ήταν παντρεμένος, τότε με τη Μάρω Κοντού- είχε ξετρελαθεί με την Αλίκη και ήθελε να διαλύσει τοn γάμο του για να παντρευτούν. Οι φήμες για τον παράνομο δεσμό τους που κυκλοφόρησαν σαν φωτιά, σε όλη την κοσμική Αθήνα, οδήγησαν, όντως, στο διαζύγιο, όμως άλλος γάμος δεν έγινε. Η Αλίκη έλεγε αργότερα στις φίλες της πως τον «Ντίντη» δεν τον αγάπησε ποτέ, σεβόταν όμως απεριόριστα τη δουλειά του. «Του χρωστάω πολλά», επέμενε. «Εννοώ γκρο πλαν»…

ΠΑΡΟΛΙΓΟΝ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ

Μια ιστορία που κυκλοφορούσε από στόμα σε στόμα στις αρχές του 1960 είναι πως ο διάδοχος Κωνσταντίνος και η Αλίκη είχαν γνωριστεί μέσω του Σοφοκλή Βενιζέλου και πως ο νεαρός -τότε- πρίγκιπας είχε «κεραυνοβοληθεί» μαζί της. Μπορεί να έγινε έτσι ή ίσως ο Νάσος Μπότσης να ήταν αυτός που την έβαλε στη βασιλική οικογένεια, αφού η αδελφή του, Τούλα Λεβίδη ήταν στην αυλή της Φρειδερίκης και επιστήθια φίλη της πριγκίπισσας Σοφίας. Η Σοφία, μαζί με την Ειρήνη, και τον -τότε διάδοχο- Κωνσταντίνο, πήγαν να δουν την Αλίκη να παίζει στην παράσταση «Τόπο στα νιάτα» και μετά, έσπευσαν στις κουΐντες για να τη συγχαρούν. Και κάπως έτσι, τον χειμώνα του 1959, στα παρασκήνια του θεάτρου Μουσούρη, ξεκίνησε το πιο αμφιλεγόμενο ελληνικό ρομάντζο των τελευταίων πενήντα χρόνων. Ή έστω, ένα παθιασμένο φλερτ… «Με τον Κωνσταντίνο είχαν μια φιλία κι απ’ ό,τι φαίνεται, αυτός ήταν πράγματι ερωτευμένος μαζί της», έχει πει ο αδελφός της Αλίκης, Αντώνης Βουγιουκλάκης. «Πήγαινε σχεδόν καθημερινά έξω από τον Φίνο, στην οδό Χίου ή όπου αλλού είχαν γύρισμα κι έβαζε τις κασέτες με τα τραγούδια της, σ’ ένα ανοιχτό αυτοκίνητο που είχε. Την κόρταρε πολύ. Την πολιορκούσε συνέχεια…».

Περιστατικά σαν κι αυτά, έγιναν αφορμή να ξεκινήσει μια ανεξέλεγκτη παραφιλολογία, στα ελληνικά και τα ξένα έντυπα, (όπως το Paris Match και το Οggi), για το ειδύλλιο του «πρίγκιπα και της Eλληνίδας Grace Kelly». Τον Ιούλιο του 1960 οι εφημερίδες έγραφαν ότι η Αλίκη θα πήγαινε στην Ιταλία εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων της Ρώμης ( εκ των υστέρων, μάλιστα, ρεπορτάζ, του περιοδικού «Oggi», επέμενε πως «η Αλίκη μαζί με τον Κωνσταντίνο έζησε παθιασμένες στιγμές στην Ιταλία»). Γεγονός είναι -όπως γράφει και ο Γιάννης Παπαμιχαήλ στο βιβλίο του «Έχω ένα μυστικό»- πως, μετά το μετάλλιο του Κωνσταντίνου στους Ολυμπιακούς Αγώνες η Αλίκη τού έστειλε ένα συγχαρητήριο τηλεγράφημα.

undefined

Πολλοί μίλησαν και για ραβασάκια του Κωνσταντίνου στην Αλίκη, υπό το άγρυπνο βλέμμα της Φρειδερίκης. Οι φήμες, οργίαζαν για μυστικές συναντήσεις του ζευγαριού – κάποιοι, μάλιστα, έλεγαν πως το τραγούδι «Εκεί, ψηλά στον Υμηττό, υπάρχει κάποιο μυστικό», του Μάνου Χατζιδάκι, αναφερόταν στα ερωτικά ραντεβού της Αλίκης και του Κωνσταντίνου σε κάποιο εξοχικό «περίπτερο», στο βουνό. Και βέβαια υπήρχε και ο περίφημος αστικός μύθος, για τα τούνελ που συνέδεαν τα Ανάκτορα με τη Στησιχόρου.

Τη μια και μοναδική φορά που μίλησε για τη σχέση του με την Αλίκη, στην εκπομπή του Τάσου Τρύφωνος, «Τετ α Τετ», στο ΡΙΚ, ο τέως βασιλιάς, δήλωσε: «Έλεγαν τότε ότι υπάρχει ένα τούνελ από τα ανάκτορα που βγαίνει στο σπίτι της. Και απαντούσα εγώ: “Αν παραδεχτούμε ότι υπάρχει αυτό το τούνελ και η Αλίκη αποφασίσει να αλλάξει σπίτι, θα πρέπει να αλλάξουμε το τούνελ;».

«Κουβεντιάζαμε ώρες ατέλειωτες», θα διηγείτο η Αλίκη στον Νίκο Χατζηνικολάου, στην τηλεοπτική της συνέντευξη στο «Ενώπιος Ενωπίω», το 1993. «Κάναμε παρέα, ήταν πολύ τρυφερό παιδί, πολύ πιεσμένος από τη μητέρα του. Μετά τον είχε στείλει τουρνέ για να τον απομακρύνει από μένα…».

Γεγονός είναι πως η ανησυχία της βασίλισσας Φρειδερίκης για τον «ενθουσιασμό» του Κωνσταντίνου με την Αλίκη, και ο φόβος μιας πιθανής εγκυμοσύνης που θα έφερνε σε δύσκολη θέση το παλάτι, την ανάγκασε να τον στείλει περιοδεία στον Έβρο και μετά σε στρατιωτική σχολή. Αν είναι αλήθεια, όμως, ότι ο διάδοχος πήδαγε τις μάντρες της Σχολής Ευελπίδων για να συναντήσει «το πιο λαμπρό αστέρι» του σινεμά δεν θα το μάθουμε ποτέ…

Στο βιβλίο του, ο Γιάννης Παπαμιχαήλ αναφέρει και το αξέχαστο εκείνο περιστατικό στην πρεμιέρα της παράστασης «Οδός Ονείρων», στο θέατρο Μετροπόλιταν με πρωταγωνίστρια -όχι στη σκηνή βεβαίως- την Αλίκη. Παρόντες, στην πλατεία, ήταν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, η Τζίνα Μπαχάουερ, η Τζέιν Φόντα. Όταν έκανε την είσοδό του ο Κωνσταντίνος, σηκώθηκαν όλοι όρθιοι, κατά το πρωτόκολλο. Όλοι, εκτός από την Αλίκη, που παρέμεινε στη θέση της και πρότεινε, μάλιστα, επιδεικτικά το χέρι της για να… της το φιλήσει ο πρίγκιπας! Το σκάνδαλο που ξέσπασε μετά ήταν τεράστιο. Η φωτογραφία στην οποία η Αλίκη είναι καθισμένη με τεντωμένο το χέρι για χειροφίλημα μπήκε σε κάθε εφημερίδα της εποχής.

«Θυμάμαι», έλεγε η ίδια, «είχε γράψει η Ελένη Βλάχου: “αποκλείεται η Αλίκη να μην ξέρει τρόπους καλής συμπεριφοράς. Γιατί δεν σηκώθηκε;”. Του είχα θυμώσει. Προσωπικά ζητήματα».

Λίγο αργότερα ο Κωνσταντίνος θα αρραβωνιαζόταν την Άννα-Μαρία και το ρομάντζο τους -αν υπήρξε- θα τελείωνε άδοξα. Φαίνεται, όμως, πως παρότι η Αλίκη είχε ταχθεί εναντίον του -στο δημοψήφισμα που έγινε μετά τη μεταπολίτευση για την κατάργηση της βασιλείας στην Ελλάδα- συνέχισαν να έχουν φιλικές σχέσεις και να συναντιούνται κατά καιρούς, όποτε εκείνη ταξίδευε στο Λονδίνο. Η Αλίκη δεν έπαυε να λέει πως αν ο Κωνσταντίνος την είχε παντρευτεί δεν θα είχε χάσει τον θρόνο του. Θα τον είχε προφυλάξει από απερίσκεπτες κινήσεις.

Ο ΜΟΜΦΕΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο «ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΡΩΤΑΣ»

Το 1972, τρία χρόνια μετά τη γέννηση του Γιαννάκη, στην καρδιά της χούντας των συνταγματαρχών κι ενώ ο γάμος της με τον Δημήτρη είχε ουσιαστικά, νεκρώσει, γνώρισε σε μια δεξίωση τον εκδότη Νίκο Μομφεράτο, της «Απογευματινής». Όπως εξιστορεί ο γιος της εθνικής σταρ στο βιβλίο του, «η χημεία τους ταίριαζε απόλυτα». Κι ακόμα: «Η Αλίκη φαίνεται να είχε μεγάλη ανάγκη να συναντάει εκείνη την περίοδο τον εκδότη, καθώς εκείνος τη φρόντιζε πολύ και πρόσεχε ακόμα και την εμφάνισή της». Ήταν ένα συναίσθημα, που είχε χρόνια να νιώσει. Ο Μομφεράτος, τη στήριξε πολύ, στο διαζύγιό της, στα οικονομικά της αδιέξοδα, στην αντιδικία της με τον Φίνο, τότε που το «καράβι» της Φίνος Φιλμ είχε αρχίσει να «μπάζει νερά». Κι εκείνος της έκανε πρόταση γάμου, χωρίς όμως να πάρει θετική απάντηση – άλλωστε, ο Μομφεράτος, ήταν μόνο ένα «επεισόδιο», ο πρόλογος στον μεγάλο έρωτα της Αλίκης, για έναν άλλο άντρα. Τον Κύπριο επιχειρηματία Γιώργο Ηλιάδη.

Γνωρίστηκαν (σύμφωνα με όσα λέει η φίλη της, δημοσιογράφος Κίκη Σεγδίτσα στο βιβλίο της «Σπασμένα καράβια: Α. Βουγιουκλάκη – Γ. Ηλιάδης»), τον Νοέμβριο του 1976, στο εστιατόριο «Σκορπιός», μετά τη θριαμβευτική πρεμιέρα του έργου της «Νυφικό κρεβάτι». Η Αλίκη συνοδευόμενη από τον Μομφεράτο, μπήκε μέσα φουριόζα και το κόκκινο παλτό της, που είχε ρίξει ανέμελα στους ώμους της, γλίστρησε και έπεσε στο πάτωμα. «Εκείνη υψώνει το βλέμμα της με νάζι και λίγο απαιτητικά, περιμένοντας πως κάποιος θα προθυμοποιηθεί να της το σηκώσει. Τότε είναι η πρώτη φορά που η ματιά της συναντιέται με αυτήν του Κύπριου επιχειρηματία. Τι είναι αυτό που την κάνει να θέλει να του επιβληθεί; Τον κοιτάζει με νόημα, σαν να ζητάει από κείνον να της σηκώσει το παλτό. Αυτός αδιαφορώντας για την απαίτησή της, της γνέφει αρνητικά με το βλέμμα και αφήνει την πρωτοβουλία στον μετρ. Θυμός φλογίζει τη ματιά της αλλά ταυτόχρονα ένα περίεργο συναίσθημα την κυριεύει».

«Το ‘χω βάρος πως όταν ξεκίνησε το φλερτ της με τον Ηλιάδη – που τότε ήταν ιδιοκτήτης του “Σκορπιού”- όλο με έβαζε να λέω στον Μομφεράτο πως ήθελα, τάχα, μακαρόνια από τον “Σκορπιό”», μου είχε πει ο φίλος και έμπιστός της, Τόλης Σταματίκος, σε μια παλιά συνέντευξη στο Down Town. «Κι έτσι δεν τραβούσε εκείνη τις υποψίες. Αργότερα, μεταξύ αστείου και σοβαρού, ο Μομφεράτος μού το ‘χε πετάξει: «Φίλτατε Τόλη, εσύ και η φιλενάδα σου θα μου πληρώσετε όλες τις μακαρονάδες που φάγαμε στον “Σκορπιό”…».

O Τόλης Σταματίκος ήταν ένας από τους πέντε ανθρώπους που ήταν παρόντες στον μυστικό γάμο της Αλίκης. «Η Αλίκη ερωτεύτηκε πολύ τον Ηλιάδη, όπως και κείνος. Μάλιστα, νομίζω, πως στο βάθος ποτέ δεν την ξεπέρασε. Ήταν ένας εξαίρετος άνθρωπος, ο μόνος άντρας που τη σεβόταν, σεβόταν το περιβάλλον της, αγαπούσε τους φίλους της, το παιδί της. Αλλά ο Κόκος -αυτό ήταν το χαϊδευτικό του- είχε αδυναμία στα παιδιά του και ήθελε να τα βλέπει περισσότερο, κάτι που η Αλίκη δεν κατάλαβε, παρότι είχε και κείνη την ίδια λατρεία στον Γιάννη. Ήμουνα μάρτυρας στον γάμο της, με πήρε η ίδια τηλέφωνο στη Νέα Υόρκη και μου είπε “σου έχω μια έκπληξη, έλα αμέσως πίσω, παντρεύομαι”. Η τελετή έγινε μες στο κέντρο της Αθήνας, στο παρεκλήσσι της Μητρόπολης και δεν πήρε κανένας μυρουδιά. Πέντε άνθρωποι το ξέραμε: ο Μάικ Ροζάκης που ήταν και κουμπάρος, η γυναίκα του, η Νότα, η Μουμού η Ηλιοπούλου, ο Σπύρος ο Παγιατάκης. Για χρόνια ολόκληρα δεν το είχε πει η Αλίκη σε κανέναν, ούτε στη μάνα της, ούτε στα αδέρφια της. Γιατί τον παντρεύτηκε; Γιατί τον αγαπούσε πολύ. Η Αλίκη, όταν αγαπούσε, αγαπούσε φοβερά. Τον ήθελε δικό της τον άντρα, ήθελε να είναι δική του. Στο διαζύγιο, αργότερα, εγώ ήμουνα μάρτυρας του Γιώργου – παραμονές της δίκης, θυμάμαι, με είχε πάρει τηλέφωνο: “Σε παρακαλώ, σε εξορκίζω, δεν θέλω να ειπωθεί τίποτα σε βάρος της Αλίκης. Για μένα πες ό,τι θες”. Και πάλι, τόσοι άνθρωποι, δικηγόροι, δικαστές, τόσος κόσμος και για το διαζύγιο δεν έφτασε ούτε λέξη στις εφημερίδες. Μπορείς να το πιστέψεις αυτό; Της στοίχισε όμως πολύ αυτός ο χωρισμός, πρώτη φορά την είδα να κλαίει. Να κλαίει στ’ αλήθεια, όχι στα ψέματα…».

Πηγή: aftodioikisi.gr

Όταν η Βουγιουκλάκη διασκέδαζε με τον Πλωρίτη στον ΤσιτσάνηΜια σπάνια φωτογραφία της Αλίκης Βουγιουκλάκη μαζί με τον Μάριο Πλωρίτη, οι οποίοι διασκεδάζουν ως ζευγάρι στον Τσιτσάνη, δημοσίευσε στο Instagram ο δημοσιογράφος και συλλέκτης Άρης Λουπάσης.

undefined

Αλίκη Βουγιουκλάκη: 23 χρόνια χωρίς την μεγάλη σταρ! Άβαφη στο νεκροκρέβατο, το ψεύτικο όνομα στο νοσοκομείο, τα λόγια του Παπαμιχαήλ!

23 χρόνια συμπληρώνονται φέτος χωρίς την μεγάλη σταρ, Αλίκη Βουγιουκλάκη! Άβαφη στο νεκροκρέβατο, το ψεύτικο όνομα στο νοσοκομείο, τα λόγια του Παπαμιχαήλ για πρώτη φορά στην δημοσιότητα....


Η αξέχαστη ηθοποιός γεννήθηκε στις 20 Ιουλίου του 1934 στο Μαρούσι. Τρεις μέρες αργότερα αρρώστησε με πνευμονία και αμέσως οι γονείς της φώναξαν ιερέα να τη βαφτίσει. Διαβάστε παρακάτω....

Το όνομα που της έδωσαν: Αλίκη - Σταματίνα. Τα παιδικά της χρόνια ήταν ιδιαίτερα δύσκολα και φτωχικά. Στην κατοχή ο πατέρας της δολοφονήθηκε και η μητέρας της ανέλαβε μόνη της να μεγαλώσει τα τρία παιδιά, την Αλίκη, τον Αντώνη και τον Τάκη.

Από μικρή η Αλίκη λάτρευε τη Μαίρη Πίκφορντ και την Γκρέτα Γκάρμπο. Το πλούσιο υποκριτικό της ταλέντο διαφάνηκε από τα παιδικά της ακόμα χρόνια, πρωταγωνιστώντας στις περισσότερες σχολικές θεατρικές παραστάσεις. Αλίκη Βουγιουκλάκη: "Παραλίγο να καεί ζωντανό το μωρό!" Το περιστατικό που "θάφτηκε" στο πέρασμα του χρόνου...

Το 1952 έδωσε εξετάσεις στη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου, κρυφά από την οικογένειά της, καθώς το επάγγελμα του ηθοποιού εθεωρείτο ντροπή την εποχή εκείνη. Το 1953, όντας στο δεύτερο έτος της σχολής, της ανατέθηκε ο μικρός ρόλος της Λουιζόν στον «Κατά φαντασίαν ασθενή» του Μολιέρου, ενώ τον ίδιο χρόνο πήρε και το ρόλο της Ολυμπίας στις «Φουσκοθαλασσιές» του Δημήτρη Μπόγρη.

Το καλοκαίρι του 1954, πριν ακόμα τελειώσει τη δραματική σχολή κι ενώ επέστρεφε από τις διακοπές της, την κάλεσε ο σπουδαίος ηθοποιός και σκηνοθέτης Νίκος Χατζίσκος για να αντικαταστήσει την Άννα Συνοδινού, που αποχώρησε από το θίασο, στο ρόλο της Ιουλιέτας.

Για να παίξει στο έργο χρειάστηκε να πάρει ειδική άδεια από τη σχολή της, έχοντας στη διάθεσή της μόνο τρία μερόνυχτα για να προετοιμαστεί και να μάθει το ρόλο. Η Ιουλιέτα της μπορεί να μην ήταν υπόδειγμα σεξπηρικής ερμηνείας, κοινό και κριτικοί, όμως, χειροκρότησαν την προσπάθειά της.

Ακολουθεί η πρώτη εμφάνισή της στον κινηματογράφο το 1954 με την ταινία «Το Ποντικάκι», η συνεργασία της με το θίασο Κοτοπούλη, το θίασο της Κατερίνας και τέλος με το θίασο του Κώστας Μουσούρη, ο οποίος την έχρισε πρωταγωνίστρια.

Αλίκη Βουγιουκλάκη: Τραγικός Δημήτρης Παπαμιχαήλ!

Το 1961 η Αλίκη Βουγιουκλάκη συγκροτεί τον δικό της θίασο, ανεβάζοντας τα έργα «Καίσαρ και Κλεοπάτρα», «Χτυποκάρδια στο θρανίο» κ.α. Στο μεταξύ, γνωρίζεται με το Φιλοποίμενα Φίνο, συνεργάζεται με την εταιρεία του, τη «Φίνος Φιλμ», και μαζί κάνουν πολλές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του ελληνικού κινηματογράφου. Ξεχωρίζουν: «Η Αλίκη στο Ναυτικό», «Η Λίζα και η άλλη», «Η κόρη μου η Σοσιαλίστρια», «Η Μαρία της Σιωπής», «Ο αγαπητικός της Βοσκοπούλας», «Το κορίτσι με τα παραμύθια», «Διακοπές στην Αίγινα», «Έρωτας στους αμμόλοφους», «Αστέρω», «Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο», «Μανταλένα», «Η Υπολοχαγός Νατάσσα», «Η ψεύτρα» κ.α.

Οι ρόλοι της, κατά κανόνα της χαριτωμένης σκανδαλιάρας κοπέλας, είχαν μεγάλη απήχηση στο κοινό και εξασφάλισαν στην ηθοποιό σπάνια δημοτικότητα. Με τον ρόλο της στη «Μανταλένα» κέρδισε το βραβείο του Α’ Γυναικείου Ρόλου, το 1960, στο Φεστιβάλ Ταινιών Θεσσαλονίκης, ενώ η ίδια ταινία εκπροσώπησε την Ελλάδα στο διεθνές κινηματογραφικό φεστιβάλ των Καννών, όπου άφησε πάρα πολύ καλές εντυπώσεις. Η «Υπολοχαγός Νατάσσα» θεωρείται η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, ενώ και οι δύο επόμενες εισπρακτικές κινηματογραφικές επιτυχίες ανήκουν στη Βουγιουκλάκη.

Αλίκη Βουγιουκλάκη: Τραγικός Δημήτρης Παπαμιχαήλ!

Η συνάντησή της το 1959 στα κινηματογραφικά πλατό της ταινίας «Αστέρω» με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ αποτέλεσε απαρχή της ιστορίας του διασημότερου ζευγαριού στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου και του θεάτρου. Στις 18 Ιανουαρίου 1965 ενώθηκαν με τα δεσμά του γάμου και απέκτησαν ένα παιδί, τον Γιάννη. Ωστόσο, ο θυελλώδης γάμος τους δεν κράτησε πολύ… Διαλύθηκε, έπειτα από δικαστικές μάχες, στις 4 Ιουλίου του 1979. Εκτός από τις δεκάδες ταινίες που γύρισαν μαζί, από το 1964 έως το 1974 συνεργάσθηκαν σε θίασο που συνέστησαν οι δυο τους. Μία από τις πολλές θεατρικές επιτυχίες τους ήταν στο έργο του Μπέρναρ Σο «Ωραία μου κυρία». Αλίκη Βουγιουκλάκη: Τραγικός Δημήτρης Παπαμιχαήλ! "Της έχωσε χαστούκι και μετά ως γνήσιος πολλά βαρύς..."

«Ξέσκισα μέσα μου τα ταμπού του καλού κοριτσιού. Το καλό κορίτσι πέθανε. Δέχτηκα είκοσι χρόνια έναν τέτοιο καταναγκασμό, δέχτηκα μια συζυγική σχέση που δεν μου πήγαινε, δέχτηκα τις χειροπέδες που μου φόρεσαν οι νοικοκυρές και τα κοριτσόπουλα, κι έπεσα θύμα του μύθου του καλού κοριτσιού», είχε δηλώσει μετά τον χωρισμό της με τον Παπαμιχαήλ.

Ακολούθησαν ένας γάμος με τον Κύπριο επιχειρηματία Γιώργο Ηλιάδη, μια έντονη σχέση με τον Βλάσση Μπονάτσο και ένας τρελός έρωτας με τον Κώστα Σπυρόπουλο.

Οι συνομήλικές της που γέμιζαν το θέατρο στις απογευματινές παραστάσεις συναινούσαν στο ερώτημά της από σκηνής: «Τι λέτε; Να τον πάρω τον παλίκαρο;». «Να τον πάρεις, αμέ, να τον πάρεις!» απαντούσαν εκείνες, κι εκείνη θριαμβευτικά κατέληγε: «Ε, λοιπόν, τρελή είμαι και πολύ καλά κάνω!». Αλλά και στο «Ενώπιος ενωπίω» είπε για τον Κώστα Σπυρόπουλο: «Είμαι ερωτευμένη με έναν νεότερό μου άντρα. Πειράζει; Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα».

Μετά την παρακμή του ελληνικού κινηματογράφου, η Αλίκη Βουγιουκλάκη επικέντρωσε τη δραστηριότητά της στο θέατρο, ενώ ασχολήθηκε και με την τηλεόραση. Μεγάλες θεατρικές επιτυχίες ήταν το «Καμπαρέ», «Εβίτα», «Ωραία μου κυρία», «Πέπσι», «Λυσιστράτη». Η θεατρική της παρουσία έκλεισε το 1996 με το έργο «Η Μελωδία της Ευτυχίας» των Ρότζερς και Χάμερσταϊν, στο ρόλο της Μαρίας.

Τον Μάιο του 1996 οι γιατροί διέγνωσαν καρκίνο καλπάζουσας μορφής. Ο θάνατός της, μόλις τρεις μέρες μετά τα γενέθλιά της, στις 23 Ιουλίου 1996, βύθισε στο πένθος ολόκληρο τον ελληνισμό.

ΤΟ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΟ ΤΕΛΟΣ

Το χειμώνα του 1991-1992 γιόρτασε τα εικοσάχρονα του θεάτρου «Αλίκη» με το «Κυρία δεν με μέλει», αλλά στο τέλος της σεζόν ένα γεγονός ήρθε να ταράξει την ηρεμία της. Η Καρέζη, η οποία τα τελευταία δύο χρόνια πάλευε με τον καρκίνο, είχε φτάσει στο τέρμα της διαδρομής της. Λίγο πριν από το τέλος, ζήτησε από την καλή της φίλη να πάει να την δει. Έμειναν μόνες για κάποια ώρα και ποτέ κανείς δεν έμαθε τι ακριβώς είπαν. Στις 29 Ιουλίου 1992, την ημέρα της κηδείας της Τζένης, η Αλίκη σπάραξε, τόσο μπροστά στις κάμερες όσο και πίσω από αυτές. Αρκετοί αμφισβήτησαν τον πόνο της. Στους οικείους της είπε: «Πήρα μια γεύση από τη δική μου κηδεία».

Αλλά σύντομα ένας ακόμα φίλος θα έφευγε. Ο ιδιαίτερα σημαντικός, τόσο για την Αλίκη όσο και για την Ελλάδα, Μάνος Χατζιδάκις. Καθώς περνούσε δύσκολες ώρες με την υγεία του, ένα βράδυ καλύφθηκε με ένα μεγάλο καπέλο και γυαλιά και, εισβάλλοντας από την πίσω πόρτα του ιδιωτικού νοσοκομείου όπου νοσηλευόταν, πήγε να του συμπαρασταθεί. Είπε στον γιο του, Γιώργο Χατζιδάκι: «Δεν χρειάζεται να μάθει κανένας γι' αυτήν τη συνάντηση. Γι' αυτό ήρθα τέτοια ώρα. Ό,τι χρειαστεί ο Μάνος να ξέρεις ότι εγώ είμαι δίπλα σου και ηθικά και υλικά...». Ο μεγάλος συνθέτης έφυγε στις 15 Ιουνίου 1994. Την ίδια μέρα, σε ραδιοφωνική εκπομπή που παραχώρησε στον Ιάσονα Τριανταφυλλίδη, είπε για εκείνον: «Ο Μάνος δεν είχε ηλικία, ήταν ο νεότερος απ' όλους, ο πιο πρωτοποριακός, ο πιο μοντέρνος. Είναι πάντα ένα άστρο».

Αλίκη Βουγιουκλάκη αποβολές

Μετά την πετυχημένη τους συνεργασία με την Πατεράκη στην 5η εκδοχή του «Ωραία μου κυρία», ξαναένωσαν τις δυνάμεις τους για το απαιτητικό εγχείρημα της «Μελωδίας της ευτυχίας». Το κλασικό μιούζικαλ ανέβηκε τον Νοέμβριο του 1994 με την Αλίκη ως εικοσάρα καλόγρια Μαρία που καλούνταν να κάνει τη νταντά των παιδιών του πλοιάρχου Φον Τραπ. Το καλοκαίρι πέρασε άλλη μια φορά ανέμελα στον Θεολόγο, δίπλα στο κύμα, με τους αγαπημένους της συγχωριανούς και με τους πάντα αναρίθμητους καλεσμένους της. Το φθινόπωρο εκείνο παρευρέθηκε στο 36ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, εκεί απ' όπου είχε ξεκινήσει τριάντα έξι χρόνια πριν με τη «Μανταλένα». Όταν ανέβηκε να απονείμει το βραβείο ερμηνείας καλύτερου αντρικού ρόλου, ο εξώστης βρήκε την ευκαιρία να την χλευάσει και να την αποδοκιμάσει. Απευθύνθηκε σ' αυτούς: «Θέλω να σας ακούσω ως το τέλος. Μου αρέσει. Διασκεδάζω με σας. Με μένα ονειρευτήκατε από τις οθόνες κι εσείς είστε ακόμα στον εξώστη». Ένα ακόμα χτύπημα κάτω από τη ζώνη από μια κατηγορία ανθρώπων που υποτίθεται ότι εκτιμούν τον πολιτισμό. Επέστρεψε στο κάθισμά της, κουλουριάστηκε μέσα του και άρπαξε το χέρι του Μιχάλη Κακογιάννη που καθόταν δίπλα της για να νιώσει λίγη συμπαράσταση.

Οι πρώτες μικροενοχλήσεις άρχισαν τον πρώτο χειμώνα της «Μελωδίας», αλλά δεν έδωσε πολλή σημασία. Ως αρρωστοφοβική, δεν ήθελε νταραβέρια με γιατρούς και εξετάσεις. Τους απέφευγε, και μέχρι τότε το κορμί της δεν την είχε προδώσει. Η «Μελωδία της ευτυχίας» μεταφέρθηκε στη Θεσσαλονίκη, ως είθισται, το Πάσχα του 1996. Η Αλίκη ήταν εμφανώς κουρασμένη. Κάθε βράδυ, σε μια σκηνή που γονάτιζε, χρειαζόταν το χέρι της «ηγουμένης» Μάρθας Βούρτση για να σηκωθεί όρθια. Τα βράδια ήταν αδύνατον να βγει έξω να φάει και έσπευδε να κρυφτεί στη σουίτα-καταφύγιό της σαν λαβωμένο ζωάκι. Την ταλαιπωρούσαν η κοιλιά και τα πνευμόνια της. Έπαιρνε μόνο αντιβίωση και νόμιζε ότι σύντομα θα περνούσε. Ένας φίλος της κανόνισε να κάνει αξονική τομογραφία. Οι γιατροί δεν του έκρυψαν την αλήθεια, ούτε και σ' εκείνη. Ειδοποιήθηκε αμέσως ο αδελφός της Τάκης, ο οποίος, σοκαρισμένος, πήρε την πρώτη πτήση για Θεσσαλονίκη. Με χίλια ζόρια την έπεισαν να διακόψει αμέσως τις παραστάσεις και να επιστρέψει στην Αθήνα για εκτενείς εξετάσεις. Στις 28 Απριλίου 1996 έδωσε την τελευταία παράσταση της «Μελωδίας της ευτυχίας», υποσχόμενη στο θεσσαλονικιώτικο κοινό ότι θα επέστρεφε για να συνεχίσει τις παραστάσεις.

Τις επόμενες ημέρες ξεκινούσε μια σειρά από επισκέψεις σε σπουδαίους γιατρούς. Εν τω μεταξύ, ο Παπαμιχαήλ, χωρίς να ξέρει τι συμβαίνει, έδωσε συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και την καθύβρισε. Όταν φίλοι της δημοσιογράφοι την έψαχναν για να το σχολιάσει, εκείνη μόλις μάθαινε, μέσες-άκρες, την αλήθεια, ότι δηλαδή είχε καρκίνο στο πάγκρεας. Οι πρώτες δυσοίωνες ειδήσεις ήρθαν από εξετάσεις που έκανε στη Γερμανία. Ξέσπασε σε λυγμούς μπροστά στον τηλεοπτικό φακό, λέγοντας ότι το μόνο που ήθελε εκείνη τη στιγμή ήταν να γυρίσει πίσω και να σφίξει τον γιο της στην αγκαλιά της. Το επόμενο ταξίδι που της κανονίζουν είναι στη Βοστώνη, όπου εξετάστηκε στο Massachusetts General Boston. Εκεί ενημέρωσαν τους οικείους της ότι είχε μόλις είκοσι μέρες ζωής, κάτι που της απέκρυψαν. Το αλάνθαστο ένστικτό της όμως της έλεγε ότι αντιμετώπιζε κάτι τρομακτικά σοβαρό. «Παρακαλώ, προσευχηθείτε για μένα» ήταν τα τελευταία της λόγια προς τους δημοσιογράφους στο αεροπλάνο που την έφερνε πίσω.

Τα τελευταία λόγια της Αλίκης

Εισήχθη στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών την επομένη της άφιξής της από την Αμερική. Το όνομα που έδωσε κατά την εισαγωγή της ήταν Λίζα Παπασταύρου. Οι επόμενες εξήντα πέντε ημέρες στη σουίτα 905 του 9ου ορόφου θα περνούσαν με πολλή αγωνία και πολλή στοργικότητα από το άμεσο περιβάλλον της και με πολλούς φίλους που αδημονούσαν για τη δική τους προβολή περισσότερο. Κοκέτα όπως πάντα, την επισκεπτόταν ο προσωπικός της κομμωτής για να της φτιάχνει τα μαλλιά. Είχε την τύχη να μην πονάει, οι μεταστάσεις δεν έφτασαν στα οστά, και γενικά απολάμβανε μια ποιότητα νοσηλείας που της έδινε αισιοδοξία. Στην είσοδο είχαν κατασκηνώσει όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί της Αθήνας. Ήταν πια θέμα ημερών. Αλίκη Βουγιουκλάκη: Η άγνωστη αποστομωτική απάντηση στον γιατρό της όταν έμαθε ότι θα πεθάνει... Ντοκουμέντο!

Όταν πλέον η κατάσταση ήταν μη ανατρέψιμη και η Αλίκη σχεδόν σε κώμα, ο Γιάννης έκρινε ότι είχε δικαίωμα και ο πατέρας του να την δει για τελευταία φορά. Η ίδια του το είχε απαγορεύσει, ως αντίδραση στην κατάπτυστη συνέντευξη που είχε δώσει λίγο καιρό πριν. Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ πλησίασε το κρεβάτι, έμεινε μετέωρος και απελπισμένος να την κοιτάζει και ψιθύρισε: «Ρε Πίπη, πάμε να φύγουμε από εδώ».

Ανήμερα των γενεθλίων της, στις 20 Ιουλίου, αν και εξακολουθούσε να έχει επαφή με το περιβάλλον, βρισκόταν σε λήθαργο. Το πρωί της Τρίτης 23 Ιουλίου, στις 10:15, έσβησε στα χέρια του αδελφού της Τάκη.

Τρεις μέρες κράτησε το λαϊκό προσκύνημα στο παρεκκλήσι της Μητρόπολης. Η πομπή της νεκροφόρας πέρασε μπροστά από το θέατρο «Αλίκη», όπου ακόμα φιγουράριζε η ταμπέλα της «Μελωδίας της ευτυχίας». Η κηδεία ήταν ογκώδης κι έφτανε μέσω τηλεόρασης σε κάθε ελληνικό σπίτι. Όταν άνοιξε το φέρετρο, όλοι είδαν έντρομοι ένα εξωφρενικά μακιγιαρισμένο πρόσωπο, με τα ξανθά μαλλιά απλωμένα σαν Μέδουσας, ένα πρόσωπο που δεν θα ήθελαν να το συνδέσουν με εκείνη. Μια φωτογραφική κάμερα πέρασε αστραπιαία από πάνω του, ζουμάροντας στη νεκρή. «Όταν φύγω, θα γίνει ξαφνικά. Πείτε πως χάσατε μόνο ένα χαμόγελο» είχε πει σε ανύποπτο χρόνο. Η Ελλάδα, εκείνη την ημέρα, όντως αποχαιρετούσε το πιο πλατύ, το πιο γενναιόδωρο, το πιο αισιόδοξο χαμόγελο που φώτισε ποτέ τα γκρίζα αδιέξοδά της.

Πηγή: sansimera.gr, michanitouxronou.gr, lifo.gr

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Αλίκη Βουγιουκλάκη: "Παραλίγο να καεί ζωντανό το μωρό!" Το περιστατικό που "θάφτηκε" στο πέρασμα του χρόνου...

Aλίκη Βουγιουκλάκη: Όταν ο Βλάσης Μπονάτσος έπιανε το γυμνό της στήθος - O καυτός τους έρωτας!

Διαβάστε περισσότερα θέματα stories στο Youweekly.gr!

Share