Survivor 4: Η Καρολίνα φόρεσε το ίδιο φόρεμα που είχε επιλέξει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου στα Madwalk 2019

Ποια από τις δύο το υποστήριξε καλύτερα;

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Survivor 4: Η Καρολίνα φόρεσε το ίδιο φόρεμα που είχε επιλέξει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου στα Madwalk 2019

Το βράδυ της Κυριακής παρακολουθήσαμε το πολυαναμενόμενο πάρτι της ένωσης του Survivor, με την Καρολίνα όπως είδαμε να επιλέγει ένα φόρεμα που το έχουμε ήδη ξανά δει, αλλά στην Ηλιάνα!

Το χθεσινό επεισόδιο ήταν άκρως απολαυστικό, με τον Τζέισον Ντερούλο να βγαίνει στην σκηνή και να προκαλεί τον απόλυτο χαμό με τα τραγούδια του.

Λίγο πριν την συναυλία όμως, οι παίκτες έκαναν μπάνιο, ετοιμάστηκαν και φόρεσαν τα πιο εντυπωσιακά τους ρούχα προκειμένου να απολαύσουν την ένωση των δύο ομάδων.

Η Καρολίνα, που ήταν μια από τις παίκτριες που προκάλεσε πανικό με την αλλαγή της, επέλεξε να φορέσει ένα ασημένιο και φανταχτερό μίνι φόρεμα.

Ωστόσο, το συγκεκριμένο το έχουμε ξανά στην Ηλιάνα Παπαγεωργίου, όταν παρουσίαζε το Madwalk το 2019! Φυσικά, την αποκάλυψη αυτή την έκανε η αγαπημένη Soula glamorous μέσα από τα stories της!

Survivor 4 Καρολίνα Καλύβα

Ηλιάνα Παπαγεωργίου ίδιο φόρεμα με Καρολίνα από Survivor 4

Survivor 4: Το πιο παράξενο πράγμα που συνέβη στο επεισόδιο της ένωσης

Φωτιά κόντεψε να πάρει το βράδυ της Κυριακής ο Άγιος Δομίνικος από τις φωνές και τους χορούς των παικτών του Survivor 4! Το Youweekly.gr σας μετέδιδε ακριβώς τι συμβαίνει κάθε δευτερόλεπτο και μπορείτε να τα δείτε όλα εδώ. Μεταξύ αυτών, όμως, παρατηρήσαμε και κάτι που... δεν το περιμέναμε με τίποτα η αλήθεια είναι.

Το Survivor είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα της φετινής σεζόν και τι κάνει αλήθεια ένα πρόγραμμα επιτυχημένο; Τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης που έρχονται από την αγάπη, την στήριξη και τον εθισμό των τηλεθεατών σε αυτό, και το Survivor τα έχει σίγουρα όλα αυτά.

Λογικό, λοιπόν, μεγάλες εταιρείες να θέλουν να... εισχωρήσουν στο πρόγραμμα αυτό για να διαφημίσουν το προϊόν τους, το οποίο και θα το δουν χιλιάδες και εκατομμύρια άνθρωποι. Το παιχνίδι επιβίωσης του ΣΚΑΙ έχει πολλούς χορηγούς, που βγάζουν μάτι! Κάποιες εταιρείες μάλιστα έχουν επενδύσει αρκετά λεφτά σε αυτό και φαίνεται να έχουν βγει κερδισμένες, όπως η Βίκος κόλα που πρωταγωνιστεί σχεδόν σε κάθε έπαθλο φαγητού!

Αυτό που παρατηρήσαμε εμείς και μας έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση στο χθεσινό επεισόδιο της ένωσης είναι πως, ενώ ήταν μια καλή ευκαιρία για μια εταιρεία ρούχων να επενδύσει στις εμφανίσεις των παικτών για να διαφημίσει την συλλογή της, οι παίκτες ντύθηκαν με ρούχα που εξαρχής είχαν πάρει από την ντουλάπα του σπιτιού τους. Απίστευτο;

Κάτι κρύβεται πίσω από αυτό βέβαια. Αποκλείεται καμία εταιρεία να μην αυτοπροτάθηκε να συμμετέχει σε κάτι τέτοιο απλά μάλλον τα δευτερόλεπτα κοστολογήθηκαν σε εξωπραγματικές τιμές και δεν τόλμησε κανείς να συμφωνήσει..

Δεν ξέρω αν το ξέρετε αλλά οι διαφημίσεις κοστολογούνται με το δευτερόλεπτο...