Φρενίτιδα με το νέο προϊόν που μπαίνει σε όλα τα σούπερ μάρκετ επί περίοδο lockdown!

Έχει βγει και στο εξωτερικό το συγκεκριμένο!

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Φρενίτιδα με το νέο προϊόν που μπαίνει σε όλα τα σούπερ μάρκετ επί περίοδο lockdown!

Στα σούπερ μάρκετ προχωρά το ελληνικό brand αναψυκτικών και mixers, Three Cents, το οποίο συνεχίζει παράλληλα την επιτυχημένη παρουσία του σε 35 χώρες του κόσμου.

Λίγα λόγια για το νέο προϊόν που θα μπει στα σούπερ μάρκετ

Όπως επεσήμαναν κατά τη διάρκεια διαδικτυακής παρουσίασης οι ιδρυτές του brand, Βασίλης Καλαντζής, Γιώργος Μπάγκος, Δημήτρης Νταφόπουλος και Γιώργος Τσιρίκος, η παρουσία στο κανάλι του Ηoreca παραμένει προτεραιότητα για την εταιρεία, καθώς αποτελεί το 80-85% ωστόσο προχωρούν στο άνοιγμα στο retail με παρουσία στις μεγάλες αλυσίδες των σούπερ μάρκετ σε Ελλάδα και Κύπρο.

Αρχικά η τοποθέτηση αφορά σε συγκεκριμένους κωδικούς με στόχο στη συνέχεια να διευρυνθούν ενώ τα μικρά σημεία λιανικής εκτός των σούπερ μάρκετ δεν είναι ανάμεσα στις προτεραιότητες για το brand. Σημειώνεται ότι αυτή τη στιγμή στην αγορά κυκλοφορούν 10 κωδικοί προϊόντων Three Cents.

προϊόν που μπαίνει στα σούπερ μάρκετ

Υπενθυμίζεται ότι από το 2016, τη διανομή των Three Cents έχει αναλάβει η εταιρεία ΑΜΒΥΞ, ενώ μέσα από την πρόσφατη εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της εταιρείας από το fund Virtus International Partners, η εταιρεία ενισχύει περαιτέρω τη λειτουργία της, έτσι ώστε να ισχυροποιήσει τη θέση της στις αγορές που δραστηριοποιείται ήδη, αλλά και να διευρύνει περαιτέρω το εγχώριο και παγκόσμιό της αποτύπωμα.

Όσον αφορά στην πορεία εν μέσω πανδημίας, σημειώνουν ότι ενώ τους πρώτους μήνες του 2020 η εταιρεία «έτρεχε» με εντυπωσιακούς ρυθμούς, ήρθε το πρώτο κύμα της πανδημίας να ανακόψει αυτή την πορεία. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, κατόρθωσαν να αναπληρώσουν το χαμένο έδαφος ωστόσο μετά το δεύτερο κύμα η συνολική πτώση φτάνει το 15%. Εκτιμούν ωστόσο ότι το 2020 θα κλείσει τελικά με μείωση σε μονοψήφιο αριθμό.

Σημειώνεται ότι ο τζίρος για το 2019 έφτασε τα 5,6 εκατ. ευρώ, με παραγωγή συνολικά 455 χιλιάδων κιβωτίων.

Το 2021 αναμένεται μία χρονιά με υψηλές προσδοκίες για την εταιρεία, που αυτή τη στιγμή έχει έδρα το Λονδίνο αλλά στις αρχές του έτους αναμένεται να ανοίξει τα νέα της γραφεία στο κέντρο της Αθήνας.

Αυτή τη στιγμή το brand έχει παρουσία σε 3 ηπείρους και 35 χώρες μεταξύ των οποίων Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Γαλλία, Ισπανία, Κύπρος, Γερμανία, Ολλανδία, Ιταλία, Σουηδία, Νορβηγία , Ελβετία, Τουρκία και το Χονγκ Κονγκ.

Το ποσοστό των εξαγωγών στον συνολικό τζίρο φτάνει το 40% με το 60% να αφορά στην εγχώρια αγορά. Στόχος όπως επισημάνθηκε είναι το ποσοστό που αφορά στις εξαγωγές, να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια.

Τέλος αναφορικά με το e-commerce επισημάνθηκε πως εξετάζονται τρόποι για προσέγγιση των καταναλωτών μέσω του συγκεκριμένου καναλιού κυρίως για τις χώρες του εξωτερικού.

Δείτε εδώ κι ένα σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε με τα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας να εμπλέκονται!

Συνεργασία "βόμβα" για γνωστό σούπερ μάρκετ - Τα νέα προϊόντα που θα προκαλέσουν φρενίτιδα

Η Ροδούλα θέλοντας να εξυπηρετήσει την συνεχή ζήτηση των προϊόντων της, έρχεται να επεκτείνει το δίκτυο διανομής, τοποθετώντας τα προϊόντα της, στα καταστήματα Σκλαβενίτης.

Η συνεργασία ξεκινάει με δυο best selling κωδικούς την Πατσαβουρόπιτα Μυτιλήνης με κασέρι και κεφαλοτύρι και την Πατσαβουρόπιτα Κρήτης με φρέσκο σπανάκι και φέτα. Για να βρείτε το πλησιέστερο κατάστημα επισκεφτείτε την σελίδα μας στο rodoula.gr και βρείτε το κατάστημα της περιοχής σας.

Η Ροδούλα με περισσότερο από 20 χρόνια στην παραγωγή εκλεκτών προϊόντων ζύμης και γλυκού, με παρουσία τα τελευταία χρόνια και στο κομμάτι του supermarket, με ευρεία γκάμα λαχταριστών προϊόντων και στις δυο κατηγορίες. Τα προϊόντα αυτά έχουν δημιουργήσει νέες τάσεις και προτάσεις για τον τελικό καταναλωτή με leading προϊόν την λαχταριστή και ιδιαίτερη Πατσαβουρόπιτα.

Σκλαβενίτης νέα συνεργασία

Δείτε εδώ κι ένα σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε με τα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας να εμπλέκονται!