Η Mega - σειρά που έκανε 6,4% σε νούμερα - Παλιά ήταν η πιο αγαπημένη

Έκανε τα πιο μικρά ποσοστά στο κανάλι αλλά υπήρξε σημαντικός λόγος

Η Mega - σειρά που έκανε 6,4% σε νούμερα - Παλιά ήταν η πιο αγαπημένη

Πρεμιέρα έκανε την Δευτέρα 7/2 το νέο Mega και ξεκίνησε να παίζει ήδη αγαπημένες και παλιές εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης! Μια, όμως, συγκεκριμένη έκανε σε νούμερα 6,4% αλλά... υπήρχε σοβαρός λόγος!

Μπορεί τα νούμερα που σημείωσε σε γενικό πλαίσιο την Δευτέρα το κανάλι Mega να ήταν... megalicious ωστόσο κάποια από τα προγράμματα έχουν πτώση και σε μονοψήφια και πιο συγκεκριμένα σειρές που παίζουν σε επανάληψη έχοντας απέναντί τους στον ανταγωνισμό προγράμματα "φωτιά".

Συγκεκριμένα, την Τρίτη 18/2 τα Μαύρα Μεσάνυχτα που έπαιξαν στην late night ζώνη του τηλεοπτικού σταθμού έκαναν 6,4% - το πιο χαμηλό σε δυναμικό κοινό ποσοστό.

Ποιος ο λόγος που έκαναν 6,4% τα Μαύρα Μεσάνυχτα στον Mega

Δυστυχώς τα Μαύρα Μεσάνυχτα έκαναν τόσο χαμηλά ποσοστά καθώς απέναντί τους είχαν τόσο το Specail Report στον ΑΝΤ1 που έκανε 15,8 αλλά έπεσαν και πάνω στην αλλαγή του STAR που από MasterChef - που χτύπησε κόκκινο για ακόμα μια φορά - το πήγε στην ταινία Έτερος Εγώ που έκανε κι αυτό υψηλά ποσοστά στο δυναμικό κοινό αφού έπιασε το 25,9%

Late night

  • AΝΤ1: Special Report 15.8
  • ALPHA: Μεσάνυχτα 7.9
  • STAR: Έτερος Εγώ 25,9
  • ΣΚΑΙ: Colllateral 7.6
  • Mega: Μαύρα Μεσάνυχτα 6,4

"Μου ερχόταν να αυτοκτονήσω όταν έκανα τα Μαύρα Μεσάνυχτα...." - Ποιος το είχε δηλώσει;

Πάθη, δολοφονίες, εγκλήματα και όλα αυτά με την σκηνοθετική ματιά του Πάνου Κοκκινόπουλου. Ο σκηνοθέτης παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό People και τον δημοσιογράφο Μαρίνο Βυθούλκα όπου μίλησε και για τα "Μαύρα Μεσάνυχτα", τη σειρά που χτυπούσε "κόκκινο" στις τηλεθεάσεις!

"Το πρώτο επεισόδιο είναι μια σκληρή ιστορία, με μια μεγάλη ανατροπή. Δεν θέλω να πω περισσότερα, θέλω να το δείτε. Η ανάμειξή μου με την τις σειρές που αφορούν εγκλήματα, έχει ξεκινήσει από το 1992 με την Ανατομία ενός Εγκλήματος στον ΑΝΤ1. Από τότε έχουν περάσει 26 χρόνια. Μολονότι ο Κόκκινος Κύκλος, η 10ηΕντολή, ο 3ος Νόμος και το Ου φονεύσεις κινούνται γύρω από τον ίδιο βασικό άξονα (είναι πραγματικές ιστορίες, αλλαγμένες ώστε να μην θίγονται ούτε οι θύτες, αλλά ούτε και τα θύματα), προσπαθώ πάντα να κάνω κάτι διαφορετικό, διότι μετά καταντάει ρουτίνα.

Όταν έκανα τα Μαύρα Μεσάνυχτα, στον δεύτερο χρόνο μου ερχόταν να αυτοκτονήσω από την ρουτίνα. Τα αυτοτελή επεισόδια σου δίνουν την δυνατότητα κάθε φορά να διηγείσαι μια διαφορετική ιστορία, με διαφορετικούς ηθοποιούς, ακόμα και με διαφορετική σκηνοθετική προσέγγιση. Το Ου Φονεύσεις, είναι μια σειρά διαφορετική όσον αφορά τη δραματουργία και την αισθητική της. Και όταν λέω δραματουργία, εννοώ πως δεν υπάρχουν πολλά λόγια, αφήνοντας έτσι τον θεατή να μαντέψει την εξέλιξη κάθε του επεισοδίου. Αυτόματα, το κάθε επεισόδιο γίνεται πιο κινηματογραφικό.

Όσον αφορά την αισθητική, πλέον δουλεύουμε με κινηματογραφικές κάμερες και η όλη αντιμετώπιση έχει ένα στυλιζάρισμα που δεν είχε παλιά. Η κινηματογραφική αφήγηση έχει ένα ρίσκο: Ζητάς την συμμετοχή του θεατή που δεν είναι δεδομένη στην τηλεόραση, διότι την ίδια στιγμή που είναι σπίτι του και βλέπει το επεισόδιο μπορεί να κάνει και άλλα πράγματα. Να είναι στην κουζίνα, στο μπάνιο, στο κρεβάτι, να μιλάει στο τηλέφωνο. Το Ου φονεύσεις, απαιτεί μια πιο ενεργή συμμετοχή του θεατή. Να μην σηκωθεί από τον καναπέ. Αν αυτό το καταφέρουμε, τότε θα είναι μεγάλη επιτυχία. Από εκεί και πέρα ρισκάραμε ώστε να κάνουμε κάτι καινούργιο, παίρνοντας βέβαια και το ρίσκο της αποτυχίας που μπορεί να οδηγήσει στο γκρεμό" είπε ο Πάνος Κοκκινόπουλος.

TAGS