Σίσσυ Χρηστίδου VS Νίκος Μάνεσης: Έδωσαν "μάχη" για την τηλεθέαση όμως ένας βγήκε νικητής

Ποιος ήρθε πρώτος και ποιος δεύτερος

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Σίσσυ Χρηστίδου VS Νίκος Μάνεσης: Έδωσαν

Χαμός επικράτησε πριν από λίγες ημέρες μετά από ένα "τρικ" που έκανε ο Νίκος Μάνεσης σχετικά με την συνταξιοδότηση του και το τέλος της καριέρας του. Τελικά, μια ημέρα αργότερα ο παρουσιαστής αποκάλυψε πως το έκανε για να δει τι θα συμβεί με τα νούμερα τηλεθέασης, καθώς ενώ ο κόσμος αγαπά την εκπομπή Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση, τα ποσοστά είναι πολύ χαμηλά.

Μετά από εκείνο το Σαββατοκύριακο πολλοί ήταν εκείνοι που βγήκαν και τον έκραξαν, όπως για παράδειγμα η Ελεονώρα Μελέτη, αλλά και ο Τάσος Τεργιάκης οι οποίοι είχαν συνεργαστεί στο παρελθόν μαζί του και δεν έχουν καλές σχέσεις.

Το γεγονός μάλιστα σχολίασε και η Σίσσυ Χρηστίδου, καθώς η σπόντα για "πειραγμένα νούμερα τηλεθέασης" λογικά πήγαινε σε εκείνη και την εκπομπή της Χαμογέλα και Πάλι, καθώς είναι η μόνη που τον περνάει σε ποσοστά. «Παύλο σε αυτήν την εκπομπή δε μιλάμε για νούμερα, όπως ξέρεις», είχε αναφέρει και η αντίδραση της φαίνεται καθαρά στο βίντεο.

Το περασμένο Σαββατοκύριακο (8-9/10) που ήταν το πρώτο μετά τα όσα σημειώθηκαν, ο Νίκος Μάνεσης πέρασε μπροστά από την Σίσσυ σε τηλεθέαση. Πως τα πήγε όμως χθες 16/10;

Η τηλεθέαση του Μάνεση απέναντι από την Χρηστίδου στις 16/10

Το πρωί της Κυριακής 16/10 η εκπομπή Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση έκανε 17,7% ενώ σε τέταρτο έφτασε μέχρι το 21,5 ενώ από την άλλη το Χαμογέλα και Πάλι έκανε 12,9% και σε μεγαλύτερο τέταρτο 16,1.

Πρωινή ζώνη

  • ΣΚΑΪ: Οι Δεκατιανοί 8,0
  • Mega: Χαμογέλα και πάλι 12,9
  • ALPHA: Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 17,7
  • ΑΝΤ1: Υγεία πάνω από όλα 4,8
  • ΕΡΤ: 2 στις 10 2,8

Τέταρτα Μάνεση:

  • 16.3
  • 18.9
  • 19.1
  • 17.9
  • 17.9
  • 15.9
  • 18.4
  • 16.4
  • 21.5
  • 16.7
  • 17.5
  • 17.0
  • 17.2

Τέταρτα Χρηστίδου

  • 10.0
  • 10.5
  • 14.8
  • 10.9
  • 12.6
  • 12.9
  • 11.5
  • 12.8
  • 13.0
  • 15.4
  • 16.1
  • 13.9

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.