Ο πρώτος έκανε 16,6% κι ο δεύτερος 15,6% - Άγρια "μάχη" στην πρωινή ζώνη του Σαββάτου 17/12

Ποια εκπομπή βγήκε πρώτη;

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Ο πρώτος έκανε 16,6% κι ο δεύτερος 15,6% - Άγρια

Μια αρκετά... "άγρια" μάχη είδαμε για ακόμη μια φορά στην τηλεθέαση του Σαββάτου 17/12, όπως είδαμε στον πίνακα με τα αναλυτικά νούμερα που σημείωσαν όλες οι εκπομπές και τα προγράμματα (δείτε τον εδώ).

Οι 2 εκπομπές όμως που σταθερά κάθε Σαββατοκύριακο κονταροχτυπιούνται και βλέπουμε να έχουν έναν πολύ δυνατό ανταγωνισμό μεταξύ τους είναι η εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου στο MEGA, Χαμογέλα και πάλι και η εκπομπή του Νίκου Μάνεση στον ALPHA, Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση.

Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί πως και οι 2 εκπομπές έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού, η κάθε μία με τον δικό της τρόπο, μιας και η θεματολογία και οι καλεσμένοι τους διαφέρουν πολύ. Όσον αφορά λοιπόν την τηλεθέαση του Σαββάτου 17/12, η διαφορά που σημείωσαν ήταν για ακόμη μια φορά πραγματικά ελάχιστη, όμως ένας αναδείχθηκε νικητής.

Και αυτός ήταν ξανά ο Νίκος Μάνεσης, καθώς κατάφερε να σημειώσει 16,6% στο δυναμικό κοινό, ενώ η Σίσσυ Χρηστίδου 15,6%. Να σημειώσουμε πως νωρίτερα, η δεύτερη ανακοίνωσε πως το επόμενο Σαββατοκύριακο δεν θα προβληθεί η εκπομπή της.

Η χθεσινή 17/12 τηλεθέαση της πρωινής ζώνης

Πρωινή ζώνη

  • ΣΚΑΪ: Οι Δεκατιανοί 8.4
  • MEGA: Χαμογέλα και πάλι 15.6
  • ALPHA: Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 16.6
  • Open: Open Weekend 8.3
  • ΑΝΤ1: Υγεία πάνω από όλα 3.2
  • ΜΕGA: Όλα για τη ζωή μας 11.2

Αναλυτικά τα τέταρτα

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση

  • 21,4
  • 17,8
  • 17,9
  • 17,4
  • 17,6
  • 16,1
  • 14,7
  • 14,0
  • 12,8
  • 14,9
  • 18,5
  • 18,1
  • 15,1

Χαμογέλα και Πάλι

  • 14,6
  • 16,7
  • 17,7
  • 16,5
  • 12,5
  • 15,7
  • 18,8
  • 18,0
  • 16,2
  • 13,7
  • 14,0
  • 12,6

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.