Νίκος Κοκλώνης: Η τηλεθέαση (3/6) του J2US χωρίς σκληρό ανταγωνισμό απέναντι του

Το δυναμικό κοινό

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Νίκος Κοκλώνης: Η τηλεθέαση (3/6) του J2US χωρίς σκληρό ανταγωνισμό απέναντι του

Ακόμη ένα live του J2US παρακολουθήσαμε μέσα από τη συχνότητα του ALPHA το Σάββατο 3/6. Είχε πολλές εκπλήξεις, νέα πρόσωπα, εντυπωσιακές ερμηνείες, αλλά και μπόλικο χορό και μουσική. Το μουσικό show του Νίκου Κοκλώνη έχει γίνει αγαπημένη συνήθεια και κάθε Σάββατο μας χαρίζει μοναδικές στιγμές.

Χθες 3/6, η Δέσποινα Βανδή τραγούδησε το νέο της κομμάτι, ο Γιάννης Παπαμιχαήλ ανέβηκε στην σκηνή μετά το χαμό με την καταγγελία του, ενώ ο παρουσιαστής έκανε μια ανακοίνωση έκπληξη.

«Θα κάνω μία πρόταση που αν δεχτείτε εσείς, θα αποφασίσετε εσείς εγώ θα σας ακολουθήσω και θα το κάνω. Λέω σήμερα να μην φύγει κανένα ζευγάρι. Θα σας πω γιατί, γιατί έχουμε την είσοδο της Καλομοίρας και επίσης είναι και του Αγίου Πνεύματος. Ήρθε η Καλομοίρα στο σόου, άρα πιστεύω ότι πρέπει να την τιμήσουμε, να κρατήσουμε την βαθμολογία και να φύγουν δύο ζευγάρια το επόμενο Σάββατο. Θα μετρηθούν όλες οι ψήφοι οι σημερινοί», ανακοίνωσε - δείτε εδώ όλα τα highlights της βραδιάς.

Πως τα πήγε όμως σε τηλεθέαση το J2US

Απέναντι του δεν είχε σκληρό ανταγωνισμό, παρά μόνο ελληνικές, παιδικές κλπ ταινίες. Το δυναμικό κοινό λοιπόν έδειξε 13,8% ενώ σε τέταρτα 11.0 - 9.4 - 11.2 - 14.7 - 13.9 - 13.1 - 12.7 - 13.2 - 12.2 - 14.6 - 15.1 - 15.3 - 15.6 - 16.8 - 14.8 - 15.2 - 16 - 16 - 12.8 - 12.8

Prime time

  • ΣΚΑΙ: Κρίμα το μπόι σου 7,9
  • ΜEGA: Δεσποινίς διευθυντής 13,3
  • STAR: Ροβινσόνας κρούσος 9,1
  • ALPHA: J2US 13,8
  • ANT1: Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος 16,8
  • ΑΝΤ1: Απόλυτη ευφυΐα 13
  • OPEN: Το κόκκινο ποτάμι 3,5

Δείτε εδώ και τα νούμερα τηλεθέασης της Παρασκευής 2/6

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.