ΣΚΑΪ: Εκεί ποντάρει για να εκτοξεύσει την τηλεθέαση! Κλέβει τη δόξα των ανταγωνιστών του!

Αλλάζει όλο το πρόγραμμα!

ΣΚΑΪ: Εκεί ποντάρει για να εκτοξεύσει την τηλεθέαση! Κλέβει τη δόξα των ανταγωνιστών του!

Με στόχο να εκτοξεύσει τα νούμερα τηλεθέασης τη νέα σεζόν, ο ΣΚΑΪ ακολουθεί την πετυχημένη συνταγή των αντιπάλων του!

Τι θα κάνει το κανάλι του Φαλήρου;

Την πεπατημένη ακολουθεί ο ΣΚΑΪ που ζήλεψε τη δόξα των αντιπάλων του και για τη νέα τηλεοπτική σεζόν... και ποντάρει κι εκείνος στα τηλεπαιχνίδια προκειμένου να ανακάμψει στα νούμερα τηλεθέασης. Δύο νέες παραγωγές έρχονται και υπόσχονται σασπένς, γέλιο, γνώσεις και πολλά κέρδη.

Δυναμική είναι και φέτος η παρουσία των τηλεπαιχνιδιών στην ελληνική τηλεόραση, τα οποία μάλιστα πρωταγωνιστούν στους πίνακες τηλεθέασης. Το «Rouk Zouk» με τη Ζέτα Μακρυπούλια και το «Still standing» με τη Μαρία Μπεκατώρου στον ΑΝΤ1 τινάζουν την μπάνκα της τηλεθέασης στον αέρα. Το «Deal» του ALPHA στην αρχή της σεζόν έδειχνε σημεία κόπωσης αλλά επανήλθε δριμύτερο και ο «Τροχός της τύχης» στο STAR με τον Πέτρο Πολυχρονίδη διανύει την καλύτερή του σεζόν.

Ετσι, το κανάλι του Φαλήρου που ψάχνει εναγωνίως lead in για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, καθώς το «Survivor» καταπόντισε ολόκληρο το πρόγραμμά του, θα ακολουθήσει την ίδια συνταγή η οποία θεωρείται δοκιμασμένη. Εδώ και καιρό οι ιθύνοντες έψαχναν το τηλεπαιχνίδι εκείνο που θα είχε τη δυναμική να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, ενώ παράλληλα θα τους ξαναβάλει στο παιχνίδι των μετρήσεων. Και απ’ ό,τι φαίνεται βρήκε, όχι ένα αλλά δύο κι έσκασε... τη «Βόμβα». Το πρώτο φορμάτ έχει τίτλο «Guess my age» και θα βγει στον αέρα τον Ιούνιο και το άλλο λέγεται «Boom» και προορίζεται για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν.

«Guess my age (Μάντεψε την ηλικία μου)»

Από τον τίτλο και μόνο προδίδεται ο στόχος των συμμετεχόντων του παιχνιδιού που μας έρχεται από τη Γαλλία και έχει προβληθεί σε 10 χώρες. Σύμφωνα με τους κανόνες, δίνεται ένα μεγάλο χρηματικό ποσό σε ένα ζευγάρι παικτών που πρέπει να βρει την ακριβή ηλικία έξι αγνώστων κάνοντάς τους ερωτήσεις που δεν αφορούν τους ίδιους αλλά είναι γενικών γνώσεων. Από τις απαντήσεις, εκείνοι θα πρέπει να υποθέσουν ή να εκμαιεύσουν το ζητούμενο. Ωστόσο κάθε ερώτηση κοστίζει και το ποσό αφαιρείται από τον... κουμπαρά. Στη διαδικασία αυτή έχουν πέντε βοήθειες. Στον τελικό, το ζευγάρι παίζει για όσα χρήματα του έχουν απομείνει. Κάθε λάθος απάντηση θα τους κοστίζει κι ένα τέταρτο των χρημάτων. Ο ΣΚΑΪ έχει προγραμματίσει το τηλεπαιχνίδι να αρχίσει να προβάλλεται στις αρχές του καλοκαιριού και καθ’ όλη τη θερινή περίοδο.

«Βoom»

Για το πρόγραμμα της νέας σεζόν ο ΣΚΑΪ εξασφάλισε τα δικαιώματα του «Βοοm», ενός τηλεπαιχνιδιού γνώσεων, της ισραηλινής εταιρείας Keshet, που έχει μεταδοθεί στην Αμερική, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ουγγαρία. Πρόκειται για μια δοκιμασία με κουίζ γενικών γνώσεων, στην οποία συμμετέχουν τρεις παίκτες. Στο κέντρο του πλατό υπάρχει μια... βόμβα.

Σε κάθε σωστή απάντηση ο κάθε παίκτης έχει τη δυνατότητα να κόψει τα καλώδιά της, με στόχο να προλάβει να την απενεργοποιήσει πριν μηδενίσει ο χρόνος. Αν δεν το κάνει... γίνεται το «boom» σκορπίζοντας σπίθες και κομφετί, ενώ χάνονται και όσα χρήματα έχει κερδίσει ο παίκτης. Οι παίκτες φορούν προστατευτικά γυαλιά ασφαλείας και το κοινό που κάθεται στις πρώτες σειρές δεν προστατεύει μόνο τα μάτια του αλλά και τα ρούχα του με πλαστική ενδυμασία καθώς το περιεχόμενο των βόμβων είναι συνήθως είδη διατροφής που είναι κολλώδη όπως σάλτσα πίτσας, σιρόπι σφενδάμου και σάλτσα - τουλάχιστον στα φορμάτ του εξωτερικού.

Η μονομαχία ALPHA - ΣΚΑΪ

Στόχος του καναλιού είναι το τηλεπαιχνίδι «Boom» από τη νέα σεζόν να δίνει το πολυπόθητο lead in στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ. Και δεν ήταν ο μόνος σταθμός που το διεκδίκησε καθώς το είχε βάλει στο... μάτι και ο ALPHA. Και τα δύο κανάλια επεδίωξαν την απόκτησή του και έδωσαν μάχη προκειμένου να καταφέρουν να το εντάξουν στο πρόγραμμά τους από τον Οκτώβριο. Γιατί μην ξεχνάτε πως και το κανάλι της Κάντζας ψάχνει ανάλογο φορμάτ προκειμένου να αντικαταστήσει το «Deal». Βέβαια, στην περίπτωση που κατάφερνε να αποκτήσει τα δικαιώματα προβολής, δεν χωράει αμφιβολία ότι εκείνος που θα το παρουσίαζε δεν θα ήταν άλλο από τον Χρήστο Φερεντίνο. Και από τον ΣΚΑΪ όμως σκέφτηκαν τον συγκεκριμένο παρουσιαστή γι’ αυτόν τον ρόλο.

Καθώς το συμβόλαιό του λήγει φέτος, του έκαναν πρόταση ώστε να τον εντάξουν στο δικό τους δυναμικό. Ωστόσο εκείνος επέλεξε να παραμείνει στο κανάλι της Κάντζας. Ετσι, στον ALPHA έχουν τον Χρήστο Φερεντίνο και στον ΣΚΑΪ το «Boom». Βέβαια, οι υπεύθυνοι στο Φάληρο έχουν έναν άσο στο μανίκι κι αυτός είναι ο Γιώργος Καπουτζίδης που έχει μεγάλη απήχηση στο κοινό. Ομως, κάτι τέτοιο δεν γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι αν είναι εφικτό, καθώς του έχουν ζητήσει παράλληλα να γράψει το σενάριο μιας νέας σειράς. Το επόμενο όνομα με το οποίο οι υπεύθυνοι ήρθαν σε επαφή για το «Guess my age» είναι η Σμαράγδα Καρύδη η οποία όμως δεν δέχτηκε λόγω άλλων επαγγελματικών υποχρεώσεων.

ΠΗΓΗ: TV24
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΑΡΝΕΛΗ

Σπύρος Παπαδόπουλος: Άσχημες εξελίξεις! Ποια η κατάστασή του;

Άσχημες εξελίξεις για τον Σπύρο Παπαδόπουλο! Ποια η κατάσταση του παρουσιαστή του ΣΚΑΙ;

Προσπαθεί να σταθεί στο ύψος του αλλά φαίνεται πως τελικά... τον "λύγισαν"!

Το βράδυ του Σαββάτου, 18/5, ήταν πολύ δύσκολη η μάχη για τον παρουσιαστή με το στην Υγεία μας να βρίσκεται απέναντι από την Eurovision 2019 κι όμως καταλαβαίνετε... καταποντίστηκε ο παρουσιαστής!

Σημείωσε αρνητικό ρεκόρ στο νεανικό κοινό με ποσοστά κάτω από το 7%.

To «Survivor» του ΣΚΑΪ σώθηκε με ποσοστά στο γενικό σύνολο έως 12% και στο δυναμικό κοινό στο 12,2%, μιας και προβλήθηκε πριν την έναρξη της Eurovision.

Eurovision 2019: Έσπασε κάθε ρεκόρ σε νούμερα τηλεθέασης ο τελικός!

Έσπασε κάθε ρεκόρ σε νούμερα τηλεθέασης ο τελικός της Eurovision 2019 το βράδυ του Σαββάτου, 18 Μαΐου!

Δεν είναι και λίγο να κάνεις έναρξη με μπόινγκ ούτε να έχεις ως guest star τη Madonna. Οι Ισραηλινοί διοργανωτές ξεπέρασαν τους εαυτούς τους και κατάφεραν να προσφέρουν στο ευρωπαϊκό κοινό -και όχι μόνο- ένα απίθανο σόου που είχαμε χρόνια να δούμε στη μικρή οθόνη.

Πολύ υψηλά είναι η απάντηση αφού έφτασε τα 45 τελευταία λεπτά προβολής του διαγωνισμού, δηλαδή σχεδόν δύο ώρες μετά τα μεσάνυχτα, να φτάσει μέχρι και το 43%.

Δείτε στον παρακάτω πίνακα αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης ανά τέταρτο αλλά και πώς πήγαν τα αντίπαλα προγράμματα των υπόλοιπων καναλιών.

Γενικό σύνολο

Πάμε Πακέτο 15,1% - 18,4% - 19,5% - 27,1% - 24,2% - 27,5% - 27% - 22% - 13,7%

Survivor 12% - 10% - 11,4% - 13,9% - 11,9%

Στην Υγειά μας ρε παιδιά 12,8% - 13,7% - 6,4% - 6% - 6,1% - 7,3% - 8,8% - 9.9% - 9,8% - 7,1% - 7,1% - 7,6% - 7,8% - 6,7% - 7,5%

Eurovision ERT2 19.1% - 22,4% - 27,3% - 27,4% - 32% - 28% - 31,3% - 33% - 35,7% - 36% - 35,6% - 36,5% - 40,4% - 43,4% - 44%

Nεανικό κοινό

Πάμε Πακέτο 13,3% - 16,9% - 17,3% - 21,7% - 18,9% - 19,3% - 17,1% - 14,4% - 8,9%

Survivor 8,4% - 6,3% - 8,4% - 12,2% - 11,1%

Στην Υγειά μας ρε παιδιά 9,1% - 9,5% - 4,7% - 3,3% - 3% - 5% - 5,6% - 5,6% - 5% - 4,4% - 5,4% - 5,9% - 5,9% - 5,4%

Eurovision ERT2 22,6% - 26,2% - 28,5% - 28,2% - 33,5% - 27,9% - 30,4% - 33% - 36% - 36,8% - 34,9% - 36,7% - 41,4% - 41,4%