Γυναίκα χωρίς όνομα: H Ρία βάζει μπροστά το σχέδιό της! Καταιγιστικές οι εξελίξεις απόψε!

Όσα θα δούμε σήμερα!

Γυναίκα χωρίς όνομα: H Ρία βάζει μπροστά το σχέδιό της! Καταιγιστικές οι εξελίξεις απόψε!

Καταιγιστικές είναι οι αποψινές εξελίξεις στην σειρά του ΑΝΤ1, Γυναίκα χωρίς όνομα. Η Ρία βάζει μπροστά το σχέδιό της.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 162

Η Λίλιαν προσπαθεί να κρατήσει τη Μελίτη μακριά από τη Μαρίνα, ενώ η Έλλη κι ο Μιχάλης υποψιάζονται ότι υπάρχει ένας κρυφός δεσμός ανάμεσα στο Φώτη και την Κάτια. Την ίδια στιγμή, η Ρία πλαστογραφεί την υπογραφή του Δημήτρη και βάζει μπροστά το σχέδιό της. Η Έλλη επισκέπτεται τη Μαρίνα και της ζητάει να κρατήσει τη Μελίτη μακριά από τα την οικογένεια της. Η Μάρθα ακολουθεί τον Φώτη και τον βλέπει να έρχεται κοντά με την Κάτια.

Γυναίκα χωρίς όνομα: Αναλυτικά όλες οι εξελίξεις της εβδομάδας 20-24/5!

Σας έχουμε αναλυτικά όλες τις εξελίξεις της εβδομάδας για την σειρά Γυναίκα χωρίς όνομα στον ΑΝΤ1.

Τι θα δούμε;

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 159

H Κάτια, αποφασισμένη να πει την αλήθεια στη Μαρίνα, έχει μια πολύ επώδυνη συνάντηση μαζί της. Μετά απ’ αυτό, η Κάτια εμφανίζει μια περίεργη συμπεριφορά που ανησυχεί την Έλλη και τον Αντρέα. Εν τω μεταξύ, η Έλλη έχει ένα σχέδιο για να μείνει ο Άρης στην Ελλάδα, αλλά όταν πάει να το εφαρμόσει βλέπει ότι δεν θα είναι τόσο εύκολα τα πράγματα. Η Μελίτη γνωρίζει το Μιχάλη, αλλά η πρώτη τους συνάντηση δεν εξελίσσεται όπως περίμενε ο ίδιος και ο Μαρίνα. Παράλληλα, ο Αντρέας αποκαλύπτει κάτι στη Ρένα που την κάνει να τα χάσει, ενώ η Έλλη μαθαίνει ότι ο Κωστής πήγε τα παιδιά τους να παίξουν με τη Μελίτη και συγκρούεται για μια ακόμη φορά μαζί του. Κι ενώ ο Δημήτρης πιστεύει ότι θα τα ξαναβρεί με τη Σοφία, εκείνη του αποκαλύπτει ότι δεν πρόκειται να είναι μαζί. Κι ενώ η Μαρίνα πάει να μιλήσει με την Έλλη, θα βρεθεί μπροστά σε ένα μεγάλο δίλημμα…

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 160
Η Μαρίνα μεταφέρει την Κάτια στο νοσοκομείο. Όταν εκείνη συνέρχεται λέει στη Μαρίνα πως δεν έπρεπε να την σώσει. Ο Φώτης επισκέπτεται την Κάτια στο νοσοκομείο κι εκείνη τον παρακαλεί να πάει στο σπίτι της και να πάρει το γράμμα που άφησε ώστε να μην το βρει κανένας άλλος. Φοβάται πως η Μαρίνα θα την μισήσει περισσότερο αν μάθει την αλήθεια. Ο Φώτης πάει, αλλά διαπιστώνει πως ο φάκελος με το γράμμα λείπει. Η Ρένα ξεκαθαρίζει στον Αντρέα πως δεν τον βλέπει πια ερωτικά. Η Μελίτη ζητάει από την Λίλιαν να την πάει να κοιμηθεί στο σπίτι της Μαρίνας. Η Λίλιαν αρχίζει να νιώθει πως χάνει την κόρη της και δεν ξέρει τι να κάνει. Η Ρία πεπεισμένη πλέον για το παιχνίδι που της έπαιξε ο Δημήτρης έχει αποφασίσει να τον κάνει να πληρώσει. Η Μαρίνα ανοίγει την τσάντα της και βλέπουμε πως έχει πάρει τον φάκελο που άφησε η Κάτια πριν αποπειραθεί να αυτοκτονήσει.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 161
Η Μαρίνα, δεν είναι σίγουρη αν θέλει να ανοίξει το φάκελο της Κάτιας. Ευτυχισμένη από την συντροφιά της Μελίτης, ονειρεύεται το μέλλον μαζί της και με τον Μιχάλη. Στεναχωριέται όμως που η Μελίτη δεν είναι φιλική απέναντί του. Ο Κωστής υπόσχεται να βοηθήσει σ’ αυτό, μιλώντας στο κοριτσάκι. Και το κάνει. Η Λίλιαν ακούγοντας την κουβέντα τους, θυμώνει με τον Κωστή. Νομίζει πως παρασύρει την Μελίτη πίσω απ’ την πλάτη της. Η Κάτια απ’ την άλλη, ανησυχεί για το αν η Μαρίνα έχει το φάκελό της. Φοβάται πως αν τον ανοίξει και μάθει την αλήθεια, θα την μισήσει για πάντα. Ζητά τη βοήθεια του Φώτη. Εκείνος της υπόσχεται να ψάξει για τον φάκελο. Όταν όμως βεβαιώνεται πως πράγματι τον έχει η Μαρίνα, αποφασίζει να τον αφήσει στα χέρια της και στη διάθεσή της. Ο Αντρέας φεύγει απ’ της Ρένας. Ενώ κι οι δυο νοιώθουν λύπη γι αυτό, δεν το ομολογούν ο ένας στον άλλον. Παράλληλα, η Σοφία επιστρέφει στο σπίτι με το μωρό, ενώ ο Δημήτρης έχει γίνει σκιά της. Η Ρία, από την άλλη μεριά, του ετοιμάζει μια δυνατή έκπληξη. Η Μαρίνα αποφασίζει να επιστρέψει τον κλειστό φάκελο στην Κάτια, δηλώνοντάς της πως δεν θέλει να την ξαναδεί. Η Κάτια νοιώθει να χάνει τη γη κάτω απ’ τα πόδια της.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 162
Η Λίλιαν προσπαθεί να κρατήσει τη Μελίτη μακριά από τη Μαρίνα, ενώ η Έλλη κι ο Μιχάλης υποψιάζονται ότι υπάρχει ένας κρυφός δεσμός ανάμεσα στο Φώτη και την Κάτια. Την ίδια στιγμή, η Ρία πλαστογραφεί την υπογραφή του Δημήτρη και βάζει μπροστά το σχέδιό της. Η Έλλη επισκέπτεται τη Μαρίνα και της ζητάει να κρατήσει τη Μελίτη μακριά από τα την οικογένεια της. Η Μάρθα ακολουθεί τον Φώτη και τον βλέπει να έρχεται κοντά με την Κάτια.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 163
Η Έλλη προσπαθεί με κάθε τρόπο να κρατήσει μακριά τη Μελίτη από τα παιδιά της, γι’ αυτό και συγκρούεται με τον Κωστή όταν της ζητάει να τα βγάλει βόλτα. Την ίδια στιγμή, η εμπιστοσύνη της Μάρθας στον Φώτη έχει κλονιστεί. Ταυτόχρονα η Έλλη, που δεν βλέπει τον Φώτη με καλό μάτι, ψάχνει να βρει στοιχεία για το παρελθόν του. Κι ενώ όλοι αναρωτιούνται πού μπορεί να βρήκε η Ρια τα λεφτά τα οποία επενδύει στο καινούργιο σπίτι της Έλλης και του Γιώργου, ο Κωστής βλέπει με έκπληξη τα οικονομικά της εταιρείας και καταλαβαίνει τι ακριβώς έχει συμβεί. Η Ρένα έρχεται και πάλι κοντά με τον Αντρέα, αλλά περιμένει πρώτα να μιλήσει με τον Σταύρο, για να ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Όμως ο Σταύρος έχει άλλα σχέδια…

Γυναίκα χωρίς όνομα: Ανατρεπτικές οι εξελίξεις στα επόμενα επεισόδια! Η Ευδοκία Ρουμελιώτη τα αποκαλύπτει όλα!

Ανατρεπτικές είναι οι εξελίξεις στα επόμενα επεισόδια της σειράς Γυναίκα χωρίς όνομα. Η πρωταγωνίστρια, Ευδοκία Ρουμελιώτη τα αποκαλύπτει όλα.

Είναι από τις ηθοποιούς που προτιμούν να μιλούν με τη δουλειά τους. Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της με αφορμή τη συμμετοχή της στην καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1, η ηθοποιός μιλά για τη Λίλιαν, την ηρωίδα που υποδύεται, αποκαλύπτει τις συναρπαστικές εξελίξεις που ακολουθούν προσεχώς και εξηγεί τους λόγους που την οδήγησαν στην επιστροφή της στην τηλεόραση.

Γυναίκα χωρίς όνομα Λίλιαν

Μετά τη μαύρη κωμωδία «Το κόκκινο νυφικό» στην οποία πρωταγωνιστήσατε πέρυσι, φέτος επιλέξατε να συμμετάσχετε στη δραματική σειρά «Γυναίκα χωρίς όνομα».
«Ως ηθοποιός μου αρέσει να πηγαίνω από το ένα είδος στο άλλο. Αυτό προσπαθώ να το κάνω κυρίως στο θέατρο γιατί εκεί οι δυνατότητες είναι μεγαλύτερες. Στην τηλεόραση σου βάζουν εύκολα την ταμπέλα δραματική ή κωμική ηθοποιός. Εγώ νομίζω ότι ένας καλλιτέχνης που θέλει να εξελιχθεί πρέπει να δοκιμάζεται με κόντρα ρόλους σε αυτόν. Αυτή είναι και η μαγεία του επαγγέλματος. Αγαπώ να κάνω κωμικά πράγματα που είναι κόντρα σε μένα. Ξέρετε είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνεις τον άλλον να γελάσει από το να σε συμπονέσει. Στους δραματικούς ρόλους νιώθω μεγαλύτερη σιγουριά».

Εχουμε να να σας δούμε χρόνια σε καθημερινή σειρά. Πώς και το αποφασίσατε;
«Είχα πει ότι μετά τη “Ζωής της άλλης” δεν θα ξανακάνω. Οι ρυθμοί είναι πολύ έντονοι και εντατικοί. Ομως είχα μάθει τα καλύτερα για την παραγωγή και τον Σταύρο Καπελούζο. Δεν είναι αυτονόητο στις εποχές που ζούμε ότι έχεις έναν παραγωγό που αγαπάει τους ηθοποιούς, τους νοιάζεται και παράλληλα είναι τυπικός στις υποχρεώσεις του. Τα είχα ακούσει όλα αυτά για εκείνον και τα επιβεβαίωσα με τη συνεργασία μου. Για να σας πω την αλήθεια το αρχικό ραντεβού το έκανα μόνο και μόνο για να τον γνωρίσω. Πήγα με την πεποίθηση ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις ενός καθημερινού και είχα σκοπό να αρνηθώ τον ρόλο».

Και τι σας έκανε να αλλάξετε γνώμη;
«Οταν συναντηθήκαμε μου είπε ότι τη σειρά σκηνοθετεί η Βίκυ Μανώλη, της οποίας έχω δει δουλειές και εκτιμώ πολύ. Επιπλέον, επειδή δεν έχω καθόλου χρόνο να δω τηλεόραση, κατά μια διαβολική σύμπτωση την ώρα προβολής της “Γυναίκας” τύχαινε να έχει ο γιος μου μάθημα και την παρακολουθούσα σκεπτόμενη ότι είναι μια παραγωγή που κρατούν ένα πολύ καλό επίπεδο για καθημερινό σίριαλ. Το ιδανικό δε, είναι ότι τα γυρίσματα είναι δίπλα από το σπίτι μου. Αυτό δεν έχει ξανασυμβεί στα 20 χρόνια που δουλεύω. Είχα να κάνω τηλεόραση μια δεκαετία. Το “Κόκκινο νυφικό” το αποφάσισα μόνο και μόνο επειδή θα ολοκληρωνόταν στα 15 επεισόδια αν και έκλεισε στα 10. Το καθημερινό δεν το είχα καθόλου στο μυαλό μου. Αλλά όλα συνηγόρησαν στο να γίνει αυτή η συνεργασία».

Τι σας γοήτευσε στην ηρωίδα σας;
«Αυτό που μου άρεσε στη Λίλιαν είναι ότι πέρα από τον ευάλωτο και ευαίσθητο χαρακτήρα που βγάζει προς τα έξω, είναι μια βαθιά δυναμική γυναίκα που διεκδικεί πράγματα από τη ζωή. Πατάει στα πόδια της, ξέρει τι θέλει και προσπαθεί να το πάρει».

Αν και αρχικά η σχέση της με τον Κωστή φαινόταν εφήμερη τον ερωτεύτηκε.
«Προέκυψαν τα αισθήματά της με τον Κωστή. Το γεγονός ότι πήγε σε ένα μπαρ γιατί ήθελε να πιει ένα ποτό μόνη, χωρίς να σκεφτεί τι θα πουν για εκείνη, το θαύμασα ως πράξη. Εγώ δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο. Θα ντρεπόμουν. Μου άρεσε που είδε κάποιον συμπαθητικό τύπο και δεν δίστασε να περάσει καλά. Ηταν συνειδητοποιημένη για την επιλογή της. Μου έβγαλε έναν δυναμισμό που με ιντρίγκαρε. Τελικά τον Κωστή τον ερωτεύτηκε πραγματικά».

Ομως αυτό το διάστημα είναι σε απόσταση.
«Είναι μπερδεμένα τα πράγματα και πολύ δύσκολα στη διαχείρισή τους. Η Μελίτη δεν είναι μόνο παιδί της Μαρίνας αλλά και της Λίλιαν. Είναι κι εκείνη μητέρα του. Πώς να το αποχωριστεί; Πονάει πολύ μέσα της».

Θα είναι τελικά με τον Κωστή;
«Δεν ξέρω. Μακάρι γιατί φαίνεται να είναι ερωτευμένοι ο ένας με τον άλλον».

Γυναίκα χωρίς όνομα Λίλιαν

Τι γνώμη έχετε για τη Μαρίνα και την Κάτια;
«Ολοι οι ήρωες με έναν τρόπο είναι θύματα και θύτες. Δεν μπορείς να ρίξεις ολοκληρωτική ευθύνη των πράξεών τους γιατί ο καθένας δρα έχοντας για τον εαυτό του ένα άλλοθι».

Θα είναι μόνιμος ο ρόλος σας στη σειρά;
«Ξεκινήσαμε για λίγο αλλά επειδή είναι πολύ ωραία και γλυκιά η συνεργασία μας θα συνεχίσω για αρκετά μεγάλο διάστημα. Δεν ξέρω αν θα φτάσω μέχρι το τέλος».

Πού πιστεύετε οφείλεται η επιτυχία της παραγωγής;
«Ο κόσμος ταυτίζεται με τους ρόλους στη “Γυναίκα χωρίς όνομα”. Αυτό δεν γίνεται συχνά στις σειρές. Μπορεί να θαυμάζεις χαρακτήρες, να τους παρακολουθείς αλλά μέχρι εκεί».

Τι σας ρωτάει ο κόσμος όταν σας συναντά;
«Θέλει πολύ το παιδί να πάει στη Μαρίνα. Η πρώτη ερώτηση που μου κάνουν είναι: “Θα δώσεις τελικά την Ελπίδα;”. Μου κάνει εντύπωση γιατί και η Λίλιαν είναι μητέρα. Εχει κι εκείνη συναισθήματα, το αγαπάει το ίδιο. Ισως βέβαια συμβαίνει αυτό γιατί η Μαρίνα δεν άφησε οικειοθελώς την κόρη της αλλά της την άρπαξε η Κάτια και έχει περάσει πολλά μέχρι να τη βρει».

Παράλληλα με τα γυρίσματα έχετε και θέατρο.
«Ναι. Στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά με την παράσταση “Ο κύκλος του έρωτα - Το γαϊτανάκι” του Αρθουρ Σνίτσλερ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, ο οποίος για μένα είναι σπουδαίος δάσκαλος. Δέκα ζευγάρια στη Βιέννη, παλεύουν με τα όρια που θέτουν η κοινωνική θέση, ο πλούτος και η ερωτική και συζυγική πίστη. Το σπονδυλωτό έργο καταγγέλλει μέσα από ένα ερωτικό παιχνίδι μεταμορφώσεων την κοινωνική υποκρισία, τους θεσμούς και, την άρχουσα τάξη. Ολα αυτά μέσα από ένα κωμικό πρίσμα».


ΠΗΓΗ: TV24
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΑΡΝΕΛΗ