Γυναίκα χωρίς όνομα: Η Κλειώ εξακολουθεί να κρύβει τον πατέρα της στο... «Βόμβα» οι εξελίξεις 13/1!

Οι εξελίξεις πριν παιχτούν στην τηλεόραση!

Γυναίκα χωρίς όνομα: Η Κλειώ εξακολουθεί να κρύβει τον πατέρα της στο... «Βόμβα» οι εξελίξεις 13/1!

Η Κλειώ εξακολουθεί να κρύβει τον πατέρα της στο υπόγειο και οι εξελίξεις στην σειρά «Γυναίκα χωρίς όνομα», του ΑΝΤ1 σήμερα 13/1 πέφτουν σαν «βόμβα»!

Αναλυτικά όσα θα δούμε απόψε!

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠ. 76

Η Κλειώ εξακολουθεί να κρύβει τον πατέρα της στο υπόγειο του σπιτιού της εν αγνοία του Κωστή. Η Κάτια βεβαιώνεται για τον ύποπτο ρόλο της Μάρθας και έρχεται σε σύγκρουση μαζί της. Η Μάρθα φοβάται πως αυτό θα την απομακρύνει από την Μαρίνα... Η Λίζα, εμφανίζεται αποφασισμένη να πάρει τον Μανώλη, ενώ ο Γιώργος προσπαθεί να μάθει περισσότερα για τη γυναίκα που ισχυρίζεται πως είναι μητέρα του Μανώλη. Η Κάτια προσπαθεί να προειδοποιήσει τη Μαρίνα για την Μάρθα… Η Ρένα φέρνει στον κόσμο το κοριτσάκι της, ενώ η Ιωάννα φτάνει στο νοσοκομείο σε άσχημη κατάσταση μετά το ατύχημα....

Μη χάσετε επίσης τα τρομερά spoiler που σας έχουμε για τα επόμενα επεισόδια της σειράς!

Ταμίλα Κουλίεβα: Η «Μάρθα» από το «Γυναίκα χωρίς όνομα» τρελαίνεται και χάνει το μυαλό της! «Καυτό» spoiler

Μόνο στο Youweekly.gr θα βρείτε "καυτό" spoiler για την αγαπημένη σειρά του ΑΝΤ1, "Γυναίκα χωρίς όνομα"! Η Ταμίλα Κουλίεβα αποκάλυψε πως η "Μάρθα" τρελαίνεται και χάνει το μυαλό της!

Πότε θα μπει στο ψυχιατρείο;

Σπάνιας πειθαρχίας και ευγένειας καλλιτέχνιδα, η Ταμίλα Κουλίεβα δεν επαναπαύεται στις δάφνες της και επιλέγει να ερμηνεύει ηρωίδες πέρα από τα όρια. Μεταγγίζοντάς τους τη δική της προσωπικότητα, γοητεύει το κοινό της τόσο στη μικρή οθόνη όσο και στο θέατρο. Τη φετινή σεζόν πρωταγωνιστεί για δεύτερη χρονιά στην καθημερινή δραματική σειρά του ΑΝΤ1 «Γυναίκα χωρίς όνομα» υποδυόμενη τη Μάρθα, μια γυναίκα γεμάτη αντιθέσεις, ενώ στο σανίδι συνεχίζει να επιβιβάζεται στο «Orient Express» και είναι υπόλογη για τη δολοφονία.

Η σειρά, αν και δεύτερη σεζόν, εξακολουθεί να κρατά την ποιότητά της αλλά και αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού.

«Χαίρομαι πολύ που το λέτε. Ξεκινήσαμε με αυτές τις προδιαγραφές και προσπαθούμε να τις κρατάμε σε ένα υψηλό επίπεδο. Αυτό οφείλεται σε έναν μεγάλο βαθμό όχι μόνο στους ηθοποιούς, αλλά και σε όλους όσοι εργάζονται για το τελικό αποτέλεσμα μπρος και πίσω από τις κάμερες. Εχουμε εξαιρετικούς διευθυντές φωτογραφίας και βεβαίως οι σκηνοθέτες μας Βίκυ Μανώλη και Λίνος Χριστοδούλου δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό. Το να κρατάς την προσοχή του θεατή σε εγρήγορση είναι πολύ δύσκολο και οφείλεται στο σενάριο της Μαρίας Γεωργιάδου».

Την πρώτη χρονιά η ηρωίδα σας, η Μάρθα, ήταν στην πλευρά των «καλών» της ιστορίας, αλλά φέτος άλλαξαν τα πράγματα.

«Με έχουν κατατάξει στους κακούς της σειράς. Ξέρετε, ο άνθρωπος είναι τόσο πολυσχιδές ον που πάντα η στάση του εξαρτάται από τις συνθήκες κάτω από τις οποίες θα βρεθεί. Ολα αυτά τα συναισθήματα της Μάρθας που βγαίνουν στην επιφάνεια εγώ τα θεωρώ άκρως ανθρώπινα. Δεν τη δικαιολογώ βεβαίως στο έπακρο. Δεν ζούμε στην εποχή που επιτρέπονται τα πάντα και η αυτοδικία δεν είναι ο καλύτερος τρόπος απόδοσης της δικαιοσύνης. Μέσα μου όμως μπορώ να την καταλάβω. Από ένα σημείο και μετά δεν έχει να χάσει τίποτα και επιδιώκει να πιαστεί από κάτι που το διεκδικεί με νύχια και με δόντια κι αυτό είναι η Μαρίνα. Η Μάρθα είναι ένας πονεμένος και πληγωμένος χαρακτήρας. Εχει βιώσει την προδοσία και την απώλεια. Από την άλλη, στη ζωή μας συναντάμε τόσο ακραίες συμπεριφορές που αν γίνονταν μυθοπλασία θα λέγαμε ότι δεν συμβαίνουν αυτά. Η πραγματικότητα πολλές φορές ξεπερνάει τη φαντασία».

Η Μαρίνα όμως της έχει γίνει εμμονή.

«Είναι μια πολύ λεπτή ισορροπία. Το μυαλό του ανθρώπου δεν θέλει και πολύ να περάσει στην αντίπερα όχθη. Ο εγκέφαλός μας παίζει πολλές φορές παιχνίδια. Αυτή την ψύχωση που όντως υπάρχει, καλούμαι να τη δικαιολογήσω».

Η Μάρθα σκότωσε τον γιατρό της κόρης της και τώρα δεν διστάζει να γίνει ο ηθικός αυτουργός στην επικείμενη δολοφονία της Κάτιας.

«Είναι ακραίο. Υπάρχει αυτό το βάρος της συνείδησης που ακολουθεί τους ήρωες και για κάποιους αυτό το φορτίο είναι πολύ μεγάλο. Δεν είναι εύκολο να ζεις με κάτι τέτοιο. Δεν αποκλείεται μια μέρα η Μάρθα να ξυπνήσει και να πει: "Πώς τα έχω κάνει όλα αυτά;". Εχει μπει μέσα σε μια κατάσταση που την πηγαίνει όλο και πιο βαθιά».

Μια πληροφορία που έχω... λέει ότι η Μάρθα θα μπει στο ψυχιατρείο.

«Δεν ξέρω πότε θα γίνει αυτό, αλλά η έρευνα είναι πολύ καλή. Η δική μου η έγνοια είναι η ηρωίδα μου να μη χάσει την ανθρώπινή της πλευρά. Δεν λειτουργεί ψυχρά. Υποφέρει και αυτό το συναίσθημα προσπάθησα να δώσω σε κάποιες σκηνές».

Δεν δίστασε όμως να ενοχοποιήσει ακόμη και τον Φώτη ως δολοφόνο της Αθηνάς.

«Ο Φώτης είναι παράπλευρη απώλεια. Η Μάρθα λειτουργεί στα άκρα. Η ταν ή επί τας. Τα θέλει όλα. Λειτουργεί και λίγο με το σκεπτικό "ας κάνω αυτό τώρα και αργότερα θα βρούμε την άκρη". Ομως βυθίζεται όλο και περισσότερο στην αυταπάτη της».

Η Μάρθα δεν μπορεί να δεχτεί ότι η Μαρίνα έχει συγχωρήσει την Κάτια.

«Φοβάται ότι θα τη βγάλει από τη ζωή της και θα τη χάσει για πάντα. Εκεί παίζει το μυαλό της το παιχνίδι που λέγαμε. Εχει χάσει ήδη μια κόρη, την οποία αντικατέστησε με τη Μαρίνα και δεν μπορεί να χάσει για δεύτερη φορά και την άλλη κόρη της. Για οτιδήποτε σχετίζεται γύρω από ένα παιδί, το μητρικό ένστικτο είναι τόσο ισχυρό που δεν γνωρίζω πού μπορεί να οδηγήσει μια γυναίκα».

Η Κάτια θα είναι πάντα εχθρός στα μάτια της;

«Αν με ρωτάτε βάσει σεναρίου δεν το γνωρίζω. Ομως κάθε φορά που έχουμε σκηνές με την κ. Τουμασάτου βγαίνει μια συγκίνηση ανάμεσα στις ηρωίδες που ξεπερνάει την έχθρα γιατί έχουν κάτι κοινό. Είναι και οι δύο μάνες. Είναι δύο γυναίκες που βρίσκουν κοινά πατήματα. Ισως υπάρχει αυτή η έχθρα γιατί μοιάζουν πολύ και διεκδικούν τον ίδιο άνθρωπο. Είναι πολύ ουσιαστικό αυτό, γιατί στην πραγματικότητα αυτό που πραγματεύεται η σειρά είναι ποια είναι η πραγματική μάνα, αυτή που το γέννησε ή αυτή που το μεγάλωσε. Με το ίδιο θέμα καταπιάνεται και ο Μπέρτολτ Μπρεχτ στο έργο του "Ο κύκλος με την κιμωλία"».

Πόσο δύσκολο είναι ερμηνευτικά να μπαίνετε σε μια τέτοια ψυχοσύνθεση;

«Αρκετά, γιατί ο χρόνος σε μια καθημερινή σειρά είναι πολύ λίγος και πρέπει να έχεις την ετοιμότητα να ανταποκριθείς στις σκηνές που είναι πολύ φορτισμένες. Επιπλέον πρέπει να υπάρχει συναισθηματική συνέπεια. Κυρίως όμως χρειάζομαι χρόνο για να αποφορτιστώ. Είναι μεγάλη σχολή για έναν ηθοποιό αυτή η συντομία που πρέπει να γίνονται τα πράγματα και απαιτείται από τις συνθήκες της δουλειάς».

Είστε όμως κι εσείς τελειομανής.

«Η αλήθεια είναι ότι αυτό το ξέρουν οι συνεργάτες μου. Το πιο δύσκολο είναι να μην επαναπαυτείς και να πεις «σήμερα δεν είμαι πολύ καλά» ή «δεν πειράζει που χάθηκε μια σκηνή», γιατί τότε χάνεται και η ποιότητα. Σε καθημερινή βάση πρέπει να έχεις ένα σταθερό πρόγραμμα και να βάζεις τον εαυτό σου σε ένα πλαίσιο το οποίο να ακολουθείς πιστά γιατί δεν γίνεται διαφορετικά. Μελετώ πολύ τον ρόλο μου ακόμη και μετά την παράσταση στο θέατρο. Από την στιγμή που υπάρχει τόσο μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό, που είναι και η ανταμοιβή μας γι' αυτό που κάνουμε, οφείλουμε να είμαστε συνεπείς. Δεν το κάνω γιατί μου αρέσει να προβάλλομαι και να εκτίθεμαι».

Ο κόσμος στο θέατρο τι σας λέει για τη σειρά;

«"Γιατί μας βγήκατε τόσο κακή φέτος; Ομως σας αγαπάμε"». Εχω πετύχει να μη με ταυτίσουν με την ηρωίδα. Είναι μεγάλο κέρδος αυτό, γιατί συνήθως σου βάζουν ταμπέλες και όταν συμβαίνει αυτό εγκλωβίζεσαι. Θέλεις να κάνεις κάτι διαφορετικό και πρέπει να ξεφύγεις από το πώς θέλεις να σε δει ο θεατής στον επόμενο ρόλο. Θεωρώ ότι το πώς θα με δει ο κόσμος πρέπει να είναι δική μου απόφαση και να προέρχεται από μένα, όπως και από τον κάθε καλλιτέχνη».

Είστε από τις ηθοποιούς που αντιμετωπίζουν την τηλεόραση με την ίδια σοβαρότητα όπως το θέατρο.

«Με την ίδια συνέπεια θα υπηρετήσω το τηλεοπτικό μου μωρό όπως και στη σκηνή. Δεν θα κάνω τίποτα λιγότερο. Είναι ευθύνη κάθε δουλειά που αναλαμβάνεις».

Στο θέατρο πάλι είστε... ύποπτη για φόνο. Για δεύτερη χρονιά σας απολαμβάνουμε στο θέατρο Κάτια Δανδουλάκη και στην παράσταση «Εγκλημα στο Οrient Express».

«Είναι ένα κλασικό έργο, μοναδικό, που γράφτηκε από την Αγκάθα Κρίστι και βασίζεται σε ένα αληθινό γεγονός και γι' αυτό έχει μεγάλη συναισθηματική αξία. Βέβαια τον δολοφόνο στην πραγματικότητα τον εκτέλεσαν. Σε αυτό το έργο βλέπουμε πώς η κοινωνία παίρνει τη δικαιοσύνη στα χέρια της. Ολοι οι άνθρωποι που βρίσκονται σε αυτό το τρένο είναι διαφορετικής κοινωνικής τάξης. Το βαγόνι μπορεί να είναι και η ίδια η ζωή ή η στιγμή που δεν γυρίζει πίσω. Εμπλέκονται όλοι με έναν τρόπο στην ιστορία αυτή και είναι σαν μια κοινωνία ολόκληρη να δολοφονεί, και αυτό είναι ακόμη πιο επικίνδυνο. Ολοι γίνονται εν δυνάμει δολοφόνοι και συνεργοί. Αρχίζει να υπάρχει ένα ταξίδι συνείδησης για όποιον έχει. Τα πάντα είναι διαφορετικά απ’ ό,τι δείχνουν, από την πρώτη μέχρι και την τελευταία σκηνή».

Για εσάς, απ' ότι καταλαβαίνω, το θέμα δεν είναι ποιος είναι ο δολοφόνος, αλλά η διαδρομή μέχρι την αποκάλυψή του.

«Στην παράσταση έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσει κανείς τις ανθρώπινες συμπεριφορές και την ψυχολογία του καθένα που θα μπορούσε να διαπράξει αυτή την αυτοδικία. Η Μπρέτα Ολσον που υποδύομαι είναι Σουηδέζα, έχει ανάλογη προφορά και αυτό είναι μια πρόκληση. Εχω την εντύπωση ότι όλοι αυτοί που βρέθηκαν στο Orient Express είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν την οποιαδήποτε εξέλιξη και είναι αποφασισμένοι να δράσουν αν κάτι δεν πάει όπως το έχουν σχεδιάσει. Ουσιαστικά οι ήρωες παίζουν θέατρο μέσα στο θέατρο. Η τελευταία σκηνή με τον Πουαρό όπου πέφτουν οι μάσκες είναι συγκλονιστική».

Είστε και ένας καταπληκτικός θίασος.

«Τη σκηνοθεσία του έργου υπογράφει ο Αντώνης Καλογρίδης και παίζουμε οι Κάτια Δανδουλάκη, Δάνης Κατρανίδης, Αντώνης Καφετζόπουλος, Μάρω Κοντού, Τάσος Χαλκιάς, Τάνια Τρύπη, Τάκης Παπαματθαίου, Σόλων Τσούνης, Ερρικα Μπίγιου, Λευτέρης Ζαμπετάκης. Είναι όλοι ένας κι ένας».


ΠΗΓΗ: ΤV24

KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΑΡΝΕΛΗ

Μάλιστα, έχουμε κι άλλη μια super αποκλειστικότητα για την σειρά! Ο Νίκος μπαίνει στην φυλακή!