Αν ήμουν πλούσιος: Συγκλονιστικές εξελίξεις! (17/1) O ντεντέκτιβ ανακοινώνει πως βρήκε την μητέρα του Μάνου

Η εξέλιξη πριν παιχτεί στην τηλεόραση!

Αν ήμουν πλούσιος: Συγκλονιστικές εξελίξεις! (17/1) O ντεντέκτιβ ανακοινώνει πως βρήκε την μητέρα του Μάνου

Συγκλονιστικές οι εξελίξεις στο Αν ήμουν πλούσιος απόψε 17/1, καθώς ο ντεντέκτιβ ανακοινώνει πως βρήκε την μητέρα του Μάνου.

Τι θα δούμε σήμερα στην σειρά του ΑΝΤ1:

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 85

Ο Στρατής ψάχνει χρήματα, για να πληρώσει τον Ντίνο και να μάθει ποια είναι τα μεγάλα μυστικά που κρύβει ο Αλέξης, ενώ η Σμαράγδα ξεκαθαρίζει στον Μάνο πως έχουν τελειώσει οριστικά.

Ο Σωτήρης συμμαχεί με την Πέγκυ για να ξεφορτωθεί τον Βρανά, αλλά τελικά αλλάζει γνώμη, προκειμένου να δει μέχρι πού θα το φτάσει η Χριστίνα με τον Φίλιππο.

Η Κική συνεχίζει το ψέμα με την εγκυμοσύνη και δημιουργεί στη Δάφνη φοβερές ενοχές, ενώ την ίδια στιγμή ο Αλέξης κάνει τα γλυκά μάτια στην Πέγκυ και ξεμπροστιάζει στη Δάφνη τον Στρατή, που είναι έτοιμος να ξαναμπλέξει σε μια βρωμοδουλειά.

Κι ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, ο ντετέκτιβ που έχει βάλει η Ξένια, εμφανίζεται στο σπίτι της Μόνικας και ανακοινώνει σε όλους πως έχει βρει τη μητέρα του Μάνου!

Σας βρήκαμε επίσης ένα τρομερό στιγμιότυπο από τα παρασκήνια, στο οποίο η Κατερίνα Στικούδη χαστουκίζει τον Γιώργο Αγγελόπουλο!

Αν ήμουν πλούσιος - Spoiler: Το μυστικό από το παρελθόν της Μόνικα βγαίνει στην επιφάνεια!

Ένα spoiler «έσκασε» στην σειρά του ΑΝΤ1 «Αν ήμουν πλούσιος»! Το μυστικό από το παρελθόν της Μόνικα βγαίνει στην επιφάνεια!

Η γνωστή ηθοποιός, Μπέσυ Μάλφα φέτος ακροβατεί μεταξύ τριών διαφορετικών ρόλων, μεταξύ τριών διαφορετικών γυναικών που σαν στόχο έχουν να βρουν κυρίως τον εαυτό τους.

Η «Σίρλεϊ Βάλενταϊν», η «Παριζιάνα» και η «Μόνικα» από το «Αν ήμουν πλούσιος», όλες παίρνουν μια άλλη διάσταση μέσα από το ταλέντο της Μπέσυς Μάλφα. Ανακαλύψτε τες στις γραμμές που ακολουθούν...

Φέτος είστε η «Παριζιάνα», η «Σίρλεϊ Βάλενταϊν» και η «Μόνικα» στη σειρά του ΑΝΤ1 «Αν ήμουν πλούσιος». Τρεις διαφορετικές γυναίκες...

«Να μην είμαι άδικη, ο κάθε ρόλος έχει την ομορφιά του».

Αν ήμουν πλούσιος: Ο Βρανάς μετά την πρόταση να γίνει ο Σωτήρης μέτοχος καταλήγει... Εξελίξεις "φωτιά" σήμερα (19/11)!

Παρ' όλα αυτά, έχω την αίσθηση πως ο ρόλος της Μόνικας σας αδικεί.

«Δύσκολος και επικίνδυνος ρόλος. Περίεργος ρόλος ακόμα και στα δικά μου τα μάτια. Γενικά δεν είμαι κοντά στη Μόνικα, έχει κάποια θέματα».

Είχατε στο μυαλό σας κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο όταν κληθήκατε να την υποδυθείτε;

«Το μελέτησα πολύ. Αρκεί να σας πω πως η πρώτη μου αναφορά ήταν ο Χάνιμπαλ Λέκτερ στη “Σιωπή των Αμνών”. Προσπάθησα να καταλάβω με ποιον τρόπο και ο πρωταγωνιστής αλλά και ο ίδιος ο συγγραφέας κατάφεραν να γίνουν συμπαθείς στο κοινό. Οταν όμως πια δεν μπορούσα να βρω τα κοινά, η προσωπικότητα που είχα στο μυαλό μου ήταν η Γκλεν Κλόουζ, στο “Damages”, η οποία πατάει πάνω από όλους με κόστος προσωπικό. Εψαχνα, λοιπόν, να βρω τις ρωγμές της Μόνικας, τι την οδήγησε να γίνει τόσο σκληρό πρόσωπο. Πιστεύω πως οι συγγραφείς μού φυλάνε την έκπληξη... Εχει περάσει άσχημα, ειδικά στη σχέση της με τους άντρες, γι' αυτό και έχει αυτή τη συμπεριφορά».

Πιστεύετε πως στο μέλλον θα αρχίσει να γλυκαίνει;

«Θα δείτε μια στιγμή με τη θετή της κόρη όπου θα παραδεχτεί και στην ίδια πως την πλευρά της την ευαίσθητη δεν θα τη δει ποτέ, γιατί έχει αποφασίσει να είναι σκληρή. Αυτό μπορώ να σας πω μέχρι στιγμής. Θεωρώ πάντως πως οποιοσδήποτε άνθρωπος οδηγείται στα άκρα, κάτι έχει περάσει».

Αρα της δίνετε ελαφρυντικά...

«Ως άνθρωπος πάντα δίνω ελαφρυντικά. Δεν σας κρύβω πως στους ρόλους μου ψάχνω πάντα τους λόγους που οδηγούν σε κάποιες συμπεριφορές, πώς έχει μεγαλώσει, τι έχει συμβεί στην παιδική ηλικία ενός χαρακτήρα και πώς έφτασε στο σημείο που είναι».

Θα καταφέρει η Μόνικα να εισπράξει τον λαχνό;

«Δεν το γνωρίζω, αυτό που εισπράττει η Μόνικα, και ο θεατής με τον καιρό, είναι ότι είμαστε πλούσιοι ούτως ή άλλως. Και ειδικά οι Ελληνες...».

Τι γίνεται στους φετινούς θεατρικούς σας ρόλους, τη «Σίρλεϊ Βάλενταϊν» και την «Παριζιάνα»;

«Εχουν ένα κοινό στοιχείο. Αναζητούν και οι δυο την ταυτότητά τους. Η μία θέλει να γίνει Παριζιάνα και διάσημη μοδίστρα και η άλλη ψάχνει τον εαυτό της για να καλυτερεύσει τη ζωή της. Και οι δυο καταφέρνουν τελικά να βρουν τον εαυτό τους».

Ως Μπέσυ, σε ποιον από αυτούς τους δυο ρόλους είστε πιο κοντά;

«Σε όλους τους ρόλους μου είμαι πάντα κοντά, γιατί βάζω κομμάτια του εαυτού μου. Ολοι οι άνθρωποι θεωρώ πως είμαστε πολυσχιδείς και έχουμε κάνει τις επιλογές μας, ποιοι θέλουμε να είμαστε, που ακόμα και αν δεν το έχουμε αποφασίσει εμείς, το έχουν αποφασίσει άλλοι. Ομως μέσα μας υπάρχουν όλοι οι άνθρωποι».

Στην καρέκλα του σκηνοθέτη ποιοι κάθονται;

«Στη “Σίρλεϊ” ο Αλέξανδρος Ρήγας, αγαπημένος συνεργάτης, ευγενής, δίνει την ψυχή του για τη δουλειά του. Και στην “Παριζιάνα” ο Αντώνης Λουδάρος ένας μεγάλος θεατράνθρωπος. Σπουδαίος ηθοποιός και σκηνοθέτης. Θα μπορούσα να πω πως είμαι ευτυχής για τα δώρα που μου δόθηκαν».

Με ποιους συναδέλφους συνυπάρχετε στη σκηνή;

«Με τους Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ερρικα Μπρόγιερ, Αντώνη Λουδάρο, Γιάννη Κρητικό, Κώστα Μαρτάκη, Πέτρο Ξεκούκη, Ευτυχία Φαναριώτη, Ελευθερία Ρήγου, Τόνυ Δημητρίου. Τα κοστούμια είναι της Ελένης Μπλέτσα και τα σκηνικά της Μαρίας Φιλίππου. Τέλος, τη μουσική ενορχήστρωση έχει ο Μαυρίκιος Μαυρικίου».

Φοβηθήκατε καθόλου τη σύγκριση με τη Ρένα Βλαχοπούλου;

«Καθόλου, γιατί όπως σας είπα και παραπάνω είμαστε όλοι όλα... Δεν φοβάμαι. Ας λαμβάνει ο καθένας ό,τι θέλει ανάλογα με τις λαμβάνουσές του. Εγώ υπηρετώ τον κάθε ρόλο με εντιμότητα, ψάξιμο και δουλειά».

Έχει τηρηθεί το σενάριο ή ο κ. Λουδάρος έβαλε και τη δική του οπτική;

«Είναι ακριβώς το σενάριο αλλά με κάποιες μικρές αλλαγές. Έχει μεγαλώσει τον ρόλο της Σούζι».

Είχε ακουστεί την περασμένη σεζόν πως ίσως υπάρξει η συνέχεια της σειράς «Μαύρα μεσάνυχτα». Θα ήσασταν θετική σε μια τέτοια προοπτική;

«Το συζητάμε χρόνια, δεν είναι κάτι που απλώς ακούστηκε. Εννοείται πως είμαι θετική. Είμαι θετική σε οποιαδήποτε συνεργασία με τον Πάνο Κοκκινόπουλο».

ΠΗΓΗ: TV24

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ