Ενώπιος Ενωπίω: Αυτός είναι ο αποψινός 29/3 καλεσμένος στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου

Όσα θα δούμε σήμερα στις 23:30

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Ενώπιος Ενωπίω: Αυτός είναι ο αποψινός 29/3 καλεσμένος στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου

Απόψε στις 23:30, ο Νίκος Χατζηνικολάου υποδέχεται στο «Ενώπιος Ενωπίω» τον Σταμάτη Σπανουδάκη. Ο κορυφαίος συνθέτης αφηγείται την περιπετειώδη διαδρομή του.

  • Πώς από τη ροκ κατέληξε στην κλασική και τη βυζαντινή μουσική;
  • Γιατί προτιμά τους λαϊκούς από τους έντεχνους τραγουδιστές;
  • Πώς ξέφυγε από τα ναρκωτικά;
  • Πώς τοποθετείται απέναντι στην πολιτική και τη θρησκεία;

Ενώπιος Ενωπίω Σταμάτης Σπανουδάκης

«Ενώπιος Ενωπίω», με την υπογραφή του Νίκου Χατζηνικολάου, κάθε Δευτέρα στις 23:30, προκαλεί μεγάλες συγκινήσεις.

Για τον Σταμάτη Σπανουδάκη που θα βρεθεί στην εκπομπή Ενώπιος Ενωπίω

Ο William Relton έγραψε: «Ο Σταμάτης Σπανουδάκης θεωρείται ευρέως ως ο πιο παραγωγικός Έλληνας συνθέτης της εποχής του. Πολύπλευρη η μουσική του για τον κινηματογράφο, την τηλεόραση, δίσκους και συναυλίες, χρησιμοποιεί μια πλούσια και πρωτότυπη μουσική παλέτα που προκαλεί διαφορετικές αντιλήψεις στη σφαίρα της μουσικής εικόνας.

Διερευνεί τόσο τραγικές όσο και δραματικές εμπειρίες εστιάζοντας στη μουσική αναπαράσταση των αιώνιων διλημμάτων και των χαρών που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα τόσο στο παρελθόν όσο και στο παρόν. Μέχρι σήμερα, έχει γράψει έργα για ροκ συγκροτήματα, ορχήστρες εγχόρδων, σολίστες και χορωδίες. Τα μελλοντικά σχέδια περιλαμβάνουν συνθέσεις για ξύλινα και χάλκινα πνευστά, τύμπανα και κρουστά, που προστήθονται στο εκπληκτικό έργο του.

Οι συναυλίες, συμπεριλαμβανομένων των εκείνων της αίθουσας George Enescu στο Βουκουρέστι, του Royal Albert Hall στο Λονδίνο και του Beijin στο Πεκίνο, έχουν αποδείξει τη διεθνή του φήμη και έφεραν τη σφραγίδα σε αυτό το αξιοσημείωτο επίτευγμα του καλλιτέχνη για να φέρει τη μοναδική Ελληνική μουσική του σε όσο το δυνατόν ευρύτερο κοινό.

Είχα το προνόμιο να διευθύνω κάποιες από τις συναυλίες του και είμαι εντυπωσιασμένος από τον τρόπο με τον οποίο θεωρεί τη μουσική του ως μια ζωντανή οντότητα που εξελίσσεται και αναπτύσσεται συνεχώς και δεν είναι ποτέ απολύτως τετραγωνισμένη.»