"Έσπασε" τα κοντέρ τηλεθέασης ο Κοκλώνης στο Νίκο Μουτσινά - Χαμός στον ΣΚΑΙ με τα νούμερα

Βγήκε πρώτος ανάμεσα σε 15 προγράμματα

Χαμός έγινε εχθές στο πλατό του ΣΚΑΙ και συγκεκριμένα στην εκπομπή του Νίκου Μουτσινά αφού εμφανίστηκε ο Νίκος Κοκλώνης και "έσπασε" τα κοντέρ της τηλεθέασης με τις δηλώσεις του.

Συγκεκριμένα, ο παρουσιαστής έκανε αποκαλύψεις και αποκαλύψεις κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού που όπως κατέγραψαν τα μηχανάκια της AGB δεν άλλαξε κανάλι αφού στο δυναμικό κοινό πήρε φωτιά και στην μεσημεριανή ζώνη βγήκε πρώτο ανάμεσα σε 15 προγράμματα.

Expand player

Συγκεκριμένα, την Τρίτη 18/2 έκανε στο δυναμικό κοινό 24,5% και τα τέταρτα του ήταν συγκλονιστικά:

20

21,1

30,5

26,6

28,1

27,8

23,1

18,8

Μεσημεριανή ζώνη

  • ΑΝΤ1: Κωνσταντίνου και Ελένης (Ε) 13,1
  • ΣΚΑΙ: Μεσημέρι με τον Γιώργο Λιάγκα 11,7
  • ΑLPHA: Akis Food Tour (E) 10.2
  • ALPHA: Κάτι να καίει 9,9
  • STAR: Αλήθειες με τη Ζήνα 14,1
  • Open: Ευτυχώς τρελάθηκα 9,8
  • ΑΝΤ1: Ρουκ Ζουκ 19,1
  • ΣΚΑΙ: Καλό μεσημεράκι 24,5
  • STAR: Shopping Star 19,0
  • Mega: Βέρα στο δεξί 12,3
  • Mega: Η νταντά 13,8
  • Mega: Μαρία η Άσχημη 13,1
  • Mega: Μια στιγμή δυο ζωές 10,2
  • Mega: Η ζωή της άλλης 8,4
  • Mega: Νηστίσιμα και απλά 7,0

Δείτε αναλυτικά όλα τα χθεσινά νούμερα εδώ

Ποιος είναι ο Νίκος Κοκλώνης που "έσπασε" τα κοντέρ τηλεθέασης του Νίκου Μουτσινά στον ΣΚΑΙ

Σύμφωνα με την Βικιπαίδεια, ο Νίκος Κοκλώνης είναι Έλληνας επιχειρηματίας και τηλεπαρουσιαστής. Είναι ιδρυτής των AirFastTickets, YoTrip, Znews και Dealber.

Μετά την ολοκλήρωση της Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών το 2002, ο Κοκλώνης εργάστηκε ως υπεύθυνος διαχείρισης κινδύνου στην Société Générale για αρκετά χρόνια. Το 2009, έπρεπε να κλείσει ένα αεροπορικό εισιτήριο για Βερολίνο, το οποίο βρήκε πολύ δύσκολο και απογοητευτικό. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα από ένα ταξίδι, άρχισε να σχεδιάζει την έναρξη ενός online ταξιδιωτικού πρακτορείου. Σύντομα, ίδρυσε την AirFastTickets με αρχικό κεφάλαιο €60,000 και έδρα τον Πειραιά.Η εταιρεία στην αρχή αγόρασε εισιτήρια σε μειωμένες τιμές. Η AirFastTickets συνεργαζόταν με την Groupon, γεγονός που της επέτρεπε να έχει πολύ χαμηλό κόστος μάρκετινγκ.

Η εταιρεία άνοιξε το γραφείο της στο Λονδίνο το 2012 και το γραφείο της στη Νέα Υόρκη. Λόγω των εξαιρετικά χαμηλών τιμών που προσέφερε για αεροπορικά εισιτήρια, δέχτηκε πολλές αγωγές για αθέμιτες πρακτικές ανταγωνισμού. Βραβεύτηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών. Το 2014, η εταιρεία έγινε γνωστή στις ΗΠΑ μέσα από ένα τέχνασμα που σκέφτηκε ο ίδιος λόγω των προβλημάτων του Τζάστιν Μπίμπερ με τις αρχές των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένου ενός αεροπορικού εισιτηρίου χωρίς επιστροφή.[6] Έτσι, η εταιρεία γίνεται γνωστή και παραμείνει στις 3 μεγαλύτερες των ΗΠΑ.

Το 2016 ξεκίνησε την ταξιδιωτική εκπομπή Celebrity Travel στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, η οποία σημείωνε μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης.[εκκρεμεί παραπομπή] Την σεζόν 2017-2018 η εκπομπή μεταφέρθηκε στον ΑΝΤ1 και τον Σεπτέμβριο του 2018 στο Open.Από τον Μάρτιο του 2019 παρουσιάζει την εκπομπή It's Show Time στο ίδιο κανάλι.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

My Style Rocks: Ποιο το παρελθόν της νέας παίκτρια; Ο Νίκος Μουτσινάς αποκαλύπτει

Δεν θα πιστέψετε το πρόσωπο που αντικατέστησε τον τραγουδιστή του Νίκου Μουτσινά