Survivor 4: Η παραγωγή ήθελε εσκεμμένα να κάνει τον κόσμο να "κράζει" το παιχνίδι

Πως κερδίζουν χορηγούς και λεφτά με όλα αυτά που γίνονται

Πρώτο θέμα συζήτησης στα social media και τις εκπομπές είναι τις τελευταίες μέρες οι εξελίξεις με το Survivor 4 και το κράξιμο στον ΣΚΑΙ. Μπορεί πολλοί να πιστεύουν ότι το κανάλι χάνει από όλο αυτό, μπορεί να παίρνουν χιλιάδες τηλέφωνα στα γραφεία και να κράζουν, όμως αυτό μόνο κέρδος μπορεί να επιφέρει στο κανάλι.

Αρχικά όποιος πιστεύει ότι ο κανάλι θα χάσει τηλεθέαση πλανάται! Πόσοι από εσάς δεν θα δουν τι θα συμβεί την Κυριακή με τον τσακωμό του Τριαντάφυλλου με τον Περικλή και πως θα αντιμετωπιστεί η Ανθή από τους συμπαίκτες της;

Expand player

Όλες οι εκπομπές από το πρωί της Πέμπτης (21/01) ασχολούνται αποκλειστικά με το Survivor παρότι εδρεύουν σ' άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς, όπως για παράδειγμα η Φαίη Σκορδά και η Κατερίνα Καινούργιου! Όλος αυτός ο ντόρος μόνο καλό δημιούργησε στο Survivor και τον ΣΚΑΙ! Όμως εκτός από την διαφήμιση των άλλων καναλιών ο σταθμός του Φαλήρου κερδίζει από αλλού και συγκεκριμένα από το Twitter!

Τι κατάφερε λοιπόν ο ΣΚΑΙ μ' όλον αυτόν τον ντόρο στα social media και συγκεκριμένα στο Twitter; Να δημιουργηθούν... διαβάστε την συνέχεια στο Athensmagazine.gr

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Survivor trailer 24/1: Σε άσχημη ψυχολογία η Σοφία - Μπαίνουν δυο νέες παίκτριες

Survivor 4 - spoiler: Επιστρέφει σε ένα μήνα ξανά η Κάτια Ταραμπάνκο;