Το Dove αλλάζει τους κανόνες ομορφιάς

Σε έναν ανοιχτό διάλογο χωρίς φίλτρα για να γίνει η αληθινή ομορφιά, πηγή αυτοπεποίθησης μας προσκαλεί το δημοφιλές brand

Βάσω Αργυρέα
Beauty Editor
Το Dove αλλάζει τους κανόνες ομορφιάς

Η πίεση των social media στους νέους είναι μεγάλη. Αυτό στάθηκε και η αφορμή για το νέο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης Dove Self-Εsteem Project, που παρουσιάστηκε πρόσφατα σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε. Στόχος του είναι η ανάδειξη ενός σημαντικού και επίκαιρου αυτού προβλήματος, που βιώνουν οι νέοι από τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς τα οποία κυριαρχούν στα Social Media και πλήττουν την αυτοπεποίθησή τους. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας. που έγινε από το Dove στην Ελλάδα αναδεικνύοντας το μέγεθος του προβλήματος.

Το Dove αλλάζει τους κανόνες ομορφιάς

Επιπλέον, παρουσιάστηκαν οι φετινές καμπάνιες “Reverse Selfie” και “Dear Influencers”, ο αντίκτυπος που είχαν, καθώς και ο Οδηγός Αυτοπεποίθησης, ένα ειδικό διαδικτυακό εργαλείο που δημιούργησε το brand και το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε γονείς και δασκάλους να βοηθήσουν τα παιδιά να περιηγηθούν στα Social Media, με θετικό τρόπο.

Dove

Τέλος, παρουσιάστηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» που απευθύνεται σε νέους ηλικίας 11 έως 15 ετών και δημιουργήθηκε από το Dove σε συνεργασία με το Τμήμα Θετικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, έχοντας την έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής