Για το ντεμπούτο της στην αγορά της Θεσσαλονίκης είναι έτοιμη η CleoSense. Η νεοσύστατη Ελληνική Εταιρεία Παραγωγής Καλλυντικών και Προϊόντων Περιποίησης για όλη την Οικογένεια θα βρίσκεται πλέον στο πλήρως ανακαινισμένο, ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής και ομορφιάς, τριώροφο νεοκλασικό κτίριο, στην Οδό Μπαλάνου 7 και Παπαμάρκου γωνία, Πλατεία Άθωνος, στο Ιστορικό Κέντρο της Θεσσαλονίκης. Εκεί η ομάδα της CleoSense θα υποδέχεται το κοινό, που θα εμπιστευτεί τη φιλοσοφία της εταιρείας, σε έναν ιδιαίτερο διαδραστικό χώρο εφαρμογής των προϊόντων της (περιποίηση-μακιγιάζ).
Η σειρά καλλυντικών της CleoSense είναι πιστοποιημένη και περιλαμβάνει 6 βασικά προϊόντα, serum με χαβιάρι, κρέμα προσώπου επανόρθωσης, κρέμα σώματος, κρέμα χεριών, lip balm για όλες τις ηλικίες, με κορυφαίο ένα φυτικό βάλσαμο που δεν περιέχει νερό ούτε συντηρητικά. Στα σχέδια της εταιρείας είναι ο εμπλουτισμός της προϊοντικής της γκάμας με νέες σειρές καλλυντικών και περιποίησης για όλη την οικογένεια. Όπως τονίζει η δημιουργός και CEO της CleoSense, Κλεοπάτρα Φαραντοπούλου, «τα προϊόντα μας είναι αποτέλεσμα μελέτης και έρευνας 11 ετών στον κλάδο της κοσμητολογίας, της αρωματοθεραπείας και της αισθητικής. Βασίζονται σε συστατικά που χρησιμοποιούνται από τα αρχαία χρόνια, όπως το ελαιόλαδο, το μέλι αλλά και φόρμουλες νέας γενιάς. Στόχος μας είναι να φανεί η Ελλάδα και τα ιδιαίτερα στοιχεία της που αφορούν και τον κλάδο των καλλυντικών».
Στο νέο χώρο της CleoSense φιλοξενούνται επίσης επιλεγμένα καλλυντικά προϊόντα και είδη μακιγιάζ και άλλων αμιγώς ελληνικών εταιρειών, που καινοτομούν με το ύφος και την αισθητική τους. Επιδίωξη της διοίκησης της CleoSense είναι το νεοκλασικό της Οδού Μπαλάνου και Παπαμάρκου να αποτελέσει σημείο συνάντησης και γνωριμίας των φερέλπιδων Ελλήνων επιχειρηματιών από τον κλάδο των καλλυντικών με το κοινό της Θεσσαλονίκης αλλά και με τους επισκέπτες της πόλης, μέσα από ειδικές θεματικές εκδηλώσεις αλλά και εταιρικά happenings με επίκεντρο την ομορφιά και την περιποίηση.
Να σημειωθεί ότι η CleoSense ήταν δυναμικά παρούσα στη φετινή ΔΕΘ και η συμμετοχή της στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία. Πλήθος επισκεπτών γνώρισε και δοκίμασε από κοντά τα προϊόντα της που ξεχωρίζουν για την ποιότητα αλλά και την καινοτομία τους.