Σασμός: «Χειροκροτώ όρθια» - Αποθέωση στο Twitter για την ερμηνεία της Μαρίνας μετά τον φόνο του Πετρή

Χαμός από σχόλιο για τη σειρά του ALPHA

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Σασμός: «Χειροκροτώ όρθια» - Αποθέωση στο Twitter για την ερμηνεία της Μαρίνας μετά τον φόνο του Πετρή

Οι εξελίξεις στην επιτυχημένη σειρά του ALPHA, Σασμός είναι καταιγιστικές αυτή την εβδομάδα και η ηθοποιός που έχει ξεχωρίσει με την ερμηνεία της δεν είναι άλλη από τη Μαρία Πρωτόπαππα, την τηλεοπτική «Μαρίνα» που έχασε τόσο ξαφνικά τον γιο της, Πέτρο.

Η Μαρίνα έχει έρθει αντιμέτωπη με όλους στην προσπάθειά της να διαχειριστεί τον πόνο της και έτσι οι χρήστες του Twitter δεν μπορούσαν παρά να την αποθεώσουν για τη συγκλονιστική ερμηνεία της, ειδικά τη στιγμή που διώχνει από το σπίτι της τον Φραγκιαδάκη.

Τα σχόλια του Twitter για τον Σασμό

Οι τηλεθεατές γκρινιάζουν για το θάνατο του Πέτρου και η Τζομπανάκη τους απάντησε καταλλήλως

Πολλές αντιδράσεις και γκρίνιες έχει προκαλέσει ο θάνατος του Πέτρου στην επιτυχημένη σειρά Σασμός, αφού ήταν από τους αγαπητούς πρωταγωνιστές. Το σενάριο τον ήθελε να πεθαίνει από τα χέρια του Αστέρη, κάτι που έκανε ακόμη τραγικό το γεγονός.

Οι τηλεθεατές λοιπόν έχουν κάνει πολλά σχόλια κάτω από την κοινή φωτογραφία του με την Μαρία Τζομπανάκη στο Instagram, γράφοντας πως δεν έπρεπε να πεθάνει και πως έκαναν μεγάλο σεναριακό λάθος. Η ηθοποιός λοιπόν δεν δίστασε να τους απαντήσει, λίγο πριν το συγκλονιστικό σημερινό 26/1 επεισόδιο.

Η Μαρία Τζομπανάκη η οποία φάνηκε πως ενοχλήθηκε από τις δεκάδες αντιδράσεις απαντούσε σχεδόν σε όλους πως το σενάριο είναι βασισμένο στο βιβλίο.

Οι τηλεθεατές γκρινιάζουν για το θάνατο του Πέτρου στον Σασμό και η Τζομπανάκη τους απάντησε καταλλήλως

Η Μαρίνα βλέπει και πάλι τη ζωή της να ρημάζει. Ο Μαθιός γυρίζει σαν σκυλί, η Καλλιόπη καταριέται για το άδικο που μπήκε ο γιος της φυλακή. Ο τρόμος όμως γυρίζει και πάλι, καθώς η Καλλιόπη φωνάζει τους δικούς της, ξαδέλφια του Αστέρη, και τους στέλνει στο σπίτι της Αργυρώς, όπου τραμπουκίζουν τις γυναίκες. Τις τρομάζουν και τις προειδοποιούν ότι θα ξαναγυρίσουν. Μετά από αυτό, η μεγάλη απόφαση θα παρθεί και μάνα και κόρη αποφασίζουν να φύγουν:

«Φεύγουμε, Αργυρούλα μου. Θα έρθει ένα ταξί να μας πάρει. Θα πάμε στην Αθήνα και μετά αλλού. Οσο πιο μακριά μπορούμε», της λέει και συμπληρώνει: «Δεν θέλω να ξέρει κανείς πού είμαστε, πού βρισκόμαστε και τι κάνουμε. Τώρα είμαστε οι δυο μας, Αργυρούλα μου, μόνες μας». Ετσι φεύγουν αφήνοντας πίσω τη γιαγιά Ειρήνη, μόνη της ή μάλλον με τον Αγγελο να την προσέχει. Ομως με τον καιρό, από τον πόνο, τη θλίψη και τη μοναξιά, αλλά και τις ενοχές, θα σβήσει σαν τα πουλάκι. Σαν τα πουλιά που μιλάει μαζί τους. Γιατί μόνο με αυτά θα μιλάει πια.

Με κάθε μυστικότητα η Μαρίνα και η Αργυρώ φεύγουν και αφήνουν πίσω τα πάντα, ζωντανούς και νεκρούς. Η μόνη έννοια και στενοχώρια της Μαρίνας είναι που αφήνει τον τάφο του Πετρή της. Που δεν μπορεί να του ανάβει ένα κερί, να του πηγαίνει λουλούδια. Αυτό μόνο την πονάει, τίποτε άλλο. Οι δύο γυναίκες εξαφανίζονται και ψάχνουν να βρουν ένα μέρος που δεν θα τους ξέρει κανείς, για να ζήσουν ήρεμα χωρίς να φοβούνται κι αν μπορέσουν από εκεί να ξαναφτιάξουν από την αρχή τη ζωή τους.

Ετσι θα βρεθούν σε έναν τόπο τόσο διαφορετικό από τον δικό τους και θα προσπαθήσουν να σταθούν στα πόδια τους. Ολα θα είναι πολύ δύσκολα. Ακόμα και οικονομικά, θα φτάσουν σχεδόν στο μηδέν. Η Μαρίνα αλλά και η Αργυρώ θα πιάσουν δουλειά, θα γνωρίσουν ενδιαφέροντες ανθρώπους, θα χτίσουν σιγά-σιγά μια νέα ζωή, με κόπους αλλά και αγάπη.