Όπως πολλά καταστήματα έτσι και το Πλαίσιο από την Κυριακή 13/12 λειτουργεί με την μέθοδο click away – διαβάστε εδώ αναλυτικά τι είναι. Αυτό που πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες της συγκεκριμένης αλυσίδας είναι πως στις παραγγελίες τους δεν έχουν την δυνατότητα πληρωμής με κάρτα, κατά την παραλαβή από το κατάστημα.
Όπως είναι γνωστό, παρά τα όσα ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης, ελάχιστες εταιρείες δουλεύουν τα ασύρματα POS, γι’αυτό και για να παραλάβετε από οποιοδήποτε κατάστημα Πλαίσιο, πρέπει να έχετε μετρητά πάνω σας.
Γιατί μπορεί να καθυστερήσει μια παραγγελία από το Πλαίσιο
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας
Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών εγχώριων και διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν.
Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο
Ανάμεσα στα 18,000 προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις:
- Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας
- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στην περιοχή μελών δεν είναι σωστά ενημερωμένα