Η απόφαση των Jumbo να μην μπουν στο click away είναι δεδομένη, ενώ αυτή τη στιγμή το e-shop είναι κλειστό. Ωστόσο, οι τελευταίες πληροφορίες δεν αποκλείουν το e-shop τους να ανοίξει μέσα στις επόμενες ώρες.
Η απόφαση των Jumbo να μην μπουν στο click away είναι δεδομένη, ενώ αυτή τη στιγμή το e-shop είναι κλειστό. Ωστόσο, οι τελευταίες πληροφορίες δεν αποκλείουν το e-shop των Jumbo να ανοίξει μέσα στις επόμενες ώρες.
Ακόμη δεν είναι ξεκάθαρη η ημερομηνία, ωστόσο όπως αναφέρει σήμερα ο Απόστολος Βακάκης σε συνέντευξή του στο euro2day.gr, πρόθεση είναι το e-shop να ανοίξει στις 17/12, αν και παραμένει άγνωστο πόσες μέρες θα μείνει ανοιχτό.
Ειδικότερα, στη συνέντευξη που έδωσε στην Πέννυ Κούτρα, αναφέρει ότι: «Πρόθεσή μας είναι την Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου να λειτουργήσει εκ νέου το e-shop. Είναι βέβαιο ότι οι παραγγελίες θα είναι πολλαπλάσιες των 2.800 που μπορούμε να εκτελέσουμε ημερησίως, με αποτέλεσμα να κλείνει το e-shop καθημερινά μόλις συμπληρωθεί το ανωτέρω νούμερο, το οποίο συνήθως παίρνει μερικά λεπτά».
Η αλυσίδα Jumbο μάλιστα, λίγο μετά τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης για την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου, εξέδωσε ανακοίνωση εκφράζοντας αδυναμία να εξυπηρετήσει τόσο μέσω του e-shop της όσο και μέσω της υπηρεσίας click away, τονίζοντας πως «δεν υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές».
Η Jumbo του κ. Απόστολου Βακάκη, έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει κλειστό το δίκτυο της. Tα ταμειακά της διαθέσιμα είναι 600 εκατ. ευρώ και η κεφαλαιoποίησή της ξεπερνά τα 1,9 δισ. ευρώ.
«Καθώς οδεύουμε προς την τελική ευθεία των εορτών των Χριστουγέννων και του τέλους της χρονιάς τα καταστήματα στην Ελλάδα συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά. Η επιβολή περιορισμών με το κλείσιμο του λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια δύο σημαντικών περιόδων για τα μεγέθη της εταιρείας, το Πάσχα που αντιπροσωπεύει το 12% των πωλήσεων και των Χριστουγέννων που αντιπροσωπεύει το 33% των πωλήσεων, επιβεβαιώνει ότι το 2020 είναι μία χαμένη χρονιά».
Σε περίπτωση, όμως, που δεν προλάβετε να ψωνίσετε από τα Jumbo, δείτε εδώ ένα παιχνιδάδικο που είναι εξίσου οικονομικό!
Συγκλονιστική ανακοίνωση από τα αγαπημένα Jumbo: “Οδεύουμε προς…”
Σε ενημέρωσή της προς το Χρηματιστήριο η αλυσίδα Jumbo, έπειτα από επιστολή που εστάλη από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς προς όλες τις εισηγμένες αναφορικά με την πορεία των δραστηριοτήτων τους και των επιπτώσεων λόγω COVID-19 αναφέρει:
«Καθώς οδεύουμε προς την τελική ευθεία των εορτών των Χριστουγέννων και του τέλους της χρονιάς τα καταστήματα στην Ελλάδα συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά. Η επιβολή περιορισμών με το κλείσιμο του λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια δύο σημαντικών περιόδων για τα μεγέθη της εταιρείας, το Πάσχα που αντιπροσωπεύει το 12% των πωλήσεων και των Χριστουγέννων που αντιπροσωπεύει το 33% των πωλήσεων, επιβεβαιώνει ότι το 2020 είναι μία χαμένη χρονιά».
Η εταιρεία αναφέρει πως με τα καταστήματα να παραμένουν ανοιχτά καταγράφεται τον Ιούλιο θετικός ρυθμός αύξησης των πωλήσεων για τον Όμιλο κατά +8% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού. Ο Σεπτέμβριος που παραδοσιακά είναι ο μήνας «επιστροφής στο σχολείο», έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο Jumbo κατά +1,2% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.
Κατά συνέπεια το γ’ τρίμηνο 2020 (Ιούλιος- Σεπτέμβριος 2020) οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε €224,57 εκατ. από €219,18 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι (Ιούλιος- Σεπτέμβριος 2019), δηλαδή αυξημένες κατά 2,5%. Για την περίοδο 01.01.2020-30.09.2020, οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε €503,28 εκατ. από €554,93 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή μειωμένες κατά -9,3%.
Κατά το γ’ τρίμηνο 2020, τα κέρδη προ Φόρων, Τόκων, και Αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ανήλθαν σε €74,97 εκατ. από €64,28 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή αυξημένα κατά 16,6%. Για την περίοδο 01.01.2020-30.09.2020 τα κέρδη προ Φόρων, Τόκων, και Αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ανήλθαν σε €150,93 εκατ. από €162,96 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή μειωμένα κατά -7,4%.
Κατά το γ’ τρίμηνο 2020, τα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) του Ομίλου ανήλθαν σε €65,84 εκατ. από €55,44 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή αυξημένα κατά 18,8%. Για την περίοδο 01.01.2020-30.09.2020 τα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) του Ομίλου ανήλθαν σε €123,35 εκατ. από €141,44 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή μειωμένα κατά -12,8%.
Ο Όμιλος διαθέτει σημαντική ρευστότητα με τα χρηματικά διαθέσιμα και λοιπά κυκλοφορούντα χρηματοοικονομικά στοιχεία του ενεργητικού να ανέρχονται σε 639,57 ευρώ εκατ. από 636,99 εκατ. ευρώ κατά την 31.12.2019, σημειώνει η εταιρεία.
Τον Οκτώβριο του 2020, με τα καταστήματα του Ομίλου να παραμένουν ανοιχτά σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία οι πωλήσεις σημείωσαν σημαντική αύξηση κατά +12,7% περίπου, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2019.
Όμως, ο Νοέμβριος 2020 επηρεάστηκε από το δεύτερο κύμα της πανδημίας που επέφερε το κλείσιμο του συνόλου των καταστημάτων στην Ελλάδα και των τριών από τα πέντε καταστήματα στην Κύπρο.
H επιβολή των αυστηρών περιορισμών οδήγησε τις πωλήσεις για τον μήνα Νοέμβριο 2020, να καταγράψουν μείωση κατά -35% περίπου διευρύνοντας τις συνολικές απώλειες για το 11μηνο στο -10,7% περίπου, τονίζει η Jumbo.
«Καθώς οδεύουμε προς την τελική ευθεία των εορτών των Χριστουγέννων και του τέλους της χρονιάς τα καταστήματα στην Ελλάδα συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά. Η επιβολή περιορισμών με το κλείσιμο του λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια δύο σημαντικών περιόδων για τα μεγέθη της, το Πάσχα που αντιπροσωπεύει το 12% των πωλήσεων και των Χριστουγέννων που αντιπροσωπεύει το 33% των πωλήσεων, επιβεβαιώνει ότι το 2020 είναι μία χαμένη χρονιά», σημειώνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
Τέλος η Jumbo καταλήγει: «Η Διοίκηση του Ομίλου εκτιμά διαρκώς την κατάσταση και τις πιθανές επιπτώσεις, και λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για τη διατήρηση της βιωσιμότητας του Ομίλου και της Εταιρείας και την ελαχιστοποίηση επιπτώσεων στις δραστηριότητες τους στο παρόν επιχειρηματικό και οικονομικό περιβάλλον. Η διατήρηση ενός οικονομικού μοντέλου με συγκράτηση του λειτουργικού κόστους, η προσαρμογή της πολιτικής των αγορών προϊόντων και η ανάκαμψη των πωλήσεων με την επαναλειτουργία των καταστημάτων είναι παράγοντες που θα ενισχύσουν την προσπάθεια αυτή».