Τραγωδία Πάτρα: Τα μηνύματα της Ρούλας στους γιατρούς - Όσα έλεγε για να μην κινήσει υποψίες

«Μία προσπάθεια σκηνοθεσίας της 33χρονης»

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Τραγωδία Πάτρα: Τα μηνύματα της Ρούλας στους γιατρούς - Όσα έλεγε για να μην κινήσει υποψίες

Μετά από όσα έρχονται στο φως της δημοσιότητας τα τελευταία εικοσιτετράωρα, σε μία συγκλονιστική αποκάλυψη έκανε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, αστυνομικός συντάκτης του «Βήματος» και των «Νέων», στο Mega, την Κυριακή 3/4.

Ο έμπειρος ρεπόρτερ που έχει ασχοληθεί συστηματικά με την υπόθεση της Πάτρας, έχει στη διάθεσή του μία σειρά από τα παραπλανητικά μηνύματα που έστελνε η Ρούλα Πισπιρίγκου στους γιατρούς, σε μία προσπάθεια σκηνοθεσίας ώστε να προχωρήσει στο μεγάλο επεισόδιο, την θανατηφόρα ανακοπή της Τζωρτζίνας, και να μην κινήσει υποψίες.

Η προσπάθεια της Ρούλας να παραπλανήσει τους γιατρούς

Παράλληλα, ετοιμάζονται την ίδια ώρα τα πορίσματα για τους θανάτους των άλλων δύο κοριτσιών, της Μαλένας και της Ίριδας. Ως προς το θέμα της σπιτονοικοκυράς, υπάρχουν ορισμένες υπόνοιες, ωστόσο η αστυνομία αναφέρει πως πέθανε από παθολογικά αίτια πράγματι.

Η σπιτονοικοκυρά είχε επικοινωνία με γυναίκες, οι οποίες καταθέτουν τη δική τους μαρτυρία στο «Βήμα» και περιγράφουν όσα γνώριζαν και τι προηγήθηκε του θανάτου της σπιτονοικοκυράς.

«Σίγουρα είναι μια κραυγή» - Οι ανησυχητικές ζωγραφιές της Τζωρτζίνας

Το πρωί της Κυριακής 3/4, η ψυχολόγος Χριστίνα Μπογιατζή μίλησε στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι!» και ανέλυσε φωτογραφίες της Τζωρτζίνας που για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν από την εκπομπή.

Στην πρώτη φωτογραφία απεικονίζεται το σπίτι της οικογένειας με σκούρα χρώματα: «Το σπίτι είναι σκοτεινό, η σκεπή είναι σκοτεινή, όλοι ξέρουμε ότι το σπίτι έχει κόκκινο από πάνω, ειδικά στην Ελλάδα, όχι το μπλε που φλερτάρει πολύ με το μαύρο. Δεν έχει πόρτες και έχει πολύ ψηλά παράθυρα και θυμίζει κάπως φυλακή ή/ και νοσοκομείο», είπε η Χριστίνα Μπογιατζή.

Για μια φλόγα ενδεχομένως που απεικονίζεται στη μέση της σκεπής: «Είναι κάτι πολύ βαθύ που είναι στο κέντρο ενός πολύ σκοτεινού περιγράμματος. Σίγουρα θα είναι μια κραυγή».

Σε άλλη ζωγραφιά απεικονίζεται η Μίνι Μάους με μαύρο χρώμα: «Δείχνει σε απόλυτη συμμετρία πώς βλέπει τη μητέρα της. Αν αυτό είναι το κεφάλι της μητέρας, είναι μαύρο και είναι από πίσω, δε δείχνει μάτια, στόμα, σημαίνει ότι σε κοιτάζω από πίσω. Το γεγονός ότι ζωγράφισε αυτά που ζωγράφισε είναι επίτευγμα και προίκα για εμάς για να καταλάβουμε τον ψυχισμό της. Ό,τι έχει κάνει η Τζωρτζίνα σε ζωγραφιά για μένα είναι κραυγή».

Στην τρίτη φωτογραφία απεικονίζεται η οικογένεια. Η μαύρη φιγούρα, της οποίας τα πόδια πατάνε στο έδαφος, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες, είναι η μητέρα: «Το γεγονός ότι μόνο η μητέρα πατάει, δείχνει την κυριαρχία της, όχι μητρική συμπεριφορά. Είναι συνέχεια με σκούρο χρώμα, είναι επίμονη σε αυτό η Τζωρτζίνα».

Όσο για τη φιγούρα του πατέρα που είναι αποστασιοποιημένος, η Χριστίνα Μπογιατζή λέει: «Όταν λείπει ένας πατέρας, αν έλειπε όντως, ένα παιδί μπορεί να τον εξιδανικεύσει και να τον φαντάζεται όπως θέλει εκείνο».