Ένα βήμα πιο κοντά στο κλείσιμο βρίσκεται η εταιρεία Tupperware, η αμερικανική εταιρεία που δημιούργησε τα γνωστά σε όλους μας τάπερ, που για πολλές δεκαετίες οι νοικοκυρές λάτρευαν για την ανθεκτικότητα και την καλή ποιότητα κατασκευής τους.

Όπως αποκαλύπτει πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας «Bloomberg News», οι υπεύθυνοι της εταιρείας σχεδιάζουν να καταθέσουν αίτηση πτώχευσης κατά τη διάρκεια της τρέχουσας εβδομάδας. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Bloomberg, από άτομα που έχουν γνώση των σχεδίων της Tupperware Brands, αυτή τη στιγμή γίνεται ένας «αγώνας δρόμου» ώστε η αίτηση να γίνει το συντομότερο δυνατό.

Σημειώνουμε ότι με την ανακοίνωση της είδησης οι μετοχές της εταιρείας έκαναν «βουτιά» περισσότερο από 50% στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Δείτε επίσης: 4+1 διάσημοι Έλληνες που καταστράφηκαν οικονομικά – Τα έχασαν όλα μέσα σε μια νύχτα…

Γιατί πτώχευσε η Tupperware

Σε αντίθεση με πολλές άλλες εταιρείες, η Tupperware είχε σημειώσει σημαντική άνοδο κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, αφού η περίοδος της καραντίνας έκλεισε τον κόσμο στα σπίτια, με αποτέλεσμα οι οικογένειες να μαγειρεύουν περισσότερο και έτσι να χρειάζονται περισσότερα δοχεία αποθήκευσης τροφίμων. 

Ωστόσο, καθώς τα πράγματα άρχισαν να επανέρχονται σε φυσιολογικούς ρυθμούς και οι περιορισμοί άρθηκαν, οι άνθρωποι άρχισαν να τρώνε περισσότερο έξω, δεν μαγείρευαν όσο παλαιότερα και ως εκ τούτου δεν χρειάζονταν πια τα τάπερ, σύμφωνα με το σχετικό ρεπορτάζ. Έτσι, τα οικονομικά της εταιρείας άρχισαν να πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο και η Tupperware Brands βρέθηκε με χρέος που αγγίζει πλέον τα 700 εκατ. δολάρια.

Υπενθυμίζουμε, μάλιστα, ότι οι επιπτώσεις της κακής πορείας της εταιρείας είχαν γίνει ήδη αισθητές και στην χώρα μας. Στην Ελλάδα, λειτουργούσε αρκετά χρόνια εργοστάσιο της Tupperware, το οποίο τελικά έκλεισε τον Μάρτιο του 2023, αφήνοντας 150 εργαζομένους χωρίς δουλειά.

Η εταιρεία είχε ιδρυθεί στις ΗΠΑ, το 1946, από τον χημικό Earl Tupper και η δημοτικότητά της εκτοξεύτηκε τη δεκαετία του 1950, καθώς οι γυναίκες της μεταπολεμικής γενιάς διοργάνωναν «πάρτι Tupperware» στα σπίτια τους για να πουλήσουν δοχεία αποθήκευσης τροφίμων, αναζητώντας την ενδυνάμωση και την ανεξαρτησία, όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters.