Έφυγε και πήρε μαζί της αντικείμενα αξίας 6.000: Ο πραγματικός λόγος που ο Louis Vuitton έριξε άκυρο στην Jennifer Lopez

Ο διάσημος Οίκος μόδας αποκάλυψε επιτέλους την αλήθεια

Λίτσα Αναστασάκη
Fashion Editor
instagram
instagram

Η Jennifer Lopez πρωτοστάτησε στην καμπάνια του Louis Vuitton το 2003, παρουσιάζοντας τα ρούχα της μάρκας και τις εμβληματικές τσάντες με το διάσημο λογότυπο. Ωστόσο, παρά την επιτυχία της ως "μούσα" του brand, εκείνη δεν επέστρεψε ξανά ως "πρόσωπο" του Οίκου.

Αν και πέρασαν από τότε 20 ολόκληρα χρόνια, με την τραγουδίστρια να απολαμβάνει μια υπέροχη ζωή και το brand να διαπρέπει στο παρόν, ο Οίκος αποκάλυψε όλη την αλήθεια για τον λόγο που βρέθηκε στη δυσάρεστη θέση να ρίξει... άκυρο στην JLo, αποφασίζοντας να μην ξανασυνεργαστεί μαζί της.

Γιατί η JLo δεν είναι πια η "μούσα" του Louis Vuitton

Mία από τις πιο όμορφες και γοητευτικές γυναίκες του πλανήτη, γνωστή για τα... πολυθαυμασμένα κάλλη της, με μεγάλες επιτυχίες στο τραγούδι και στη μεγάλη οθόνη, φαίνεται, σύμφωνα με τις αποκαλύψεις του Louis Vuitton, ότι η συμπεριφορά της και οι κινήσεις της δεν αντικατοπτρίζουν την εικόνα της.

Τι συνέβη, λοιπόν, και δεν συνεργάστηκαν ποτέ ξανά; Οι ενέργειες της αναστάτωσαν τα στελέχη του Οίκου σε βαθμό που αποφάσισαν να μην ξανασυνεργαστούν μαζί της, αφού φέρεται να πήρε αντικείμενα Louis Vuitton αξίας χιλιάδων δολαρίων μετά από τη φωτογράφιση της καμπάνιας του 2003.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jennifer Lopez (@jlo)

Η Jennifer Lopez είχε μια κόντρα με τη Louis Vuitton σε λιγότερο από έναν χρόνο μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας τους. Μετά την ολοκλήρωση της φωτογράφισης της καμπάνιας τότε στο Παρίσι το 2003, η Lopez πήρε πολλά αντικείμενα Louis Vuitton, ενώ δεν περιορίστηκε σε λίγα μόνο κομμάτια, παίρνοντας παπούτσια, τσάντες, φορέματα και πολλά άλλα μετά το τέλος του shooting.


Η εκτιμώμενη αξία των ειδών Louis Vuitton που πήρε τότε ξεπέρασε τα 6.000 δολάρια, σύμφωνα με τη Sun. Η Louis Vuitton υπέγραψε με τη Lopez τον Απρίλιο του 2003 για την φθινοπωρινή και χειμερινή διαφημιστική τους καμπάνια συμβόλαιο αξίας 2,5 εκ. δολαρίων. Εκείνη την εποχή, ο σχεδιαστής Marc Jacobs εξέφρασε την επιθυμία του για ένα σύγχρονο είδωλο που θα εκπροσωπούσε τη μάρκα, λόγω της μεγάλης επιρροής της Lopez.

Δείτε επίσης: H Celia Kritharioti κάνει το αποκλειστικό ντεμπούτο της στο Harrods στο Λονδίνο

Όταν ο Jacobs ανακοίνωσε τη Lopez ως το νέο πρόσωπο του Louis Vuitton, χαιρετίστηκε ως κάτι τρομερά σπουδαίο, με τις ελπίδες να επεκταθεί η απήχηση της μάρκας στο hip-hop κοινό. Ωστόσο, παρά τον αρχικό ενθουσιασμό οι σχέσεις τους διαταράχτηκαν, αν και οι εκπρόσωποι του brand απέφυγαν να σχολιάσουν τις υποτιθέμενες ενέργειες της Lopez, δηλώνοντας μάλιστα η το συμβόλαιο αφορούσε συνεργασία για μία μόνο φορά.


Η Lopez συνεχίζει τον ρόλο της ως brand ambassador για τον Οίκο Coach από το 2019 και προωθεί ενεργά τη δική της σειρά περιποίησης προσώπου, JLo Beauty. Παρά την πληθώρα των εταιρειών που επιθυμούν να συνεργαστούν μαζί της, εκείνη διατηρεί επιλεκτική στάση, παραμένοντας στον Coach και πρωταγωνιστώντας στις καμπάνιες της εταιρείας από την άνοιξη του 2020 και μετά.