Zara: Έφεραν τις βάτες από τα 80's - Το μαύρο φόρεμα που αγγίζει την τελειότητα

Είναι το απόλυτο trend της σεζόν

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Zara: Έφεραν τις βάτες από τα 80's - Το μαύρο φόρεμα που αγγίζει την τελειότητα

Τα ZARA έχουν για εσένα την απόλυτη τάση της φετινής σεζόν, η οποία δεν είναι άλλη από τις βάτες, οι οποίες ήρθαν δυναμικά πίσω από τα 80's! Εμείς ψάξαμε στη νέα συλλογή και σου βρήκαμε το μαύρο φόρεμα που αγγίζει την τελειότητα.

Εμείς μόλις το είδαμε τρέξαμε να το αγοράσουμε και θα σου προτείναμε να κάνεις κι εσύ το ίδιο, μιας και πρόκειται για ένα ρούχο που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις μέσα στο πλήθος και να μαγνητίσεις με μεγάλη άνεση, όλα τα βλέμματα.

Βέβαια είναι αλήθεια πως από τη νέα σεζόν του Zara, ξεχωρίσαμε και αυτό το αέρινο φόρεμα. Δες το εδώ και είναι σίγουρο πως θα πάθεις κι εσύ την πλάκα σου!

Zara μαύρο φόρεμα

Το καλύτερο με το συγκεκριμένο φόρεμα, πέρα από το ανατρεπτικό του σχέδιο και το γεγονός ότι έχει βάτες, είναι η τιμή του καθώς κοστίζει μόλις 19,99€. Βγαίνει σε δύο αποχρώσεις και μπορείς να το κάνεις δικό σου εδώ.

Λίγα λόγια για τα ZARA όπου θα βρεις το μαύρο φόρεμα με βάτες από τα 80's

Η Zara είναι εμπορική εταιρεία ένδυσης που ανήκει στον ισπανικό όμιλο Inditex, μαζί με άλλα γνωστά σήματα όπως Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius και Bershka. Ο όμιλος έχει την έδρα του στην πόλη Λα Κορούνια της επαρχίας της Γαλικίας, στην Ισπανία, όπου και άνοιξε το πρώτο κατάστημα Ζάρα το 1975.

Σήμερα τα Ζάρα είναι πιθανότατα η πιο γοργά αναπτυσσόμενη αλυσίδα στον κόσμο, με 2.000 καταστήματα σε 60 χώρες (τριπλάσιος αριθμός από αυτόν του 2000). Τον Μάρτιο του 2006 ο όμιλος ξεπέρασε τη Σουηδική H&M και έγινε έτσι η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής της Ευρώπης στα καταστήματα μόδας. Ο όρος Zara δεν έχει κάποια έννοια στα ισπανικά.

Η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο που τους επέτρεψε να ανταγωνιστούν τα άλλα ποιοτικά σήματα με σχετικά χαμηλές τιμές.

Για παράδειγμα, αναφέρεται ότι στα Ζάρα χρειάζονται μόνο δύο εβδομάδες για το σχεδιασμό και τη διάθεση ενός νέου προιόντος, ενώ το σύνηθες χρονικό διάστημα του κλάδου είναι περίπου εννέα μήνες. Τα καταστήματα Ζάρα λανσάρουν κάθε χρόνο περίπου 10.000 νέα σχέδια. Η αλυσίδα επίσης, σε αντίθεση με τα καθιερωμένα, έχει αντισταθεί στην τάση για μεταφορά των γραμμών παραγωγής σε χώρες με χαμηλό κόστος εργασίας.

Η πιο ανορθόδοξη όμως στρατηγική που εφαρμόζεται είναι αυτή των μηδενικών δαπανών για διαφήμιση, αντίθετα η εταιρεία επενδύει ένα μέρος των κερδών της στη δημιουργία νέων καταστημάτων.

TAGS