Κυριακή, 21 Απριλίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Σωστή διατροφή μετά τα 30: 6+1 tips για να χάσεις βάρος σε χρόνο dt!

Ποιο είναι το μυστικό:

Σωστή διατροφή μετά τα 30: 6+1 tips για να χάσεις βάρος σε χρόνο dt!

Πάτησες τα 30 και ανησυχείς πως τα κιλά θα σου χτυπήσουν την πόρτα;

Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι! Δες στο Youweekly.gr τους καλύτερους τρόπους για να μην παχύνεις μετά την ηλικία των 30! Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Θες να χάσεις πόντους από την κοιλιά; Η δίαιτα που υπόσχεται "θαύματα"!

1. Άσε στην άκρη την τεχνητή ζάχαρη

Ενώ τα τεχνητά γλυκαντικά περιέχουν λίγες θερμίδες, μερικά στοιχεία έχουν διαπιστώσει ότι μπορεί στην πραγματικότητα να αυξήσουν την πείνα, οδηγώντας σε υπερβολική πρόσληψη τροφής.

2. Αύξησε τους παλμού σου

Η κατανάλωση μιας μερίδας ημερησίως από τρόφιμα της οικογένειας των οσπρίων, όπως τα φασόλια, τα μπιζέλια, τα ρεβίθια ή οι φακές, μπορεί να οδηγήσει σε μακροχρόνια απώλεια βάρους και σε σημαντική αύξηση των παλμών στον οργανισμό.

Δείτε ακόμη: Χάσε τα περιττά κιλά σε χρόνο dt! Η δίαιτα που υπόσχεται "θαύματα"!

3. Μαγείρεψε στο σπίτι

Δεν υπάρχει πιο υγιεινός τρόπος να γλιτώσεις από περιττές θερμίδες από το να τρως σπιτικό φαγητό. Άσε στην άκρη τα ντελίβερι και τα fast food και προτίμησε να μαγειρεύεις στο σπίτι. Έτσι, θα έχεις τον έλεγχο του τι τρως και θα γλιτώσεις από τα ανθυγιεινά για τον οργανισμό συστατικά και λίπη.

4. Να τρως καλό πρωινό

Ο πιο απλός τρόπος να διατηρήσεις έναν καλό μεταβολισμό μετά τα 30 είναι να τρως ένα πλούσιο πρωινό που θα σου χαρίσει ενέργεια για την υπόλοιπη μέρα. Εάν είσαι χορτασμένη με τις κατάλληλες θρεπτικές ουσίες από το πρωί δεν θα χρειάζεται να τρως πολύ την υπόλοιπη μέρα και απλώς θα καις θερμίδες.

5. Ακολούθησε τον "χρυσό κανόνα των 5 ωρών"

Το να κάτσεις για πάρα πολλές ώρες χωρίς τροφή μπορεί να μετατοπίσει τον μεταβολισμό σας σε αργή ταχύτητα. Η λύση είναι να ακολουθήσεις τον « χρυσό κανόνα » να μην παραμένεις για πάνω από 5 ώρες χωρίς φαγητό.

Δείτε ακόμη: Μπες ξανά στο πιο στενό σορτς σου! Η δίαιτα των τριών ημερών που υπόσχεται "θαύματα"!

6. Να τρως λιγότερο κρέας

Οι ενήλικες που ακολουθούν ένα χορτοφαγικό σχέδιο διατροφής αποδείχτηκε ότι έχασαν διπλάσιο σωματικό βάρος από εκείνους που κατανάλωναν μια συμβατική δίαιτα χαμηλών θερμίδων. Κόψε το περιττό κρέας και προτίμησε λαχανικά, δημητριακά, όσπρια, φρούτα και ξηρούς καρπούς.

7. Να πίνεις πολύ νερό

Μπορεί το νερό να μην εξαφανίζει μαγικά το λίπος αλλά συμβάλλει σημαντικά στην ενυδάτωση του οργανισμού και την αύξηση του μεταβολισμού. Μην παραλείπεις τον κλασικό κανόνα που ορίζει να πίνουμε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα.

Share