Σάββατο, 20 Απριλίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Αυτή είναι η δίαιτα των μονάδων που κάνει θραύση στο εξωτερικό!

Τρελαμένες όλες οι celebrities! Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα

Αυτή είναι η δίαιτα των μονάδων που κάνει θραύση στο εξωτερικό!

Η δίαιτα των μονάδων που κάνει θραύση στο εξωτερικό! Ο Δημήτρης Γρηγοράκης μας δίνει ενδεικτικό πρόγραμμα διατροφής!

«Τα προγράμματα που ακολουθούν είναι ενδεικτικά.Τα έφτιαξα κυρίως για να σας βοηθήσουν και να σας δώσουν κάποιες ιδέες για φαγητά. Διαβάστε παρακάτω...

Μπορείτε να τα προσαρμόσετε ανάλογα τα γούστα και τις ανάγκες σας! » λέει ο ίδιος! Δείτε τα προγράμματα διατροφής:

Η δίαιτα των μονάδων που κάνει θραύση στο εξωτερικό

Η δίαιτα των μονάδων που κάνει θραύση στο εξωτερικό

Η δίαιτα των μονάδων που κάνει θραύση στο εξωτερικό

Τι είναι η δίαιτα των μονάδων

Στην δίαιτα των μονάδων λοιπόν όπως το λέει και η ίδια η λέξη μετράμε μονάδες. Ημερησίως οι γυναίκες πρέπει να καταναλώνουν 6 ή 7 μονάδες (για χάσιμο μέχρι 10-12 κιλά 6, για παραπάνω κιλά 7 μονάδες) και οι άντρες 7 ή 8. Αν κάποια στιγμή κολλήσει η ζυγαριά και δεν κατεβαίνει απλά μειώνουμε 1 μονάδα ημερησίως, αλλά ποτέ δεν πέφτουμε κάτω από τις 5!

Μονάδα=υλικό στην δίαιτα μας. Μόνο που όλα τα τρόφιμα δεν έχουν μονάδες! Υπάρχουν και ελεύθερα που μπορούμε να τα καταναλώνουμε άφοβα μέσα στην μέρα ώστε να ξεγελάμε την πείνα μας. Τι κάνουμε λοιπόν; Τίποτα παραπάνω από το να μετράμε σωστά κάθε υλικό με μονάδα που βάζουμε στο φαγητό μας!

Βασικοί κανόνες


· Ημερησίως οι γυναίκες πρέπει να καταναλώνουν 6-7 μονάδες και οι άντρες 7-8

· Οι γυναίκες που θηλάζουν μπορούν να ακολουθήσουν την δίαιτα των μονάδων καταναλώνοντας ημερησίως 6-8 μονάδες ανάλογα τις ανάγκες(ηλικία μωρού και ανάγκη για γάλα)
σημείωση:Μετά από συνεννόηση με τον γιατρό τους.

· Η συντήρηση διαρκεί όσο χρόνο μας πήρε για να φτάσουμε στο επιθυμητό βάρος και με κατανάλωση 9 μονάδων ημερησίως(πχ 1 μήνας δίαιτας=1 μήνας συντήρηση)

· Πίνουμε 6-8 ποτήρια νερό την μέρα

· Κάθε τρόφιμο/υλικό αντιστοιχεί σε 0 ή 1 μονάδα.Τις ελεύθερες τροφές(0 μονάδες) τις καταναλώνουμε οποιαδήποτε στιγμή της μέρας

· Στην δίαιτα των μονάδων δεν υπάρχει περιορισμός στην ποσότητα εκτός από ότι περιέχει αλεύρι και ζάχαρη.Πάντα όμως τρώμε με μέτρο

· Όλες τις τροφές με μονάδα θα πρέπει να τις καταναλώνουμε εντός 1 ώρας αλλιώς θα πρέπει να τις μετρήσουμε ξανά(πχ καφές με γάλα και γλυκαντικό=1 μονάδα.Αν καταναλωθεί μετά την 1 ώρα είναι 2 μονάδες)

· Το λάδι μετριέται ανα είδος σε κάθε γεύμα.Ωμό=1 μοναδα,τηγανητό=1 μονάδα,ψητό=1 μονάδα κλπ(πχ φάμε πατάτες τηγανητές με σαλάτα θα μετρήσουμε 1μονάδα για το λάδι που τηγανήσαμε τις πατάτες και άλλη 1 για το ωμό της σαλάτας)


· Όλα τα ελεύθερα φρούτα(χωρίς μοναδα) καταναλώνονται οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας αρκεί να είναι ένα είδος την φορά αλλιώς θα χρεωθούμε από 1 μονάδα για κάθε φρούτο.Διαφορετικό φρούτο μπορούμε να φάμε αφού περάσουν 2 ώρες.(πχ 1 πορτοκάλι=0 μονάδες.1 πορτοκάλι+1 μήλο=2 μονάδες)

· Όλα τα ελεύθερα λαχανικά(χωρίς μονάδες) καταναλώνονται και σε συνδυασμό μεταξύ τους χωρίς τον περιορισμό των φρούτων.

· Τυποποιημένα προιόντα που περιέχουν πολλά συστατικά ,δεν μπορούν να υπολογιστούν οπότε δεν τα καταναλώνουμε.

· Φροντίζουμε να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή τρώγοντας από όλες τις κατηγορίες τροφών.Όσπρια,λαδερά,πρωτείνη,λαχανικά,γαλακτοκομικά και φρούτα και δεν κρατάμε πολλές μονάδες για το βράδυ που το γεύμα μας θα πρέπει να είναι ελαφρύ

· Η δίαιτα των μονάδων επιτρέπει την κατανάλωση κάποιων «παχυντικών» φαγητών,σνακ και γλυκών,καλό όμως είναι να υπάρχει ένα μέτρο.

Δείτε και την καλύτερη δίαιτα του κόσμου:

Κορίτσια προσοχή: Αυτή είναι η δίαιτα που ψηφίστηκε ως η καλύτερη στον κόσμο για την αποτελεσματικότητά της

Η δίαιτα - αστραπή του καρδιολόγου που κάνει θραύση! Γίνε άλλος άνθρωπος μέσα σε δυο εβδομάδες...

Η συχνή επανάληψη αυτής της διαδικασίας φαρδαίνει τη μέση μας και γερνάει πρόωρα το σώμα μας, τόσο μέσα όσο και έξω. Το να χάσει κανείς 4,5 κιλά μέσα σε δύο εβδομάδες ηχεί σαν αποτέλεσμα στερητικής δίαιτας, αλλά ο δρ Ντέιβις, έχοντας παρακολουθήσει τα αποτελέσματά της σε 2.000 ασθενείς, δηλώνει πεπεισμένος ότι είναι αποτελεσματική και ασφαλής.

«Η απώλεια βάρους με αυτούς τους ρυθμούς δεν είναι κάτι που μπορεί να διαρκέσει επ' αόριστον, αλλά αποφεύγοντας απλώς το φαγητό που προκαλεί την όρεξη και τον εθισμό σημαίνει ότι καταναλώνει κανείς 350 με 400 λιγότερες θερμίδες καθημερινά χωρίς καν να το καταλαβαίνει» εξηγεί ο ειδικός.

Αποφύγετε τα εύκολα

Για να γίνει αυτό εφικτό απαιτείται σοβαρός προγραμματισμός. Τα τρόφιμα που είναι φτιαγμένα από στάρι έχουν το ατού της ευκολίας. Για παράδειγμα, τα σάντουιτς, οι πίτες, τα μπισκότα μπορούν να μεταφερθούν εύκολα και να φαγωθούν στο πόδι. Για να αποφύγει λοιπόν κανείς αυτές τις λύσεις θα πρέπει να έχει μπει στη διαδικασία να παίρνει το δικό του φαγητό στη δουλειά, να πηγαίνει πιο συχνά για προμήθειες και να ξεκινάει την παρασκευή των γευμάτων του από το μηδέν. Μακροπρόθεσμα ωστόσο όλο αυτό που τώρα φαντάζει βουνό θα κάνει τη ζωή σας πιο εύκολη. Θα σας απαλλάξει από τα σκαμπανεβάσματα ενέργειας που προκαλούν τα σάκχαρα, τα οποία βάζουν τον οργανισμό μας σε ένα φαύλο κύκλο να αποζητεί σνακ κάθε δύο ώρες.

Τι μπορείτε να φάτε, αφού κόψετε το σιτάρι, αλλά και το ρύζι, τις πατάτες, το καλαμπόκι και τα όσπρια για δύο εβδομάδες;

Φάτε όσο θέλετε...

 Λαχανικά (εκτός πατάτας και καλαμποκιού)
 Ωμούς ξηρούς καρπούς και σπόρους
 Υγιή έλαια: έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, αβοκάντο, καρύδι, καρύδα, βούτυρο κακάο, μακαντέμια, λιναρόσπορος και σουσάμι
 Κρέας και αβγά, κατά προτίμηση βιολογικά
 Τυρί, κατά προτίμηση με όλα του τα λιπαρά
 Καρυκεύματα που δεν έχουν ζάχαρη, όπως μουστάρδα, χρένο, μαγιονέζα, ξίδι ή καυτές σος
 Ελιές και κακάο χωρίς ζάχαρη

Τρώτε μικρές ποσότητες...

Ανά γεύμα η κατανάλωση των παρακάτω δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 100 gr ή τα 100 ml, καθώς η μεγαλύτερη ποσότητα μπορεί να αυξήσει το σάκχαρο στο αίμα.

 Γαλακτοκομικά άλλα από το τυρί
 Φρούτα, όπως ο ανανάς, η παπάγια, το μάνγκο και η μπανάνα
 Φρέσκοι φρουτοχυμοί
 Κινόα, ακατέργαστο ρύζι, βρόμη
 Οσπρια και γλυκοπατάτες
 Προϊόντα σόγιας, όπως το τοφού

Απαγορευμένα τρόφιμα:

 Προϊόντα σταριού
 Υδρογονωμένα, πολυακόρεστα λάδια, όπως το ηλιέλαιο
 Τρόφιμα που δεν έχουν γλουτένη, επειδή περιέχουν συνήθως άλλα είδη αμύλου που αυξάνουν το σάκχαρο στο αίμα
 Αποξηραμένα φρούτα
 Τηγανητά φαγητά
 Σνακ με ζάχαρη
 Γλυκαντικές ουσίες πλούσιες σε φρουκτόζη
 Μαρμελάδες, ζελέ κ.ά.

...αλλά και σνακ χωρίς τύψεις

Σε αυτό το διατροφικό πλάνο θα κόψετε τη συνήθεια να τρώτε ανάμεσα στα γεύματα. Ωστόσο δεν είναι πρόβλημα μια στο τόσο να απολαμβάνετε κάτι. Μερικές ασφαλείς εναλλακτικές είναι:

 Το τυρί
 Οι ωμοί ξηροί καρποί (αποφύγετε τους ψημένους και αλατισμένους)
 Η μαύρη σοκολάτα (όσο μεγαλύτερη η περιεκτικότητά της σε κακάο τόσο καλύτερα)
 Κράκερ με λίγους υδατάνθρακες
 Μπαστουνάκια λαχανικών σε ντιπ με κρέμα τυριού

Δείτε περισσότερα θέματα διατροφής στο Youweekly.gr

Share