Παρασκευή, 24 Μαΐου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Πως να τρώτε μακαρόνια χωρίς να παχαίνετε! Ο σίγουρος τρόπος που θα σας εκπλήξει!

Απολαύστε τα ελέυθερα!

Πως να τρώτε μακαρόνια χωρίς να παχαίνετε! Ο σίγουρος τρόπος που θα σας εκπλήξει!
DIET NEWS 19.07.2018 16:53

Θέλετε να τρώτε τα αγαπημένα σας μακαρόνια χωρίς να παχαίνετε; Και όμως υπάρχει τρόπος!


Όλα ξεκίνησαν όταν η εκπομπή του BBC ‘Trusty Me, I’m a Doctor’ έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα σχετικά με τους υγιεινούς τρόπους για να απολαμβάνουμε τα ζυμαρικά. Διαβάστε παρακάτω...


Τα αποτελέσματα ήταν άκρως διαφωτιστικά αφού σύμφωνα με το πείραμα της εκπομπής τα ζυμαρικά παχαίνουν λιγότερο όταν τα αφήνουμε να κρυώσουν και μετά τα ζεσταίνουμε!

Οι γιατροί της εκπομπής έδωσαν στους εθελοντές πιάτα με ξαναζεσταμένα και φρεσκομαγειρεμένα πιάτα ζυμαρικών και έκαναν αιμοληψία κάθε 15 λεπτά για τις επόμενες δύο ώρες για να συγκρίνουν τα αποτελέσματα. Αυτό που ανακάλυψαν είναι ότι τα ξαναζεσταμένα είναι πολύ πιο υγιεινά από τα φρέσκα μακαρόνια και μάλιστα είχαν την ίδια επίδραση στον οργανισμό με τις μπανάνες, τα φασόλια και τη βρώμη.

Δείτε ακόμη: Τέρμα οι δίαιτες! Αυτοί είναι οι 10 απλοί τρόποι για να χάσεις βάρος

Μετά την κατανάλωση ζυμαρικών που είχαν κρυώσει και είχαν ζεσταθεί, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα των εθελοντών αυξήθηκαν κατά το ήμισυ σε σχέση με τα φρεσκομαγειρεμένα, μειώνοντας έτσι την πιθανότητα αύξησης του βάρους ή της εμφάνισης διαβήτη. Ο επικεφαλής γιατρός της έρευνας, Chris van Tulleken, είπε ότι εντυπωσιάστηκε με τα αποτελέσματα αφού αυτό που ουσιαστικά ανακάλυψε είναι τον τρόπο να μετατρέπουμε ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες σε πιο υγιεινή επιλογή, πλούσια σε φυτικές ίνες χωρίς καν να αλλάζουμε κανένα συστατικό.

Δείτε ακόμη: Απίστευτο! Ξεχάστε ότι ξέρατε για το λεμόνι - Ένας ακόμη μύθος καταρρίπτεται...

Με απλά λόγια οι υδατάνθρακες των ζυμαρικών που μόλις έχουμε μαγειρέψει μετατρέπονται γρήγορα σε σάκχαρα ενώ τα κρύα και ακόμα περισσότερο τα ζεσταμένα μακαρόνια λειτουργούν σαν άπεπτοι υδατάνθρακες, σαν τις φυτικές ίνες, που απορροφώνται πιο αργά χωρίς να αυξάνουν αμέσως τα επίπεδα της ινσουλίνης. Αν, λοιπόν, προσέχετε τη διατροφή σας προτιμήστε τα ζυμαρικά της προηγούμενης μέρας για να μην πάρετε βάρος.

Share