Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Σούπερ τροφές: Με αυτές τις 6 θα καταπολεμήσεις το πρήξιμο και θα χάσεις κοιλιακό λίπος!

Κορίτσια προσοχή! Αν θέλετε να γίνετε στιλάκια... ιδού!

Σούπερ τροφές: Με αυτές τις 6 θα καταπολεμήσεις το πρήξιμο και θα χάσεις κοιλιακό λίπος!
DIET NEWS 04.04.2019 10:26

Κορίτσια δώστε προσοχή! Αυτές είναι οι σούπερ τροφές που θα σας κάνουν να καταπολεμήσετε το πρήξιμο αλλά και το κοιλιακό λίπος!

Η ώρα του μπικίνι δεν θα αργήσει, και σε λίγο καιρό θα βγούμε στην παραλία. Μην περιμένετε ένα μήνα πριν να γίνετε κορμάρες και μη γκρινιάζετε για τα περιττά κιλά, αν δεν έχετε κάνει καμία προσπάθεια να τα χάσετε όλο το χειμώνα. Τραφείτε υγιεινά και ασκηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε. Διαβάστε παρακάτω...

Ποιες τροφές όμως είναι σύμμαχοί σας; Ποιες σας βοηθούν να απαλλαγείτε από το πρήξιμο και το φούσκωμα; Ποιες καταπολεμούν το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς;

Απόλαυση χωρίς ενοχές! Χάσε εύκολα κιλά με σπιτικό fast food!

Το Youweekly.gr σου έχει τις απαντήσεις...

  1. Προϊόντα ολικής άλεσης: Tα προϊόντα ολικής άλεσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Αυτές βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και σας βοηθούν να αντιμετωπίζετε το πρήξιμο. Επιπλέον, βοηθούν στον έλεγχο της ινσουλίνης.
    2. Μπαχαρικά: Ορισμένα μπαχαρικά, όπως το σκόρδο, η κανέλα, το τζίντζερ και OI πιπεριές τσίλι, δρουν δραστικά κατά των φλεγμονών και του πρηξίματος.
    3. Τροφές πλούσιες σε Ω3 λιπαρά: Έρευνες έχουν δείξει ότι μια δίαιτα πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και χαμηλή σε ω-6 λιπαρά οξέα, βοηθά στην απώλεια βάρους από την περιοχή της κοιλιάς. Εμπλουτίστε το καθημερινό σας διατροφολόγιο με τροφές όπως σολομό, λιναρόσπορο και καρύδια.
    4. Μονοακόρεστα λίπη: Τα μονοακόρεστα λίπη συμβάλλουν στην αύξηση της καλής χοληστερόλης HDL και μειώνει τις φλεγμονές και το πρήξιμο. Καλές πηγές είναι τα αμύγδαλα, το ελαιόλαδο και το αβοκάντο
    5. Πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι είναι ο σύμμαχός σας ενάντια στο λίπος της κοιλιάς. Βοηθάει να συρρικνωθεί και έχει αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες, εξαιτίας των φλαβονοειδών που περιέχει.
    6. Φρούτα και λαχανικά: Πλούσια σε φυτικές ίνες και βιταμίνες σας βοηθούν να νικήσετε τη ζυγαριά. Καλές επιλογές είναι οι ακόλουθες: μήλα, μούρα, μπρόκολο, μανιτάρια, παπάγια, ανανάς και σπανάκι.

Απέκτησε επίπεδη κοιλιά μέσα σε 1 ημέρα! Αυτή η διατροφή θα σε βοηθήσει!

6 τροφές για να μείνεις για πάντα νέος! Το φυτό για «φυσικό μπότοξ» και το ιερό φρούτο των Ιμαλαΐων!

Τα τελευταία χρόνια γίνεται ολοένα και περισσότερος λόγος για τις τροφές που βοηθούν στη διατήρηση αλλά και βελτίωση της καλής ποιότητας του δέρματος, ενώ παράλληλα έχουν αντιγηραντική δράση.

Στην εύλογη, λοιπόν, απορία αν υπάρχουν τρόφιμα που λειτουργούν με αυτό τον τρόπο, η νέα τάση των λεγόμενων “vanity foods” δίνει την απάντηση.

Τι είναι τα Vanity Foods

Μην φανταστείτε ότι πρόκειται για τροφές που κάνουν θαύματα, όμως οι εργαστηριακές μελέτες που ανά διαστήματα διεξάγονται αποδεικνύουν ότι η σωστή επιλογή καθώς και οι ανάλογοι συνδυασμοί ορισμένων τροφών ενισχύουν σταδιακά τη σύνθεση κολλαγόνου στο δέρμα αυξάνοντας την ελαστικότητά του και μειώνοντας τα σημάδια γήρανσης. Τροφές πλούσιες στα φυσικά χρωστικά καροτενοειδή, όπως καρότο, γλυκοπατάτα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τομάτα αλλά και ρετινοειδή έχουν ακριβώς αυτή τη δράση, ενώ συνδυάζοντάς τις με τρόφιμα που έχουν και αντιοξειδωτική δράση (όπως π.χ. κάποια που περιέχουν βιταμίνη C) μειώνουν ή και εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες που είναι υπεύθυνες για τη γήρανση. Τροφές επίσης με ωμέγα 3 λιπαρά οξέα διατηρούν την εξωτερική στιβάδα του δέρματος δυνατή με αποτέλεσμα να μειώνεται και η επίδραση από εξωτερικούς παράγοντες, όπως ρύποι ή τοξίνες.

6 super vanity foods για να εντάξεις στη διατροφή σου

Ιβίσκος, το “φυτό του μπότοξ”
Τα φύλλα και τα άνθη του ιβίσκου περιέχουν αντιοξειδωτικά, βιταμίνες καροτένιο, ριβοφλαβίνη, ασκορβικό οξύ, νιασίνη, και σίδηρο. Καταναλώνονται συνήθως ως ρόφημα σε αποξηραμένη μορφή ενώ το κιτρικό οξύ που περιέχουν έχει την ιδιότητα να αυξάνει τη ροή του αίματος στην επιφάνειά της επιδερμίδας. Ο ιβίσκος επίσης βοηθά στη σταδιακή εξισορρόπηση των ανομοιομορφιών και του τόνου της επιδερμίδας, την ενυδατώνει από το εσωτερικό και αποτρέπει τη δημιουργία ρυτίδων αφού επίσης ενισχύει την ελαστικότητα του δέρματος. Σχετικές έρευνες έδειξαν επίσης πως το ρόφημα από ιβίσκο μπορεί να μειώσει και την αρτηριακή πίεση.

Extra tip: Ο καλύτερος τρόπος για να απολαύσετε τις ευεργετικές του ιδιότητες στο έπακρο είναι η ανάμειξή του εγχύματος ιβίσκου με νερό καρύδας, που επίσης θεωρείται ευεργετικό για την επιδερμίδα. Δοκιμάστε τον ακόμα ακατέργαστο σε σαλάτες ή ως σιρόπι σε γλυκά όπως κέικ και ζελατίνες.

Κινόα και Αμάρανθος, τα ψευδοδημητριακά
Πρόκειται για δύο αντιπροσωπευτικά ψευδοδημητριακά της λίστας των superfoods. Οι σπόροι του Αμάραθου, που πολλοί τον αποκαλούν και “νέα κινόα”, μεταξύ άλλων περιέχουν δυο βασικά αμινοξέα, τη λυσίνη και τη μεθειονίνη με τη δεύτερη μάλιστα να συμβάλλει κατά πολύ στην ανάπτυξη και την επιδιόρθωση των ιστών. Περιέχει επίσης βιταμίνες Α και C, είναι πλούσιος σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και λινολεϊκό οξύ όπως επίσης ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, φώσφορο και κάλιο. Η κινόα, αντιοξειδωτική και πλούσια πηγή φυτικών ινών, περιέχει αμινοξέα και πρωτεΐνες, άρα πρόκειται για ένα πλήρες διατροφικό είδος. Εύπεπτη τροφή, χωρίς γλουτένη, με φώσφορο, μαγνήσιο, σίδηρο και Ω3 λιπαρά, θεωρείται ότι συμβάλλει σημαντικά στη σωστή αιμάτωση του εγκεφάλου και βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς. Όσον αφορά την όψη της επιδερμίδας, βελτιώνει την υγρασία της και δρα σημαντικά ως αντιγηραντικός παράγοντας αφού ενισχύει τη δημιουργία συνδετικού ιστού στο δέρμα.

Extra tip: Είναι η πιο υγιεινή εναλλακτική που αντικαθιστά το πλιγούρι, ή το κουσκούς σε σαλάτες ταμπουλέ.

Γογγυλοκράμβη, το μικρό “μυστικό” αντιγήρανσης
Πρόκειται για ένα λαχανικό που δεν είναι ακόμα γνωστό στο ευρύ κοινό είναι όμως ζήτημα χρόνου το να γίνει… Έχει ελάχιστες θερμίδες (27 kcal / 100 g), πολλές φυτικές ίνες και βιταμίνη C (62 mg / 100 g) που συμβάλλει στη διατήρηση της ελαστικότητας της επιδερμίδας οπότε μπορείς άνετα να το εντάξεις στο διαιτολόγιό σου ως θρεπτική και νόστιμη προσθήκη σε σαλάτες. Μπορείς ωστόσο και να τη μαγειρέψεις.

Extra tip:. Φτιάξε μία σαλάτα με κινόα και γογγυλοκράμβη και έχεις επί τόπου στο τραπέζι σου ένα νόστιμο “ελιξήριο νεότητας”.

Ιπποφαές, το ιερό φρούτο των Ιμαλαΐων
Πρόκειται για ένα από τα αρχαιότερα φυτά της γης και τοποθετείται από τους ειδικούς στην κορυφαία δεκάδα με τα πιο θεραπευτικά φυτά του κόσμου. Δικαιολογημένα, αν σκεφτείς ότι μεταξύ άλλων έχει ένα μοναδικό συνδυασμό αντιοξειδωτικών και λοιπών στοιχείων που βοηθούν στη διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος και ενισχύουν την αντιγηραντική του δράση. Περιέχει επίσης βιταμίνες C, A και E, όλες τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, καροτενοειδή και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα καθώς και όλα τα απαραίτητα για τον οργανισμό μέταλλα και ιχνοστοιχεία, αναφέρει το olivemagazine.gr.

Extra tip: Οι διατροφικές ιδιότητές του αναδεικνύονται καλύτερα αν το συνδυάσετε σε σαλάτες με μηλόξιδο και δεντρολίβανο.

Goji berries, ο “θρύλος των superfoods”
Οι θεραπευτικές και ευεργετικές τους ιδιότητες είναι τόσες πολλές, που θεωρούνται ένα από τα μυστικά μακροζωίας (και κατ’ επέκταση αντιγήρανσης) και ευεξίας. Ενισχύoυν επίσης σημαντικά το μεταβολισμό, οπότε βοηθούν πολύ στον έλεγχο του σωματικού βάρους. Τα «προικισμένα» με πληθώρα από πολύτιμα διατροφικά στοιχεία μούρα, είναι από τις υπερτροφές που τα τελευταία χρόνια έχουν διαδοθεί πολύ αφού είναι εξαιρετική πηγή λιπαρών οξέων, βιταμίνης C (περιεκτικότητα περίπου 70 φορές μεγαλύτερη από το πορτοκάλι), καροτενοειδών (περισσότερα από το καρότο), μαγνησίου, πρωτεϊνών, υδατανθράκων, λυκοπενίου, βιταμινών του συμπλέγματος Β, φυτικών ινών, φωσφόρου, καλίου, νατρίου και η λίστα συνεχίζεται…

Extra tip: Απολαύστε τα ιδανικά φρέσκα αν θέλετε να αποκομίσετε όλα τους τα οφέλη, γευστικά και διατροφικά. Το να βρεθούν όμως σε αυτή τη μορφή είναι αρκετά δύσκολο, οπότε υπάρχει και η εναλλακτική των αποξηραμένων που είναι τέλεια πασπαλισμένα σε γιαούρτι και μούσλι.

Διαβάστε περισσότερα θέματα διατροφής στο Youweekly.gr

Share