Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Έχετε χάσει την φόρμα σας; Αυτοί είναι οι 9+1 τρόποι για να την βρείτε ξανά!

Με σωστή διατροφή και γυμναστική όλα γίνονται!

Έχετε χάσει την φόρμα σας; Αυτοί είναι οι 9+1 τρόποι για να την βρείτε ξανά!
DIET NEWS 01.10.2019 15:43

Έχετε χάσει την φόρμα σας από τις καλοκαιρινές διακοπές; Αυτοί είναι οι 9+1 τρόποι για να την βρείτε ξανά με γυμναστική και καλή διατροφή!

Το καλοκαίρι τελείωσε, μαζί του και οι διατροφικές ατασθαλίες που πιθανόν κάνατε στις διακοπές. Τώρα που το χειμερινό πρόγραμμα ξεκινά, καλό θα ήταν να ξεκινήσουν και νέες, πιο υγιεινές συνήθειες.

Δεν χρειάζεται κόπος, απλές μικρές αλλαγές στο καθημερινό πρόγραμμα και το σώμα βρίσκει και πάλι τον ρυθμό του! Πιείτε αυτό πριν τον ύπνο και απαλλαγείτε απ' ότι έχετε φάει κατά την διάρκεια της ημέρας!

1) Κινηθείτε όσο μπορείτε. Εάν δεν έχετε χρόνο ή κουράγιο για γυμναστική, απλά αυξήστε λίγο τον βαθμό δυσκολίας των καθημερινών συνηθειών σας. Αντί να πάρετε το λεωφορείο για να πάτε σουπερμάρκετ, προτιμήστε να φτάσετε μέχρι εκεί με τα πόδια. Καταργήστε το ασανσέρ. Εάν πάψετε να χρησιμοποιείτε τον εύκολο τρόπο να ανεβείτε σπίτι και πάτε από τις σκάλες, οι θερμίδες που θα καίτε θα είναι πολλές παραπάνω από ό,τι συνήθως.

2) Κάντε δουλειές. Θέλετε να χαλαρώσετε ή πολύ απλά δεν έχετε τι να κάνετε και χαζεύετε στον υπολογιστή. Αντί να περνάτε τον χρόνο σας μπροστά στον υπολογιστή και την τηλεόραση, σηκωθείτε και κάντε δουλειές στο σπίτι. Είναι και αυτός ένας τρόπος άσκησης. Ετσι, όχι μόνο κινείστε αλλά τελειώνετε και τις δουλειές πιο γρήγορα από ό,τι υπολογίζατε.

9+1 τρόποι φόρμα

3) Αντικαταστήστε τον καφέ με πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι περιέχει και αυτό αρκετές δόσεις καφεΐνης για να σας ξυπνήσει και να σας δώσει ενέργεια, αλλά και αρκετές αντιοξειδωτικές ουσίες για να αποβάλλει οποιαδήποτε περιττή ουσία από τον οργανισμό μας.

4) Αντί για ζάχαρη στα ροφήματα και τα γλυκά, χρησιμοποιήστε υποκατάστατά της. Μηδενικές θερμίδες με ακριβώς ίδια απόλαυση.

5) Μαζεύεστε όλοι μαζί για να δείτε ταινία και τα σνακ είναι απαραίτητα. Μην καταναλώσετε ό,τι έχετε βρει στο σουπερμάρκετ. Λίγες ρυζογκοφρέτες με sticks από καρότο και αγγούρι θα σας βοηθήσουν το ίδιο να απολαύσετε την ταινία σας.

6) Είναι ώρα για γλυκό και είναι και αυτό απαραίτητο, πριν βιαστείτε όμως να φάτε κάτι που θα χρειαστεί πολύ κόπο και χρόνο για να το αφομοιώσει ο οργανισμός σας, σκεφτείτε με τι άλλο θα μπορούσατε να ικανοποιήσετε την όρεξη που έχετε για γλυκό. Προτιμήστε σοκολάτα υγείας, ένα ζελέ με φρούτα ή και ένα ρυζόγαλο. Είναι το ίδιο απολαυστικά αλλά πολύ πιο υγιεινά.

7) Γυρίσατε κουρασμένη και δεν είστε σε θέση να μαγειρέψετε. Η εύκολη λύση είναι να παραγγείλετε. Το ίδιο εύκολο όμως είναι να φτιάξετε ένα τοστ ή μια φρουτοσαλάτα. Ετσι και χρήματα γλιτώνετε και περιττές θερμίδες.

8) Θέλετε να βγείτε για ένα ποτό και ανυπομονείτε να δοκιμάσετε εκείνο το κοκτέιλ που σας είχε πει η φίλη σας. Προτιμήστε ένα λευκό κρασί που έχει μόλις 75 θερμίδες ή μια σανγκρία. Οτιδήποτε άλλο θα σας δώσει απλόχερα παραπάνω από 200 θερμίδες.

9) Προσπαθήστε να τρώτε το βραδινό σας γεύμα όσο το δυνατόν νωρίτερα. Ετσι, μέχρι να έρθει η ώρα του ύπνου, θα έχει γίνει καύση του μεγαλύτερου μέρους του φαγητού και θα κοιμηθείτε και πιο ευχάριστα.

10) Πολύ νερό. Ολοι το λένε αλλά λίγοι το κάνουν. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό την ημέρα. Για να το υπενθυμίζετε συνεχώς στον εαυτό σας, πριν φύγετε από το σπίτι μην ξεχάσετε να πάρετε ένα μπουκαλάκι νερό. Και πέρα από το γεγονός ότι βοηθάει τον οργανισμό να αποβάλλει τις περιττές ουσίες, βελτιώνει ορατά και την επιδερμίδα. Η ενυδάτωση είναι το Α και το Ω για μια υγιή επιδερμίδα.

ΠΗΓΗ: TiVi ΣΙΡΙΑΛ

Αυτός ο χυμός λιώνει το λίπος και σου χαρίζει επίπεδη κοιλίτσα!

Αυτός ο χυμός λιώνει το λίπος και σου χαρίζει επίπεδη κοιλίτσα!

Προσπαθείς εδώ και καιρό να χάσεις εκείνα τα 2-3 κιλά που σε ταλαιπωρούν και δεν λένε να φύγουν από πάνω σου και έχεις απελπιστεί;

Το ήξερες όμως ότι απλά και μόνο ενσωματώνοντας έναν πανεύκολο χυμό στη διατροφή σου και συγκεκριμένα πριν από κάθε γεύμα μπορείς να τα χάσεις σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα; Θες να χάσεις κιλά; 5 απαραβίαστοι κανόνες που σου φέρνουν σίγουρο αποτέλεσμα!

Ο λόγος για το χυμό από γκρέιπφρουτ, ο οποίος είναι πλούσιος σε βιταμίνη C και Α, αλλά και λυκοπένιο, το οποίο βοηθά στην αποβολή των τοξινών και άλλων βλαβερών ουσιών από τον οργανισμό. Επίσης περιέχει πηκτίνη, η οποία συμβάλλει στη μείωση της κακής χοληστερόλης και στη σταθεροποίηση του μεταβολισμού.

Αποτελεί ακόμη εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών, ασβεστίου, φωσφόρου, μαγνησίου, μαγγανίου, ψευδάργυρου, χαλκού και σιδήρου. Το καλύτερο όμως με το εσπεριδοειδές αυτό είναι ότι ενδείκνυται για το αδυνάτισμα καθώς όχι μόνο αποτελείται από 90% νερό και περιέχει μόνο 74 θερμίδες το ένα, αλλά επιταχύνει και την εξάλειψη του λίπους χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητά του σε κάλιο και διάφορα ένζυμα.

Πηγή: olivemagazine.gr

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Θέλεις να ρίξεις τα "σωσίβια" στην κοιλιά μέχρι να πεις κύμινο; Διάβασε αυτά τα 5 tips!

Κορίτσια προσοχή! Σταματήστε να τρώτε αυτά τα snaks μετά τις 14:00!

Διαβάστε περισσότερα θέματα για δίαιτα στο Youweekly.gr!

Share