Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2021 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

9+1 έξυπνες συμβουλές για να μην πάρεις κιλά στις γιορτές

Μήπως από τη μια η καραντίνα από την άλλη τα Χριστούγεννα, το έχεις ρίξει στο φαγητό;

9+1 έξυπνες συμβουλές για να μην πάρεις κιλά στις γιορτές
DIET NEWS 28.12.2020 14:36
Από Youweekly Team

Η περίοδος των Χριστουγέννων είναι αγαπημένη ανδρών και γυναικών, όχι μόνο λόγω των δώρων, αλλά και λόγω του φαγητού. Μπορεί φέτος να τα περάσουμε μόνο με την οικογένεια μας, ωστόσο οι λιχουδιές παραμένουν ίδιες. Εμείς, βρήκαμε μερικές έξυπνες συμβουλές όμως για να μην πάρεις κιλά.

Για εσένα ειδικά που ξεκίνησες γυμναστική στην καραντίνα και δεν θέλεις να το... χάσεις τώρα στις γιορτές πρέπει να τις ακολουθήσεις.

Αυτές είναι οι συμβουλές για να μην πάρει κιλά τις γιορτές

κιλά στις γιορτές

  • 1. Έχουμε πάντα ως στόχο στις γιορτές να συντηρήσουμε το βάρος μας, ούτε να βάλουμε κιλά, αλλά ούτε και να χάσουμε.
  • 2. Κρατάμε όσο περισσότερο μπορούμε τις διατροφικές μας συνήθειες που έχουμε. Το γεγονός ότι οι μέρες είναι γιορτινές, δε σημαίνει ότι θα ξεχάσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες.
  • 3. Δεν φτάνουμε ποτέ πεινασμένοι στο γιορτινό τραπέζι. Τηρούμε τα 4-5 γεύματα ημερησίως, τρώμε άφθονα φρούτα και λαχανικά, τα οποία λόγω των φυτικών ινών μειώνουν την απορρόφηση του διατροφικού λίπους.
  • 4. Την ημέρα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ίσως αφήσουμε τον εαυτό μας λίγο πιο ελεύθερο, όσον αφορά στις διατροφικές μας επιλογές, αλλά την αμέσως επόμενη μέρα πρέπει να είμαστε πιο προσεχτικοί. Έτσι θα διαπιστώσουμε ότι το βάρος μας δεν επηρεάστηκε ιδιαίτερα. Ενδιάμεσα στις γιορτινές μέρες προτιμάμε σούπες, ψάρι, αυγά βραστά και άφθονες σαλάτες, που αποτελούν τρόφιμα, τα οποία θα μας βοηθήσουν να αντισταθμίσουμε την υπερβολική πρόσληψη θερμίδων που λάβαμε στα εορταστικά τραπέζια.
  • 5. Ένα καλό κόλπο είναι να γεμίσουμε το μισό μας πιάτο με λαχανικά. Έτσι θα μειώσουμε την ποσότητα του φαγητού που θα φάμε. Πριν σερβίρουμε στο πιάτο μας αναγνωρίζουμε ποια εδέσματα από τον μπουφέ πραγματικά θέλουμε και τρώμε μόνο από αυτά. Ιδανικά, χωρίζουμε το πιάτο μας σε 3 μέρη, όπου στο μισό βάζουμε τη σαλάτα και στο υπόλοιπο 1 μερίδα κρέατος χωρίς πέτσα και 1 ορεκτικό.
  • 6. Ξεκινάμε να τρώμε πρώτα τα λαχανικά και έπειτα το κυρίως γεύμα, έτσι επέρχεται πιο γρήγορα ο κορεσμός.
  • 7. Να τρως αργά. Πρέπει να περάσουν περίπου 20 λεπτά για να καταλάβεις ότι έχεις χορτάσει. Έτσι θα αποφύγεις και την δυσπεψία γιατί θα μασάς την τροφή σου καλύτερα (ειδικότερα αν νήστεψες).
  • 8. Όσον αφορά στα γλυκά προτιμήστε δίπλες και μελομακάρονα που έχουν λιγότερες θερμίδες και λιπαρά από τους κουραμπιέδες. Προσπαθήστε να περιοριστείτε σε 1 τεμάχιο κάθε μέρα.
  • 9. Να πίνουμε 8-10 ποτήρια νερό ημερησίως, το οποίο θα μειώσει την κατακράτηση υγρών που προκαλούν τα γλυκά, αλμυρά και λιπαρά εδέσματα.
  • 10. Το αλκοόλ κυριαρχεί στην περίοδο των εορτών. Προτιμούμε 1-2 ποτήρια κόκκινο κρασί που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και έχει μικρότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ, άρα και λιγότερες θερμίδες, συγκριτικά με τα υπόλοιπα ποτά. Καλό είναι να πίνουμε ενδιάμεσα νερό, προκειμένου να βοηθήσουμε στην γρήγορη αποβολή του από το σώμα, μέσω της διούρησης.

Βέβαια, εμείς δεν θα σου λέγαμε ωστόσο όχι στην απίστευτη συνταγή της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου για γεμιστή γαλοπούλου.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

«Μαγικό» αδυνατιστικό ρόφημα με μήλο και άλλα 5 υλικά

Σπιτικό ρόφημα 3' λεπτών - Κάψε λίπος με γιαούρτι, μπανάνα και...

Share