Σάββατο, 21 Ιουλίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Θες να χάσεις κιλά και να γραμμώσεις τον κορμό σου πριν βγεις στην παραλία; Το πρόγραμμα ασκήσεων για να βάλεις το μαγιό σου με αυτοπεποίθηση!

Θες να χάσεις κιλά και να γραμμώσεις τον κορμό σου πριν βγεις στην παραλία; Το πρόγραμμα ασκήσεων για να βάλεις το μαγιό σου με αυτοπεποίθηση!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 10.04.2018 12:20

Ο συνδυασμός της επιτυχίας που πρέπει να ακολουθήσεις!

Θες να χάσεις κιλά πριν το καλοκαίρι; Λογικό αφού ο καιρός σιγά σιγά ανοίγει και οι θερμοκρασίες μας προδιαθέτουν για τις παραλίες που μας περιμένουν! Το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουμε όλοι όμως είναι ότι γραφόμαστε στα γυμναστήρια χωρίς όμως να έχουμε συγκεκριμένο τρόπο και στόχο!

Κάνουμε απλά ασκήσεις, χωρίς ένα δομημένο πρόγραμμα και κυρίως ενώ έχουμε αποτελέσματα δεν τα «βλέπουμε» αφού έχουμε μάθει να εμπιστευόμαστε λάθος μεθόδους και μετρήσεις για να παρατηρούμε αν το σώμα μας αλλάζει ή όχι! Διαβάστε παρακάτω...

Οι μυς είναι... καλό πράγμα: Πολλές φορές βλέπουμε ότι φουσκώνουμε και θεωρούμε ότι κάτι έχουμε κάνει λάθος! Όμως αν φουσκώνουμε από μυς και όχι από... κιλά τότε προφανώς κάτι κάνουμε σωστά!


Μην εμπιστεύεστε την ζυγαριά: Κάνετε δίαιτα, τρώτε σωστά αλλά η ζυγαριά σας δεν κατεβαίνει αλλά ανεβαίνει! Πολλές φορές το νούμερο που βλέπετε είναι πλασματικό κυρίως για τον λόγο που αναφέραμε πιο πάνω! Αν οι μυς σας φουσκώνουν ή αυξάνονται, τότε η ζυγαριά δείχνει μεν παραπάνω κιλά αλλά σε μυική μάζα και όχι λίπος! Άρα... αφήστε την στην άκρη!

Δείτε ακόμη: Έχεις χαλάρωση στα χέρια; 3+1 ασκήσεις για να δεις γρήγορα αποτελέσματα!


Πώς να ενδυναμώσετε και παράλληλα να χάσετε κιλά:
Αν θέλετε να χάσετε κιλά, ο πιο σωστός τρόπος είναι η αεροβική και οι ασκήσεις ενδυνάμωσης! Ο συνδυασμός αυτός είναι της εγγυημένης επιτυχίας αφού με την αεροβική θα κάψετε λίπος και θερμίδες, αλλά με τις ασκήσεις ενδυνάμωσης θα δείτε τον κορμό σας να γραμμώνει και τα πόδια σας να γίνονται πιο δυνατά! Δεν μπορείτε όμως να σταματήσετε ούτε το ένα αλλά ούτε και το άλλο αφού μόνο έτσι θα πετύχετε απώλεια βάρους και κιλών! Όσο για το πόσο συχνά πρέπει να κάνετε το παραπάνω πρόγραμμα; 4 μέρες είναι απαραίτητες για αεροβική και οι υπόλοιπες 3 είναι για ενδυνάμωση, σύμφωνα με τους ειδικούς! Επομένως - σωστά καταλάβατε- θα ξεκουραστείτε μια και καλή όταν αποκτήσετε το σώμα που επιθυμείτε!

Share