Τρίτη, 19 Ιουνίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Έχουν "κρεμάσει" τα μπρατσάκια σου; 3+1 ασκήσεις για να σφίξεις!

Έχουν
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 07.06.2018 13:36

Για να δεις γρήγορα αποτελέσματα!

Τα χέρια ίσως είναι ένα από τα πιο δύσκολα σημεία του σώματος για να γυμνάσει μια γυναίκα.

Δεν είναι λίγες οι φορές που απογοητευόμαστε, με ασκήσεις και σταματάμε την προσπάθεια στην μέση αφού δεν βλέπουμε κάποιο αποτέλεσμα. Χρειάζεται υπομονή και την κατάλληλη άσκηση που θα «ξυπνήσει» τον μυ- που μάλλον κοιμόταν τόσο καιρό. Διαβάστε παρακάτω...

Το Youweekly.gr, συγκέντρωσε τις ασκήσεις για να τονώσεις τα χέρια σου!

ΤIPS

  • Χρησιμοποιήστε βάρη 1 κιλού για κάθε χέρι, ώστε να έχετε την δυνατότητα περισσότερων επαναλήψεων
  • Οι επαναλήψεις είναι καλό να είναι από 2 σετ των 8 για τους αρχάριους

Πλευρική ανύψωση

Με τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα και με το βάρος σε κάθε χέρι, τεντώστε τα χέρια σας στα πλάγι, κρατώντας σταθερούς τους αγκώνες. Με αυτό τον τρόπο, θα ενδυναμώσετε τους ώμους.

Δείτε ακόμη: Η γυμναστική που καίει το λίπος με 30' την εβδομάδα!

! Οι παλάμες να είναι στραμμένες προς το πάτωμα

Overhead extension

Στην ίδια στάση με προηγουμένως, κρατήστε το βάρος πάνω από το κεφάλι σας- κρατώντας κάθετα το βάρος.

!Ισιώστε τα χέρια σας προς τα πάνω, λυγίζοντας τους αγκώνες.

Biceps curl

Με τα πόδια στην ίδια νοητή ευθεία με τους ώμους, σηκώστε το βάρος-λυγίζοντας τον αγκώνα-με την παλάμη στραμμένη προς τα εμπρος

Στάση σανίδα

Είναι η «θαυματουργή» στάση που έχει πολλαπλά οφέλη για όλο το σώμα,συμπεριλαμβανομένου των χεριών και της πλάτης. Με αυτό τον τρόπο, θα ενδυναμώσετε όλο τον κορμό σας! Ξεκινήστε με δέκα δευτερόλεπτα και σταδιακά μέσα σε ένα μήνα- ανεβάζοντας 2 δευτερόλεπτα την φορά- θα καταφέρεται το επιθυμητό που είναι 1 λεπτό- 10 λεπτά.

! Προσοχή αν νιώσετε ενόχληση στην μέση, ανασηκώστε τους γλουτούς

Share