Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Κάνε αυτές τις 4 ασκήσεις και απόκτησε τα πόδια των ονείρων σου σε χρόνο dt!

Κάνε αυτές τις 4 ασκήσεις και απόκτησε τα πόδια των ονείρων σου σε χρόνο dt!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 30.07.2018 15:28

Για γρήγορα αποτελέσματα!

Τα πόδια είναι αναμφισβήτητα από τα μέρη του σώματος που τραβάνε την προσοχή των ανδρών, και ειδικά τώρα το καλοκαίρι.

Αναρωτιέσαι πώς θα αποκτήσεις τα πιο γυμνασμένα και καλλίγραμμα πόδια για να εντυπωσιάσεις στην παραλία; Το Youweekly.gr σου παρουσιάζει τις ιδανικές ασκήσεις για να αποκτήσεις τα πόδια των ονείρων σου! Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Θες το τέλειο σώμα για παραλία; Οι απαραίτητες ασκήσεις για κορμί "φωτιά"!

Καθίσματα (τα γνωστά squats)

Τα καθίσματα γυμνάζουν κυρίως τους τετρακέφαλους, τους δικέφαλους μηριαίους και τους γλουτούς ενώ ισομετρικά «δουλεύει» κι ο κορμός. Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων. Για καλύτερη ισορροπία μπορείς να έχεις τα χέρια ευθεία μπροστά. Λύγισε τα γόνατα αργά, σαν να θες να καθίσεις σε μια καρέκλα μέχρι ο μηρός να έρθει παράλληλα με το έδαφος, σχηματίζοντας μια ορθή γωνία. Στάσου έτσι για 5 δευτερόλεπτα και σήκω αργά.

Δείτε ακόμη: Θες επίπεδη κοιλιά; Τα 4+1 μυστικά για το τέλειο six-pack!

Προβολές

Πολυαρθρική άσκηση που γυμνάζει τετρακέφαλους, δικέφαλους μηριαίους και γλουτούς. Στάσου όρθια με τα πόδια κλειστά και τα χέρια στη μέση. Κάνε ένα μεγάλο βήμα μπροστά έτσι ώστε το πόδι που προβάλεις να σχηματίσει ορθή γωνία. Το γόνατο δεν πρέπει να ξεπερνά τις μύτες των ποδιών. Κάνε 15 επαναλήψεις στο κάθε πόδι.

Γέφυρα

Η άσκηση αυτή γυμνάζει τους δικέφαλους μηριαίους, τον κορμό και τους γλουτούς. Ξάπλωσε σε ένα στρώμα με την πλάτη στο πάτωμα και τα γόνατα λυγισμένα. Ανασήκωσε τη λεκάνη από το πάτωμα, έτσι ώστε τα πόδια με τον κορμό να δημιουργήσουν μια ευθεία. Επέστρεψε στην αρχική θέση και επανάλαβε αυτήν την άσκηση 12 φορές.

Δείτε ακόμη: Σχοινάκι: Το όπλο για τέλειο σώμα και 5 λόγοι για να το επιλέξετε!

Απαγωγές ποδιών

Η άσκηση αυτή γυμνάζει τους απαγωγούς μύες.Ξάπλωσε σε ένα στρώμα στο πλάι. Στηρίξου στον αγκώνα του ενός χεριού και τέντωσε το ένα πόδι ευθεία μπροστά. Σήκωσε το όσο πιο ψηλά μπορείς, μείνε εκεί για λίγα δευτερόλεπτα και επέστρεψε στην αρχική θέση. Επανάλαβε 20 φορές την άσκηση.

Share