Σάββατο, 23 Οκτωβρίου 2021 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Χριστίνα Τσιλιγκίρη: Stay... fit µε την Πρόεδρο του ΣΕΦ!

Φωτογραφίες από την ώρα που προπονείται

Χριστίνα Τσιλιγκίρη: Stay... fit  µε την Πρόεδρο του  ΣΕΦ!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 25.06.2021 14:44
Από Youweekly Team

Η κούκλα Πρόεδρος του ΣΕΦ µπορεί να είναι µια πολυάσχολη γυναίκα, που τρέχει από το πρωί ως το βράδυ, έχει πετύχει ωστόσο να συνδυάζει τα επαγγελµατικά µε τα προσωπικά της «θέλω»! Η Χριστίνα Τσιλιγκίρη δεν κάνει εκπτώσεις στη δουλειά της, ούτε όµως και στον χρόνο που αφιερώνει στην προπόνησή της, διατηρώντας ένα αξιοζήλευτο κορµί. Από µικρή στον αθλητισµό, ξεκινώντας µε το µπαλέτο, το µπάσκετ και τον στίβο, µέχρι το snowboard και το kitesurf, το γυµναστήριο είναι πλέον ο φυσικός της χώρος.

Όπως λέει και εκείνη: «Η άσκηση γυµνάζει όχι µόνο το σώµα αλλά και το µυαλό», οπότε προτείνει εύκολες ασκήσεις µαζί µε τον Fitness Instructor Πάρη Πέτρου, που µπορούν να γίνουν στο πάρκο, στον κήπο, ακόµα και στη θάλασσα, αφιερώνοντας µόνο λίγο χρόνο από τη µέρα σου, που θα σε βοηθήσουν να απολαύσεις σε σύντοµο διάστηµα... το σώµα των ονείρων σου, λίγο πριν από τις διακοπές. Δεν θέλει κόπο... µόνο τρόπο!

Ενδυνάµωση κορµού µε TRX

Χριστίνα Τσιλιγκίρη

Κάθε άσκηση TRX θα «παιδέψει» τον κορµό σου, αφού θα «προσπαθεί» να ισορροπήσει πάνω στους ασταθείς ιµάντες. Η στάση σανίδα συντελεί στην ενδυνάµωσή του, βοηθώντας παράλληλα στις λειτουργικές κινήσεις. Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης το σώµα σου θα πρέπει να βρίσκεται σε απόλυτη ισορροπία.

Upper Body µε µονόζυγο

Τσιλιγκίρη fit

Το µονόζυγο δεν γυµνάζει µόνο την πλάτη αλλά όλες τις µυϊκές οµάδες από τη µέση και πάνω. Η βασική άσκηση είναι οι έλξεις, καθώς τα χέρια, οι ώµοι, η πλάτη και οι κοιλιακοί ευνοούνται, αφού εργάζονται σκληρά για να στηρίξουν το σώµα σου, καίγοντας επιπλέον θερµίδες. Έως 10 επαναλήψεις θα κάνουν σχεδόν... θαύµατα στο σώµα σου!

Τέλειοι κοιλιακοί µε µπάλα

Χριστίνα Τσιλιγκίρη ΣΕΦ

Μια µπάλα γυµναστικής είναι ιδανική για να δυναµώσεις τους κοιλιακούς σου, αφού σου επιτρέπει να έχεις µεγάλο εύρος κινήσεων, προσφέροντας παράλληλα τέλεια ελαστικότητα. Οι ασκήσεις µπορεί να γίνουν ακόµα και µε µια µπάλα του µπάσκετ, ειδικά όταν είσαι αρχάρια, ενώ προάγουν τον κινητικό συντονισµό των επιµέρους µελών του σώµατος, µε αποτέλεσµα την ταχύτερη µυϊκή τόνωση, αποφορτίζοντας µέση και αυχένα.

Αερόβια άσκηση µε kick boxing

Χριστίνα

To kick boxing είναι µια µορφή ανατολίτικης πολεµικής τέχνης που περιλαµβάνει χτυπήµατα µε τα πόδια και γροθιές ή και συνδυασµό των παραπάνω. Οι ασκήσεις αφορούν σε όλο το σώµα, οι οποίες γίνονται χωρίς διακοπή µε αποτέλεσµα να καις λίπος και θερµίδες, ενισχύοντας παράλληλα τον µεταβολισµό και συσφίγγοντας τους µυς.

Σφιχτά πόδια & γλουτοί µε Kettlebells

Τσιλιγκίρη ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Βολικό και φορητό όργανο γυµναστικής, αυτή την σφαίρα µε λαβή µπορείς να την έχεις εύκολα µαζί σου και θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις πόδια και γλουτούς από... ατσάλι! Τα περίφηµα καθίσµατα συνδυάζουν την αερόβια άσκηση µε την ενδυνάµωση και το κάψιµο θερµίδων.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Χριστίνα Τσιλιγκίρη: "Όσες φορές και να φάω τα μούτρα μου δεν το βάζω κάτω"

Share