Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Μούδιασμα και μυρμήγκιασμα στα δάχτυλα: Τι να κάνετε για άμεση ανακούφιση!

Μούδιασμα και μυρμήγκιασμα στα δάχτυλα: Τι να κάνετε για άμεση ανακούφιση!
HEALTH NEWS 07.01.2018 14:51

Το μούδιασμα ή μυρμήγκιασμα στα δάχτυλα είναι μια συχνό σύμπτωμα που βασανίζει άνδρες και γυναίκες.

Το άκρως αυτό ενοχλητικό πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί στα δάχτυλα του χεριού, του ποδιού και στα πέλματα. Διαβάστε παρακάτω...

Οι κυριότερες αιτίες που έχουν ενοχοποιηθεί είναι η παραμονή στην ίδια στάση είτε καθιστοί είτε όρθιοι για μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά και ο τραυματισμός σε κάποιο νεύρο.

Δείτε ακόμη: Δίαιτα με 3 γεύματα! Έτσι θα καταφέρετε να την ακολουθήσετε!

Άλλες αιτίες είναι:

Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα (μυρμήγκιασμα στον καρπό).
Διαβήτης.
Υποθυρεοειδισμός.
Εγκεφαλικό ή άλλο ισχαιμικό επεισόδιο.
Μόλυνση από έρπητα ζωστήρα.
Παρεμπόδιση της κυκλοφορίας του αίματος λόγω φλεγμονής των αιμοφόρων αγγείων, αρτηριοσκλήρωσης ή θρόμβωσης.
Ανισορροπία στα επίπεδα καλίου, ασβεστίου ή νατρίου.
Έλλειψη βιταμίνης Β12.
Η λήψη ορισμένων φαρμάκων.

Πως αντιμετωπίζεται

Για να ανακουφιστείτε από το μούδιασμα στα δάχτυλα οι ειδικοί επιστήμονες προτείνουν:

Προσωρινή ανακούφιση από το μούδιασμα ή το μυρμήγκιασμα προσφέρει το νερό! Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να βυθίστε την πάσχουσα περιοχή σε μια λεκάνη με κρύο νερό για περίπου δέκα λεπτά ή μέχρι να σταματήσει το μυρμήγκιασμα.

Δείτε ακόμη: 33 πράγματα για να κάνεις ένα βράδυ που βαριέσαι πολύ!

Περπάτημα

Το περπάτημα είναι ένας αρκετά αποτελεσματικός τρόπος για να ξεμουδιάσετε τα άκρα σας, ειδικά αν μείνατε ακίνητοι για πολλή ώρα. Ένας άλλος τρόπος είναι να σταθείτε στις μύτες των ποδιών και για μερικά λεπτά ώστε να κυκλοφορήσει το αίμα.

Μη ξεχνάτε το σίδηρο

Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να προκαλεί μυρμήγκιασμα στα χέρια και στα πόδια σας.
Για το λόγο αυτό οι ειδικοί συστήνουν να βάλετε στο πιάτο σας τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο όπως είναι οι φακές, τα αβγά, ο αρακάς, τα φασόλια και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.
Προσοχή στα παπούτσια! Προσπαθείτε να μη φοράτε ψηλά τακούνια τα οποία επιδεινώνουν το σύμπτωμα αυτό.
Χρησιμοποιήστε ανατομικούς πάτους για την καλύτερη στήριξη των πελμάτων σας.

TAGS
Share