Πανικός στα φαρμακεία: Έκτακτη ανάκληση αυτού του προϊόντος

Συναγερμός!

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Πανικός στα φαρμακεία: Έκτακτη ανάκληση αυτού του προϊόντος

Με σχετική του ανακοίνωση ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ) γνωστοποίησε ότι ανακαλεί από τα ράφια φαρμακείων και καταστημάτων ορισμένες παρτίδες μιας οδοντόκρεμας. Ο ΕΟΦ προχώρησε στην ανάκληση της οδοντόκρεμας «λόγω ασυμφωνίας της επισήμανσης/προώθησης του προϊόντος με τη σύνθεση».

Αυτό είναι το προϊόν που ανακαλείται από τα φαρμακεία

Πρόκειται για την οδοντόκρεμα Himalaya Complete Care και συγκεκριμένα για τις παρτίδες με αριθμούς 099, 41700318, 41700326. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση «η παρούσα απόφαση εκδίδεται στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας με σκοπό να ενισχύσει και την εθελοντική ανάκληση της εταιρείας ΑΓΙΟΥΡΒΕΔΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

Η εταιρεία ΑΓΙΟΥΡΒΕΔΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με τους αποδέκτες της και να αποσύρει τις συγκεκριμένες παρτίδες από την αγορά. Τα σχετικά παραστατικά τηρούνται για διάστημα τουλάχιστον πέντε (5) ετών και τίθενται υπόψη του ΕΟΦ, εφόσον ζητηθούν».

Δείτε εδώ ποιο τρόφιμο ανακλήθηκε από τα ράφια των Lidl!

Πηγή: Ethnos.gr

Φαρμακεία: Ποιο προϊόν πρωταγωνιστεί σε πωλήσεις

Για ένα ακόμα δεκαπενθήμερο τα καλλυντικά είναι πρωταγωνιστές στις πωλήσεις λιανικής των φαρμακείων, σύμφωνα με τα IQVIA Weekly Data, τα οποία δημοσίευσε το Health Daily.

Ειδικότερα, για τις εβδομάδες 26/10-22/11, οι κύριες προϊοντικές κατηγορίες που διακινούνται μέσω ιδιωτικών φαρμακείων κινήθηκαν σε πωλήσεις τεμαχίων, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εβδομάδες του 2019 (28/10 - 24/11), ως εξής:

  • Φάρμακα: +0,2% (+80,5 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα OTC: +4,4% (+353 χιλ. τμχ.)
  • Καλλυντικά: +19% (+462,2 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα διατροφής: -2,7% (-8,3 χιλ. τμχ.)
  • Προϊόντα φροντίδας ασθενών: +19,2% (+293,2 χιλ. τμχ.).

Ενδεικτικά, κάποιες από τις υποκατηγορίες με τη μεγαλύτερη μεταβολή σε σχέση με το 2019 είναι:

  • Στα Φάρμακα, η κατηγορία της Πεπτικής Οδού και του Μεταβολισμού, η οποία αυξάνεται κατά +6% (+290,5 χιλ. τμχ.).
  • Στα Προϊόντα OTC, οι Βιταμίνες αυξάνονται κατά +43,3% (+352,5 χιλ. τμχ.).
  • Στα Καλλυντικά, τα Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής αυξάνονται κατά +61,4% (+181,9 χιλ. τμχ.).
  • Στα Προϊόντα διατροφής, η κατηγορία Ειδικής Διατροφής Ενηλίκων μειώνεται κατά -30,7% (-7,8 χιλ. τμχ.).
  • Στα Προϊόντα Φροντίδας ασθενών, τα Ιατρικά/Χειρουργικά Βοηθήματα, στα οποία περιλαμβάνονται οι χειρουργικές μάσκες, αυξάνονται κατά +94,5% (+252,4 χιλ. τμχ.).
  • Σημειώνεται ότι τα IQVIA Weekly Data συλλέγονται από 2000+ φαρμακεία, σε όλη την Ελλάδα, και αποτυπώνουν την αγορά σε 70 περιοχές.