Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Η δίαιτα της Δέσποινας Βανδή για να χάσεις λίπος - Αναλυτικά το πρόγραμμα διατροφής της!

Η δίαιτα της Δέσποινας Βανδή για να χάσεις λίπος - Αναλυτικά το πρόγραμμα διατροφής της!

Τα μυστικά της τέλειας σιλουέτας της.

Η Δέσποινα γυμνάζεται δύο ώρες, έξι φορές την εβδομάδα, κυρίως τα πρωινά! Το κυκλικό πρόγραμμά γυμναστικής της περιλαμβάνει βάρη, TRX, μισή ώρα διάδρομο, pilates reformer, κοιλιακούς και ραχιαίους. Συχνά-πυκνά, όταν ο καιρός το επιτρέπει, της αρέσει να ασκείται κοντά στη θάλασσα με τον γυμναστή της κάνοντας τζόκινγκ, push-ups στην άμμο και ασκήσεις με βάρη στο νερό μέχρι τα γόνατα! Επιπλέον κάνει ασκήσεις στίβου, δίνοντας βάρος σε πόδια και χέρια. Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Το σόου της Σοφίας Βογιατζάκη σαν "Netta"! Τα "έσπασε" όλα στο μαγαζί με την αμφίεση της! (Βίντεο)

364955

Δείτε ακόμη: Αποκάλυψη! Τι θέση βγήκε τελικά η Ελλάδα στον ημιτελικό; Βγήκαν οι ψήφοι και θα εκπλαγείτε!

Δίαιτα για να χάσει λίπος
Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα
Δεκατιανό: Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών
Μεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι-ρόκα και κοτόπουλο ή ψάρι ή με μανιτάρια ή με ψητά λαχανικά
Απογευματινό: Φρούτα εποχής και ξηροί καρποί
Βραδινό: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο

Share