Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Ρούλα Κορομηλά: Πιο όμορφη από ποτέ! Αυτό είναι το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθεί!

Ρούλα Κορομηλά: Πιο όμορφη από ποτέ! Αυτό είναι το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθεί!

H Ρούλα Κορομηλά μας άφησε με ανοιχτό το στόμα με τις αναλογίες της!

Η παρουσιάστρια, ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στα social media, με μαγιό και είναι πιο όμορφη από ποτέ! Διαβάστε παρακάτω....

Δείτε ακόμη: Φαίη Σκορδά: Μάθε τη δίαιτα της παρουσιάστριας για κορμί... "όνειρο'!

Σύμφωνα με παλαιότερο δημοσίευμα του "Λοιπόν", η παρουσιάστρια ακολουθεί το εξής πρόγραμμα διατροφής:

Δευτέρα:

Μεσημέρι: 1 σαλάτα λαχανικών χωρίς λάδι και 3 αβγά.

Βραδινό: 1 μερίδα κρέας χοιρινό χωρίς λίπος, 1 σαλάτα λαχανικών χωρίς λάδι

Τρίτη

Μεσημέρι: 1 στήθος κοτόπουλου στη σχάρα και 1 μερίδα πράσινη σαλάτα

Βραδινό: 7 φέτες ζαμπόν, κοτόπουλο που μπορεί να έχει μείνει από το μεσημέρι

Τετάρτη

Μεσημέρι: 1 μεγάλη σαλάτα με λαχανικά της αρεσκείας σας και 1 τοστ με γαλοπούλα μόνο

Βραδινό: 1 ομελέτα με 2 αβγά, 5 φέτες ζαμπόν και 1 μεγάλη σαλάτα χωρίς λάδι

Δείτε ακόμη: Η δίαιτα της Δούκισσας Νομικού που κάνει θαύματα! «Έτσι θα χάσεις 2 κιλά σε 1 εβδομάδα!»

Πέμπτη:

Μεσημέρι: 1 σαλάτα τριμμένο καρότο, 1 βραστό αβγό και 7 φέτες γαλοπούλα

Βραδινό: Λαχανικά ωμά ή βραστά και κρέας μοσχαρίσιο

Παρασκευή

Μεσημέρι: Σαλάτα με καρότα, ντομάτες, αγγούρια, λάχανο και 1 μερίδα κοτόπουλο

Βραδινό: 1 μερίδα κρέας ψημένο στη σχάρα

Δείτε ακόμη: Έλενα Τσαβαλιά: Το κορμί "γυμνάστριας" που θα θέλαμε όλες! Ποια δίαιτα ακολουθεί η ηθοποιός;

Σάββατο

Μεσημέρι: Ημέρα αποτοξίνωσης: Μόνο φρούτα

Κυριακή

Μεσημέρι: 1 μερίδα κρέας μοσχαρίσιο και σαλάτα.

Βραδινό: 1 ομελέτα με 2 αβγά, 1 τοστ με γαλοπούλα και 1 πορτοκάλι

Share