Εγκεφαλικό από την αύξηση στα διπλώματα οδήγησης! Έφτασε από τα 600 ευρώ στα....

Απίστευτο ποσό!

Εγκεφαλικό από την αύξηση στα διπλώματα οδήγησης! Έφτασε από τα 600 ευρώ στα....

Κυριολεκτικά εγκεφαλικό έχει προκαλέσει η αύξηση του κόστους στα διπλώματα οδήγησης! Πόσα χρήματα έφτασε από τα 600 ευρώ που κόστιζε;

Όπως αποκαλύπτει το Newsauto.gr το κόστος ασφάλισης για έναν υποψήφιο οδηγό αυτοκινήτου κυμαίνονται από 90 έως 150 ευρώ και για έναν υποψήφιο οδηγό μοτοσικλέτας από 120 έως 100 ευρώ!

Παράλληλα η αύξηση των παράβολων και άλλων επιπλέον χρεώσεων θα εκτοξεύσουν το συνολικό κόστος της απόκτησης διπλώματος από τα 600 ευρώ στα 800 ευρώ!

Βέβαια ο υπολογισμός έγινε με χαμηλές προσφορές από Σχολές Οδηγών και όπως επισημαίνουν στο Newsauto.gr στελέχη από τον συγκεκριμένο κλάδο στις περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης το κόστος θα είναι ακόμη υψηλότερο!

Ειδικότερα τα παράβολα των υποψήφιων οδηγών αυξήθηκαν σε ποσοστό 50% για την συμμετοχή τους στις θεωρητικές και πρακτικές εξετάσεις από 4-3-2019.

Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που επιβάλλει ο νέος νόμος να συνάπτει και να προσκομίζει ο υποψήφιος οδηγός για να συμμετάσχει στις πρακτικές εξετάσεις οδήγησης είναι μια υπέρογκη επιβάρυνση για όλους τους υποψηφίους.

Ακόμα και αν δοθεί η εναλλακτική από κάποιες ασφαλιστικές η έξτρα αυτή ασφάλιση να ενταχθεί στο κύριο ασφαλιστήριο του οχήματος, η επιβάρυνση που θα επιφέρει στα ασφάλιστρα (η οποία απ΄ότι ακούγεται είναι αρκετά σημαντική) θα μετακυλήσει τελικά και θα επιβαρύνει πάλι τους υποψηφίους. Άλλωστε η οποιαδήποτε ανατίμηση συμβαίνει τελικά την επωμίζεται και την πληρώνει ο καταναλωτής.

Με το νέο νόμο του Υπουργείου Υποδομών στο δεύτερο στάδιο των εξετάσεων οδήγησης ο εκπαιδευτής οδηγών που θα βρίσκεται στη θέση του συνοδηγού δεν πρέπει να έχει ουδεμία σχέση με τη σχολή οδηγών της οποίας ανήκει το εκπαιδευτικό όχημα.

Από την άλλη η εργατική νομοθεσία επιβάλλει ο εκπαιδευτής οδήγησης που βρίσκεται εντός του εκπαιδευτικού οχήματος να έχει οπωσδήποτε εξαρτημένη ή ανεξάρτητη σχέση εργασίας με τον ιδιοκτήτη του εκπαιδευτικού οχήματος, άλλως τα πρόστιμα είναι ιδιαίτερα αυστηρά και τσουχτερά.

Αδιέξοδο λοιπόν μέχρι τα δύο Υπουργεία να συνεννοηθούν και να εκδώσουν τις απαραίτητες εγκυκλίους!

Από 4 Ιουνίου 2019 πρέπει βάσει του νέου νόμου να έχει συγκροτηθεί ανά Περιφέρεια ανεξάρτητο σώμα εξεταστών, κύριο έργο των οποίων θα είναι η πρωινή διεξαγωγή εξετάσεων οδηγήσεως. Δηλαδή παύουν οι μεσημεριανές εξετάσεις και το επίδομα των 240 ευρώ που λάμβανε έκαστος εξεταστής για να βγει τουλάχιστον έξι φορές εξετάσεις ανά μήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr τέτοια σώματα ακόμα δεν έχουν συγκροτηθεί ακόμα σε πολλές περιφέρειες της χώρας μας.

Και η ομοσπονδία των τωρινών υπαλλήλων – εξεταστών στους πέντε μήνες αποχής που είχε προκηρύξει από το έργο των εξετάσεων (από Σεπτέμβρη 2018 μέχρι τέλη Απρίλη 2019) είχαν και σαν διεκδίκηση – αίτημα οι εξετάσεις να μην γίνονται πρωί λόγω λίγου αριθμού υπαλλήλων και υποστελέχωσης των υπηρεσιών που θα προκύψει.

Άρα από τις 4 Ιουνίου αν τα υπόλοιπα έχουν επιλυθεί θα φαίνεται να έχουμε νέες καθυστερήσεις με το νεοσύστατο σώμα εξεταστών!

Η εναλλαγή των εκπαιδευτών στις εξετάσεις οδήγησης πιθανόν θα επιφέρει μία ακόμα οικονομική επιβάρυνση στους πολίτες – υποψηφίου οδηγούς.

«Ό νέος νόμος επιβάλλει την παρουσία άλλου εκπαιδευτή την ώρα των εξετάσεων. Ωστόσο ο άλλος εκπαιδευτής είναι ένας άλλος επιχειρηματίας που επιτελεί μία εργασία, απασχολείται κάποιες ώρες σε ασχολία όχι της δικής του επιχείρησης. Και για τις ώρες αυτές εργασίας – παράστασης δικαιολογημένα θα ζητήσει αμοιβή, την οποία μάλλον θα κληθεί να καταβάλλει ο πολίτης – υποψήφιος» επισημαίνει ο κ. Σάκης Μαυροειδής Εκπαιδευτής υποψήφιων Οδηγών, Παιδαγωγός Κυκλοφορίας, Φυσικός και Οικονομολόγος.

«Όλα θα είχαν λυθεί αν το υπουργείο διέθετε δικά του κρατικά οχήματα για τη διεξαγωγή των εξετάσεων οδήγησης. Δεν θα χρειάζονταν ασφαλιστήρια συμβόλαια, ούτε έξτρα αμοιβές των παριστάμενων εκπαιδευτών και ο ταλαίπωρος πολίτης και τις εξετάσεις του θα έκανε και δεν θα είχε ν΄ αντιμετωπίσει μία νέα λαίλαπα αυξήσεων» επισημαίνει ο κ. Μαυροειδής.

Προσοχή! Αυτό το κουμπί στο αυτοκίνητο μπορεί να μας σκοτώσει!

Τουλάχιστον 28 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί στις Η.Π.Α. λόγω του Start Button (κουμπί μίζας) σύμφωνα με σχετική έρευνα, η οποία αποκαλύπτει ότι το κατά τα άλλα λειτουργικό αυτό κουμπί κρύβει κινδύνους για την υγεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

Με βάση μάλιστα τα στοιχεία που αποκαλύπτουν οι Times της Νέας Υόρκης, εκτός από θανάτους, το Start Button έχει προκαλέσει στις Η.Π.Α. τουλάχιστον άλλους 45 τραυματισμούς ανθρώπων, εκ των οποίων αρκετούς με εγκεφαλική βλάβη.

Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με Start Button έχουν την τάση όταν παρκάρουν το αυτοκίνητο στο κλειστό τους γκαράζ να μην πατούν το κουμπί της μίζας για να σβήσει ο κινητήρας, παίρνοντας παράλληλα μαζί τους τα κλειδιά, με αποτέλεσμα το μοτέρ να μένει «ανοιχτό» και να εκπέμπει ρύπους. Εάν αυτό συμβεί για αρκετές ώρες, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της συσσώρευσης του μονοδειξίου του άνθρακα στον κλειστό χώρο του γκαράζ ο ιδιοκτήτης να δηλητηριαστεί εισπνέοντας τον αέρα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη στην υγεία του.

Όπως αναφέρουν πάντα οι Times, η Ένωση Μηχανικών Αυτοκινήτων των Η.Π.Α. έχει ήδη προειδοποιήσει τους κατασκευαστές ώστε να εξοπλίσουν τα οχήματα με Start Button με κάποιο σύστημα που θα ειδοποιεί τον οδηγό να σβήσει τον κινητήρα όταν αυτός βγαίνει από το αυτοκίνητο.

Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια αντίδραση, αν και κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η VW και η Audi έχουν τοποθετήσει σύστημα που σβήνει αυτόματα το αυτοκίνητο ύστερα από κάποια λεπτά συνεχούς λειτουργίας, εφόσον αναγνωριστεί ότι το κλειδί δεν είναι μέσα σε αυτό. Επίσης, η Toyota διαθέτει σύστημα που μέσω ενός ηχητικού σινιάλου ειδοποιεί τον οδηγό ότι δεν έχει σβήσει τον κινητήρα, για να μην μείνει το μοτέρ σε λειτουργία.

Πηγή newsauto.gr