Black Friday: Αδιαφόρησαν οι καταναλωτές! Χωρίς ουρές τα καταστήματα!

Καμία σχέση με τα προηγούμενα χρόνια!

Black Friday: Αδιαφόρησαν οι καταναλωτές! Χωρίς ουρές τα καταστήματα!

Φαίνεται πως αδιαφόρησαν πλήρως οι καταναλωτές για την Black Friday στην Ελλάδα! Τα καταστήματα είναι χωρίς ουρές σήμερα!

Μέχρι χθες αργά το βράδυ -ακόμη και στις δύο τα ξημερώματα- χιλιάδες e-mail έφευγαν από ελληνικές εταιρίες και μεγάλες αλυσίδες προς τους καταναλωτές. Διαφήμιζαν την περιώνυμη πλέον «Mαύρη Παρασκευή» της Ελλάδας, η οποία καλά κρατεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια με καλές προσφορές και ουρές έξω από τα μαγαζιά.

ΙΚΕΑ: Έχει 4 μέρες Black Friday! Αυτό είναι όλο το φυλλάδιο με τα προϊόντα σε έκπτωση!

Ουρές που δεν έχουν σχέση βέβαια με αυτές την Αμερική, αφού αν κάποιος βρεθεί εκεί και πέσει πάνω στην original «Black Friday» το πιθανότερο είναι να πάθει ένα προσωρινό black out. Δεν είναι μόνο οι τρομερές εκπτώσεις σε όλα τα είδη αλλά επειδή είναι τέτοια η ποικιλία που καταλήγει στο να μην μπορεί να αποφασίσει τι επιθυμεί να αγοράσει.

Η εικόνα ωστόσο το πρωί της Παρασκευής σε μεγάλα καταστήματα κυρίως ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στα οποία τα προηγούμενα χρόνια σχηματίζονταν ουρές ήταν φέτος διαφορετική καθώς φαίνεται ότι αρκετοί θα είναι αυτοί που θα επιλέξουν τις ηλεκτρονικές αγορές από τη φυσική παρουσία στο κατάστημα.

Παρόμοια εικόνα και στη Θεσσαλονίκη με ελάχιστους - σε σχέση με προηγούμενες χρονιές - καταναλωτές να περιμένουν έξω από τα κασταστήματα ώστε να εξασφαλίσουν μια καλή θέση κατά το άνοιγμα τους.

Αντίθετα στα καταστήματα με είδη ένδυσης, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη, οι ουρές ήταν μεγαλύτερες καθώς αρκετοί φαίνεται να επέλεξαν περισσότερο αυτές τις κατηγορίες προϊόντων για να ξοδέψουν χρήματα στη φετινή Black Friday.

Επίσης, εκτός από την «καταιγίδα» προσφορών, είναι σχεδόν αδύνατο να προλάβεις τους ειδικά «εκπαιδευμένους» γι' αυτήν την ημέρα Αμερικανούς. Άνδρες και γυναίκες στήνουν ατέλειωτες ουρές καταναλωτών, που περιμένουν μέχρι και δώδεκα ώρες μέσα στο κρύο έξω από μεγάλες και γνωστές αλυσίδες καταστημάτων από το προηγούμενο βράδυ. Με το που ανοίξουν οι πόρτες μεταμορφώνονται σε αφηνιασμένους πελάτες που εφορμούν μέσα στα καταστήματα συνήθως στις πέντε το πρωί σαν μην υπάρχει αύριο! Πρόκειται για μια εικόνα που θα ήθελαν σίγουρα να αντικρίσουν κάποια στιγμή και οι ελληνικές εμπορικές αλυσίδες, όμως τα μεγέθη και οι τιμολογιακές διαφορές είναι πολύ μεγάλες.

Όχι ότι και εδώ δεν θα έχουμε τις ουρές μας, απλά είναι άλλα τα νούμερα και οι εγχώριες εκπτώσεις φτάνουν το πολύ μέχρι το 50%, ενώ σε ελάχιστες περιπτώσεις αγγίζουν και το 70%.
Πάντως από σήμερα το πρωί σε μια χώρα που βαδίζει προς την έξοδο της κρίσης, τα μεγάλα εμπορικά, τα μαγαζιά και οι ισχυρές αλυσίδες προϊόντων ελπίζουν σε μια ακόμη καλύτερη «Μαύρη Παρασκευή» από την περσινή. Ευελπιστούν δηλαδή σε μια δυνατή προσέλκυση καταναλωτών, με τις ελκυστικές τιμές που διαφημίζουν όλη την εβδομάδα μέσα από μεγάλες και έξυπνες καμπάνιες. Τιμές που ναι μεν εμπεριέχουν καλές εκπτώσεις, δεν αγγίζουν επ’ ουδενί όμως αυτές των ΗΠΑ όπου η αξία χιλιάδων προϊόντων εξοβελίζεται ακόμη και στο 80% της αρχικής.

Στη χώρα μας παρά την έντονη προβολή που έλαβε χώρα τις τελευταίες δύο εβδομάδες για τη δική μας Black Friday, οι ουρές θα υπάρχουν όπως και πέρυσι. Θα απουσιάζει ο πανζουρλισμός και οι τσακωμοί για ένα αντικείμενο του καταναλωτικού πόθου, που λαμβάνουν χώρα στις ΗΠΑ κάθε χρόνο τέτοια μέρα. Παρά το γεγονός ότι πολλές εταιρίες κάνουν λόγο για εκπτώσεις που φτάνουν το 70%, το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί συνήθως σε προϊόντα που δεν «φεύγουν» με τίποτα, όπως μοντέλα κινητών τηλεφώνων που είναι σε stock. Οι εκπτώσεις σε νέα μοντέλα τηλεοράσεων κυμαίνονται από 20 έως 30% ενώ το ίδιο ισχύει και στις παιχνιδομηχανές, που λατρεύουν οι πιτσιρικάδες.

Σχεδόν όλες οι μεγάλες αλυσίδες θα ανοίξουν από τις οκτώ το πρωί, αναμένοντας τους έχοντες να ξοδέψουν μια εργάσιμη μέρα, εν αντιθέσει με την Αμερική, τη χώρα που γέννησε το φαινόμενο της «Black Friday», πριν από εξήντα πέντε χρόνια. Εκεί όπου οι ουρές παραμένουν ατέλειωτες, η αναμονή δώδεκα και πλέον ωρών δεδομένη, όπως και το ξενύχτι μέσα στο κρύο του Νοέμβρη. Είναι όμως τέτοιου εύρους οι εκπτώσεις ώστε έξω από πολύ γνωστές αλυσίδες καταστημάτων, αφηνιασμένοι καταναλωτές εφορμούν μέσα μόλις ανοίγουν οι πόρτες, συνήθως στις πέντε το πρωί!

Black Friday: Μεγάλη προσοχή! Αναλυτικά τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές!

Μεγάλη προσοχή για την Black Friday που έρχεται! Αναλυτικά τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές!

Η «Μαύρη Παρασκευή» είναι προ των πυλών και πλήθος κόσμου έχει ξεκινήσει ήδη τις προετοιμασίες για την μεγάλη ημέρα! Οι απάτες όμως που γίνονται είναι πολλές και πρέπει να προσέχετε!

Τα στοιχεία από τη Black Friday, αποκάλυψαν ότι πέρυσι μόνο το 12% των αγοραστών έκαναν τις αγορές τους τη Black Friday αποκλειστικά σε φυσικά καταστήματα.

Black Friday στα Public! «Γκρεμίζουν» τις τιμές στο κινητό που όλοι θέλουν!

Η αύξηση των εφαρμογών που αφορούν τον λιανοπωλητή και η πρόσβαση σε προσφορές αύξησε τις on line αγορές στατιστικά:

Το 56% προτιμά τις ηλεκτρονικές αγορές σε σύγκριση με τις αγορές εντός καταστήματος και το 55% προτιμά να χρησιμοποιεί smartphone για αγορές την περίοδο της Black Friday.

Στη νέα έκθεση της Kaspersky, αναφέρεται ο αυξημένος κίνδυνος για τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καθώς η πιθανότητα οικονομικών επιθέσεων phishing αυξάνεται κατά 24%.

Πρέπει να προσέχετε τα εξής:

- Επενδύστε σε μια ισχυρή λύση ασφάλειας για να προστατεύσετε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιείτε για αγορές.

– Δημιουργείτε αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων σας τακτικά.

– Διατηρήστε ενημερωμένα τα Windows και γενικότερα τις εφαρμογές.

– Χρησιμοποιήστε μοναδικούς, πολύπλοκους κωδικούς πρόσβασης για κάθε ηλεκτρονικό λογαριασμό.

– Χρησιμοποιήστε με ιδιαίτερη προσοχή τη φορητή σας συσκευή για ηλεκτρονικές αγορές. Συντομευμένες διευθύνσεις URL, που χρησιμοποιούνται συχνά επειδή είναι φιλικές στο τηλέφωνο, μπορούν να αποκρύψουν την αναδρομολογήση σε κάποιο επικίνδυνο site.

Εάν πρέπει να κάνετε οπωσδήποτε μια συναλλαγή, απενεργοποιήστε το Wi-Fi και χρησιμοποιήστε δεδομένα κινητής τηλεφωνίας.

– Αποφύγετε τις αγορές σε ιστότοπους που φαίνονται ύποπτοι, ανεξάρτητα από το πόσο εντυπωσιακές είναι οι «ευκαιρίες» που προσφέρουν.

– Μην κάνετε κλικ σε άγνωστα link που λαμβάνετε μέσω email ή μέσω μηνυμάτων κοινωνικής δικτύωσης ακόμη και από άτομα που γνωρίζετε, εκτός αν περιμένατε το μήνυμα.

– Μειώστε το ποσό των χρημάτων που έχετε στην τράπεζα και τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς σας ή χρησιμοποιήστε μια προπληρωμένη κάρτα για ηλεκτρονικές πληρωμές.

– Περιορίστε τον αριθμό των συναλλαγών σας στην τραπεζική σας κάρτα.

– Ενεργοποιήστε και πάντα χρησιμοποιείτε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων (που επαληθεύονται από τη Visa, τη MasterCard κτλ.).

Πηγή: Kaspersky