Lidl: Αν είσαι καταναλωτής τους αυτό πρέπει να το γνωρίζεις! Βγήκε επίσημη ανακοίνωση...

Σε αφορά!

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Lidl: Αν είσαι καταναλωτής τους αυτό πρέπει να το γνωρίζεις! Βγήκε επίσημη ανακοίνωση...

Με μια επίσημη ανακοίνωση το site των καταστημάτων Lidl αποκάλυψε κάποια ευχάριστα νέα! Συγκεκριμένα, αν είσαι καταναλωτής τους θα χαρείς να μάθεις πως κέρδισε δυο νέες διακρίσεις η αλυσίδα αυτή!

Η ανακοίνωση των Lidl

Στον δρόμο των διακρίσεων και των επιτυχιών συνέχισε η Lidl Ελλάς κατά τη 18η Τελετή Απονομής των Retail Business Awards 2020, τον μεγαλύτερο και μακροβιότερο θεσμό της αγοράς που τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Με δύο καμπάνιες, που ξεχώρισαν για τη δημιουργική προσέγγιση και τον ισχυρό τους αντίκτυπο στην αγορά, διακρίθηκε η Lidl Ελλάς, αποδεικνύοντας πως αποτελεί μια σταθερά υγιή δύναμη του εγχώριου λιανεμπορίου.

Στο πλαίσιο τελετής απονομής που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 13 Ιουλίου η εταιρία απέσπασε:

- Βραβείο Silver στην κατηγορία Social Media Retail Strategy για την καμπάνια «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl». H Lidl Ελλάς ηγήθηκε της προσπάθειας για ένα καλύτερο αύριο και υποστήριξε έμπρακτα την ιδέα μιας κοινωνίας που το καλό μοιράζεται σε όλους καλώντας τον κόσμο μέσω της ιστοσελίδας fylladioprosforasapotalidl.gr να μοιραστεί «ηλεκτρονικά» το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του «Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl». Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν 40.083 shares με αποτέλεσμα να προσφερθεί ισάριθμο ποσό σε αξία προϊόντων στους οργανισμούς Ανοιχτή Αγκαλιά, Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προσφοράς, Μπορούμε και Χαμόγελο του Παιδιού.

- Βραβείο Silver στην κατηγορία Retail Campaign για την επετειακή καμπάνια 360ο «20 χρόνια Lidl Ελλάς». Η Lidl Ελλάς με αφορμή τον εορτασμό των 20 χρόνων δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα, γιόρτασε με μια integrated marketing campaign την επέτειό της με το καταναλωτικό κοινό αποδεικνύοντας μέσω τηλεοπτικών και digital spots, διαγωνισμών, ενεργειών και επετειακών προϊόντων, ότι κάνει την κάθε μέρα να αξίζει. Η καμπάνια ενίσχυσε συνολικά τα brand values της εταιρίας, δίνοντας μια δυνατή υπόσχεση για την πορεία της στο μέλλον.

H Lidl Ελλάς βραβεύεται για μία ακόμη φορά στα Retail Business Awards, συγκαταλεγόμενη ανάμεσα στις επιχειρήσεις που δίνουν καθημερινά τη μάχη της ανάπτυξης στη χώρα, οδηγώντας τον κλάδο όλο και πιο μπροστά και αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι το λιανεμπόριο παραμένει ισχυρός πυλώνας ανάπτυξης.

Δες εδώ, επίσης, τα τρόφιμα που βραβεύτηκαν στα Lidl!

Αυτή η ανακοίνωση για τα Lidl ενδιαφέρει όλους τους καταναλωτές - Πρέπει να την διαβάσετε

Ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας. Για να αναδείξουν τον καλύτερό τους εαυτό. Τα απαραίτητα εφόδια. Για να μπορούν να αναπτυχθούν.Ευκαιρίες εξέλιξης. Για να φτάσουν τα όνειρά τους. Αυτά προσφέρουμε στους εργαζομένους μας. Γι’ αυτό βραβευόμαστε. 4η συνεχόμενη χρονιά Κορυφαίος Εργοδότης. Από τον ανεξάρτητο διεθνή οργανισμό Top Employers Institute.

Ευχάριστη ανακοίνωση για τα Lidl - Χαμόγελα για τους καταναλωτές

Lidl ανακοίνωση

Χαμόγελα σε όλους τους καταναλωτές των σούπερ μάρκετ Lidl μοιράζει αυτή η νέα ευχάριστη ανακοίνωση που αναφέρει πως για 3η συνεχή φορά η Lidl Ελλάς αποτελεί μια από τις πρώτες 20 επιχειρήσεις, οι οποίες αξιολογήθηκαν από το Sustainability Performance Directory και εντάσσονται στην ομάδα των ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE για το έτος 2020.

Το Sustainability Performance Directory έχει ως στόχο τη δημιουργία του Χάρτη της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, ώστε να καταστεί σημείο αναφοράς όλων των επιχειρήσεων που αναπτύσσουν πολιτικές, πρωτοβουλίες, δράσεις και συστήματα, τα οποία συμβάλλουν στη δημιουργία μιας Βιώσιμης Οικονομίας – Κοινωνίας.

Οι εταιρίες που παρουσιάζονται από το QualityNet Foundation, τον εξειδικευμένο Οργανισμό σε Θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης, ως ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE, μπορούν να λειτουργήσουν ως παραδείγματα βέλτιστης επιχειρηματικής πρακτικής και να παίξουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου που συνδέεται άμεσα με την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων και την προσέλκυση επενδύσεων, εκπαιδεύοντας όλη την αλυσίδα αξίας τους. Ρίξτε μια ματιά, επίσης, και σε αυτό: Lidl - ανακοίνωση: Χάρισε προϊόντα αξίας 20.000 ευρώ σε αυτούς του 6 δήμους!

«Στη Lidl Ελλάς η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης είναι συνυφασμένη με την εταιρική μας κουλτούρα και διατρέχει όλες τις ενέργειές μας, λειτουργώντας ως γραμμικό σύστημα ολικής ευθύνης. Είναι ταυτόχρονα και ένα δίκτυο αλληλεπίδρασης, με κάθετους άξονες επιρροής, που εμπνέει και καθοδηγεί τα ενδιαφερόμενα μέρη μας», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου - Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.

Η ένταξη της Lidl Ελλάς στις ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE για 3η συνεχή φορά αποτελεί σημαντικό επίτευγμα και έμπρακτη απόδειξη πως για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη ανάπτυξη και η διαρκής επιδίωξη του «καλώς επιχειρείν» αποτελούν στρατηγικό προσανατολισμό και δέσμευση.

Για την εταιρία μία πιο βιώσιμη Lidl Ελλάς, σημαίνει μία πιο βιώσιμη Ελλάδα. Και αυτό παρουσιάζεται αναλυτικά και με διαφανή τρόπο στη δεύτερη κατά σειρά Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης που εξέδωσε η εταιρία για τα οικονομικά έτη 2017-2018. Εκεί διατυπώνονται, ανάμεσα σε άλλα, οι σαφείς στόχοι της εταιρίας για υπεύθυνα προϊόντα, παρουσιάζονται τα στοιχεία του πρώτου απολογισμού κλιματικού αποτυπώματος και αποτυπώνεται η συμβολή της στην απασχόληση.

Η έκθεση συντάχθηκε σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο «GRI Standards» σε επίπεδο κάλυψης «Core», λαμβάνοντας την αντίστοιχη πιστοποίηση, και είναι πλήρως εναρμονισμένη με την Ατζέντα 2030 για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και τους σχετικούς με αυτήν 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

Βέβαια, πριν από λίγο καιρό τα καταστήματα εξέδωσαν μια έκτακτη ανακοίνωση θέλοντας να ενημερώσουν τους καταναλωτές τους, για να μην πέσουν θύμα απάτης:

TAGS